diliwat suami

5.5K 91 5
                                    

arhhh.... cabut abg..syg tak tahan.. geli nak kencing ni...stop ... arhhhh aku kini terkencing lg dik kerana permainan suamiku tak pernah mengecewakan ku .. tak sia sia aku berlaki dgn org muda.. batinku cukup puas dgn aksi dan layanannya... jauh jika nak di bandingkan dgn kedua suamiku yg dulu.. walaupun btg sumiku firman tak sebesar suamiku yg pertama dulu.. tp btgnya cukup handal sekali..

abg blom puas ke henjut syg.. kesian abg.. mesti abg bosan kan main ngan sayang? henjut syg dah sekian lama tp abg tak pancut2 pun lg.. syg jew dah byak kali cum..

ish abg ok jew lah... abg suka syg.. lg2 tgok syg puas mcm ni..

maafkan syg abg sebab tak mampu bg dara lg kat abg.. pussy syg pun dah longgar utk abg.. dah 6 biji kepala dah keluar dr lubang ni abg...

ish.. takde ape lah.. abg lg suka syg.. kalau ketat2 abg pulak yg tewas nanti.. pussy mcm syg lah sedap, air byak.. kemut sedap..

pandailah abg sedapkan hati syg ya..abg rasa ke syg kemut abg? abg rasa ape ya?

rasa sedaplah.. tp kalau syg bg abg yg ni abg lg suka.. sambil suamiku menyentuh lubang bontotku dengan  btgnya..

ish mengarutlah abg ni.. berdosa tau.. nama blh ambil isteri ikut sini.. berdosa besar tau..

alah...nanti taubat lah...

teruk abg ni.. makin mengarut jew.. tu lah org suruh baca2 buku2 agama tu taknak.. menghadap fon jew.. ape yg ada kat fon dia pun tak tahu.. kataku dlm suka.. taknak bg mood dia spoil dgn ku

dah td kata nak buat abg cepat puas. tu jew lah lubang syg plg sempit yg ada.. sambil jarinya mula bermain di pintu lubang juborku

abg.. jgn geli lah... kotor tau kat situ?

syg takde sedikit kotoran pun pada diri syg.. syg yg terbaik utk abg.. memujiku..

arhhh abg... jgn.. sakitlah.. mana blh abg...

syg... syg relax jew... abg geram.. abg teringin nak rasa lubang syg.. yg ni mesti dara lg kan.. ke ustaz ustaz suami syg dah rasmikan jugak lubang ni...

tak... abg tak pernah.. syg tak tahan abg, sakit.. stop.. kini btgnya mula menjolok jolok di pintu lubang juburku.dan aku dapat rasakan yg suamiku firman kini mmg mahu meliwatku..

sakit mula2 jew... syg kena relax, tenang, jgn kemut, mcm syg mula2 mlm pertama syg dulu.. kalau syg kemut jubur ni lg sakit syg..

arhhh... abg... ani tak blh.. stop abg.. jgn dera ani lagi.. tak muat abg.. arhhh sakit... akhirnya btg senjata firman berjaya masuk ke lubang juborku...

arhhhh.. sedapnya syg... jgn kemut dulu.. syg relax jew..

Abg stop abg... ani tak mampu abg .. sakit abg.. tlg lah cabut abg.. aku mula menangis kesakitan dan kepedihan yg di gasak oleh btg suamiku...

sabar sayang... puaskan abg dulu.. abg tgah sedap ni.. sambil punggungnya mula mahu mendayung kembali...

abg.... tlg lah ani abg.. ani tak blh abg.. sakit..

alah sikit jew sayang.. mula2 jew sakit.. nanti dah biasa syg lg suka.. lg pun lubang ni dah lama tak merasa btg ni.. betul tak?

ummpp.. aku cuma mampu menggelengkan kepala sahaja...

alah... takyah tipu abg lah.. abg tahu jubur ni pun x suami syg dah pernah main kan? betul tak.. takyah nak berselindung lah.. abg tak kisah pun.. lg lobos lg abg suka syg...

tak abg tak pernah pun.. suami2 ani yg dulu tak mcm ni.. diaorg tak liwat ani.. abg jew dera ani mcm ni.. aku menidakkan ape yg suamiku menuduhku..

huhuhu.. betul ke tak pernah.. syg malu nak mengaku ya?abg tahu lubang jubor ani pun dah takde dara .. tp takpe syg.. abg lg suka.. abg mmg suka lubang syg ni bekas2 org.. lg lobos lg abg suka.. syg pun suka jew kan..

tak abg... arhh.. stop abg...

syg takperlu malu lah.. tubuh syg dah tlg jawab utk abg.. jubor syg dah menikmati btg pelir abg kan? kalau tak takkan dia kemut2 btg abg.. sajew nak bg abg cepat pancut  kan.. lg 1 tgok lubang burit syg ni.. dah lobos teruk dah.. dah mcm gua dah tgok.. lg syg taknak mengaku.. hehehe.. takpe syg.. abg suka.. abg mmg minat burit lunyai mcm ni.. arhhh syg abg tak tahan.. abg dah sampai..

umpp.. abg laju abg.. lg2 sedap abg.. ani pun dah nak arhhhh.. kali ini nikmat persetubuhanku amat berbeza sekali... aku dan suamiku sama2 klimax bersama.. bersembur air buritku ke tubuh kami berdua.. begitu juga suamiku.. berdas das tembakan air maninya ke rongga juburku.. tubuhku di peluk erat olehnya..

abg.. please abg .. lepaskan ani.. aku meminta agar dia keluarkan btg pelirnya dr lubang juburku..

kejap syg.. tuggu biar dia layu dlm tubuh syg.. sambil dia mencium dan menghisap buah dadaku yg sedia berada di tatapannya..

abg jahat.. sampai hati abg liwat ani..

tu bkn liwat syg? tu lah tanda kasih syg abg kat syg..

dah jgn panggil syg lg.. kalau syg, abg takan siksa ani mcm ni.. sambil ku cuba melepaskan btgnya yg masih terbenam di tubuhku..

kalau abg tak syg.. abg tak kawin ngan ani pulak.

dah abg, tlglah keluakan.. pedih tau tak.. ani bkn pelacur.

tp ani pelacur abg.. islam pun suruh para wanita melayan kehendak suami semahunya kan..

aku tak mampu nak berbahas dgn nya lg. kini tubuh badanku cukup lemah sekali.. aku tak mampu utk bangkit walaupun utk ke bilik airku.. mataku cukup berat sekali.. kini ku rasa duniaku semakin gelap.. sakit pedih nikmat semua ada.. arhhh ku dapat rasakan btg suamiku mula di tarik keluar dr tubuhku..

bersambung

Suami Dari NerakaWhere stories live. Discover now