didikan songsang

4.2K 102 6
                                    

umppp..... arrhhh.... sedap abg... ani suka abg fuck ani mcm ni.. laju lg abg.. arhhh ... abg fuck ani dlm dlm lg abg... uhhh sedapnya btg abg.....abg arhhh ani tak tahan abg.. ani nak cum.. arhhh..... begitu lah diriku kini selepas mendapat rawatan dr klinik  doctor bhasir...Seingat aku Nafsu seks ku agak kuat berbanding dr sebelumnya.. semua ini ats ajaran suamik, aku pula tidak segan lg utk mengucapkan kata2 lucah ketika kami bersama.. malah bkn itu sahaja,aku juga turut menyerahkan lubang juburku utk memenuhi selera buas suamiku..
semua itu kini sudah terbiasa dan aku sgt2 menikmati..tambahan pula suamiku kini semakin sayang padaku.. setiap mlm pasti dia inginkan tubuhku..

sayang... minggu depan abg ada trainning kat penang 3 hari..sayang nak ikut tak? kalau nak ikut abg nak letak nama senang claim ngan company abg nanti..

umpp.. 3 hari lamanya... sape lg gi sana..

tak ramai pun abg bertiga jew.. syahril, mizi dan abg.. tu jew...

oo.. ani ingatkan ramai.. tp tranning ape abg? abg jgn nak buat hal.. jgn ulang blk kisah lama abg? ani dah turut ape yg abg inginkan. semua kemahuan abg ani turut tau..

ya abg tahu.. abg gi sana kerja lah.. kalau rasa tak percaya marilah ikut abg lg okey... blh abg muah2 ngan syg lebih ganas.. kitew berdua jewkan.. anak2 takde..

sebelum ni tak cukup ke? masih kurang ke layanan ani pd abg?

eh tak kurang pun.. tp kalau berdua ni seronok sikit.. abg pun mcm lelaki lain jugak kan.. nak jugak jln2 pantai ngan syg berdua... mcm honeymoon tu..

mengada abg ni.. saje sakat ani kan..tp bang kalau ani ikut kwn2 abg tak cakap ape ke?

takde lah.. mereka okey jew.. kalau nak pergi abg nak ke klinik dulu.. ambil ubat utk syg.. lg pun abg tgok ubat syg tu dah tak byak mana dah kan?

abg... kalau ani tyn abg jgn marah ya? ani perasan lah.. kalau ani ambil ubat tu ani rasa mcm horny jew.. bernafsu semacam jew.. kalau cream tu pulak mcm mereyam jew.. ubat ape tu abg? abg khinat kat ani ya..abg sajew suruh doc tu bg ubat mcm tu kat ani kan..

laa ubat tu kan utk sembuhkan dr melecet haritu... yg telan tu utk tahan sakit jew.. syg tu yg berubah kan.. dan pakai ubat cream tu jd pelincir sekali kan.. tu yg sng abg masukkan btg abg kan...

umpp.. ya kot.. tp betul ni abg tak berpakat ngan doc tu.. ani rasa diri ani lain sgt jew.. dah tak rasa mcm dulu.

rasa ape syg.. rasa ketagih nak btg pelir ke?

ishh abg ni suka sgt mencarut... seorang suami patut ajar yg baik2 kat isteri ni abg terbalik pulak.. ani yg ajar abg kearah kebaikan.. abg ajar ani yg bkn2 .. teruk abg ni.. mkin hari makin pelik perangai..

alah.. bkn selalu pun..

ya lah bkn selalu.. setiap mlm tu ape? hantu raya abg ke yg fuck ani.. setiap kali bersama abg ambil ani kat laluan lain tau.. berdosa abg...

alah... dah lubang tu yg blh puaskan abg.. selagi tak dapat abg tak blh tido.. syg pun tahu kan..

ya tahu... tp ani rasa bersalah sgt.. berdosa ngan tuhan lg... bersalah sebab tak mampu nak bg yg terbaik utk abg..

alah abg ok jew.. lubang burit syg tu ketat jew.. tp nafsu abg yg suka jubor syg.. tak dapat lubang tu.. tak pancut abg...tp syg pun skrg enjoy jew kan.. abg tgok syg dah makin enjoy bila abg main lubang jubor syg tu kan.. siap suruh abg jgn cabut lg.. hihihi

ishh mana ada.. masa tu time ghairah bang.. tak ingat dah jd ape..
kalau syg ikut pun best jugak kan.. dah lama ani tak kuar mkn angin kat negeri org... takpe jew kan ani ikut..

blh jew syg.. lg abg suka.. hihihi.. kalau mcm tu mlm ni kitew gi klinik.. ambilkan ubat syg tu.. kat sana abg nak fuck syg ...

umpp tp abg.. kalau ani pergi mesti dia nak tgok pussy ani mcm aritu.. ani malu lah bang..

nak malu ape? dia kan docter, mestilah dia nak tgok keadaan pesakit dia..baru dia blh merawat..

tu ani tahu bang,cuma ani yg segan, dia tgok pussy ani. usik2 pussy ani .. tu yg ani segan..

humpp.. ani jgn takut lah abg kan ada..bkn ani gi seorang pun..

abg mmg ada tp ani tahu abg takan halang pun dia nak buat ape2 kat ani kan?

alah ani jew yg rasa mcm tu.. takkan lah dia nak rogol ani..

mmg dia tak rogol ani abg.. tp ani rasa pelik cara dia.. waktu dia dengar jantung ani mlm tu dia picit puting ani.. waktu dia chek pussy ani mlm tu dr 1 jari sampai 3 jari dia masukkan abg jew tak tahu..

oo patut abg tgok ani lain mcm pun mlm tu.. sedap ke jari dia..

ape lah abg ni.. ni yg mls nak bg tahu ni.. abg ni selalu mcm ni..

hihihi.. 3 jari dia masukkan? patut abg tgok syg ketip bibir pun ... sedap rupanya..

abg.... taklah cakap.. taknakceritalah..

huhuhu.. mlm ni kitew gi klinik tu lg ya.. abg nak ambil ubat utk syg.. abg nak tgok dia stim tgok bini abg ni tak.. mana tau dia stim.. hihihi

jahat abg ni... kalau dia stim abg tak marah ke?

tak? abg lg bangga. sebab dia seorang doctor.. dah bermacam jenis puki dia tgok.. tp dgn puki syg dia stim..mesti puki bini abg ni antara yg terpilih kan..

ishh abg ni mengarut jew lah..

bkn mengarut.. benda betul.. mesti bini abg ni hot kan...

kalau hot kenapa? ramai jantan suka? mcm tu.

ya lah..

ushh mls lah nak layan abg.. abg dah gila seks ni.. tu lah berkwan sgt ngan wanita murahan.. sampai isteri sendiri pun seronok tgok jantan lain main..  apa lah abg ni..

ketika aku sendirian aku masih berfikir kata2 suamiku.. betul ke lelaki yg tgok aku ni bernafsu.. ke aku yg perasan.. suami aku ni dah tak syg aku ke? pelik jugak.. docter yg merawat aku pun blh tahan segaknya.. tua sikit tu biasa.. dia pun bernafsu ke ngan aku.. @ aku jew perasan yg dia stim kat aku..
kalau dia stim.. umpp tak mungkin kot.. aku mula teringatkan bonjolan seluar dia tempoh hari.. blh tahan besar..

ishh ape aku fikir ni.. aku isteri org.. terus aku ke bilik air..

bersambung...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Suami Dari NerakaWhere stories live. Discover now