Aku bahagia bersama suamiku firman.. beliau byak menolongku.. Anak anakku juga seperti anaknya juga.. tanpa rasa bebanan buat firman.cuma masalahnya firman suamiku selalu bertukar kerja.. ada jew yg tak kena bg nya.. Aku rasa mungkin sifatnya yg tak suka di arah oleh majikannya..jd sebab tu juga dia tak kekal bekerja ..
awal abg blk harini.. abg cuti ke?
umpp.. abg rasa abg dah mls nak ikut kerja ngan apek tu.. ada jew tak kena.. abg ni baru lg kerja kat tempat dia, dia dah berleter kat abg td.. dia kata abg sale plg rendah sekali.. serabutlah abg, abg ingat abg dah mls nak pergi sana dah...
biasalah abg.. dia bkn marah kat abg kot.. dia cuma letakkan target agar abg dapat lagi kejar sale. ucapku memujuk beliau.. bkn ape selama 3 bln kami bernikah.. aku rasa ini lah tempat yg plg lama dia bekerja..,
mls lah abg.. serabut.. syg tahu kan skrg.. bkn semua org mampu nak beli kereta.. duit yg ada simpan utk mkn jew.. dia berleter..
ya lah kan bang... habistu abg dah mkn..
dah.. syg tu dah mkn ke blom.. abg tgok syg asyik mengadap bj tu jew..
blom.. takpelah syg mkn ngan anak2 bila diaorg dah blk sekolah nanti...bj ni pun tak banyak dah.. sulam manik dan labuci ni jew.. yg lain semua dah siap.. takpelah abg rehat lah dulu.. jgn risau lah pasal syg.. abg tu kalau nak mkn bg tahu jew lah.. syg panaskan lauk jap.. ujarku
takpelah.. abg kenyang lg. abg masuk dulu lah.. nak rest jap.. tp kalau abg nak mkn syg blh... perut abg tak lapar tp nafsu dan adik bwh abg ni lapar.. suami ku bergurau...
ishh mengada lah abg ni.. tgahari kot.. ada2 jew..
hihihi... nak buat mcm mana.. dah adik abg ni lapar.. tambah pulak tgok syg mcm tu.. lagi lah mambangkitkan dia...
kenapa ngan syg.. biasa jew lah.. setiap hari sama jew kan.. takde beza pun.. bkn mcm rakan2 abg kat showroom tu.. dah mcm telanjang cara pemakaian dia org.. tambah2 yg gemok tu.. dah mcm periuk kukus dah syg tgok dia.. memalukan org perempuan jew..
mcm2 lah syg ni, kak mastura ke,ke kak diana?ada 2 org jew salesgirl kat tempat abg yg berbadan chubby..
yg 2 tu lah.. siapa lg? naik geli syg tgok dia... nak jual kereta ke nak jual badan tah... dah lah tu pandang syg ni mcm syg ni org cacat.. tp kalau ngan abg mesra jew kan.. tu depan syg kalau blkg syg mesti lg gedik kan?
hihihi.. kelakar lah syg ni.. mmg tu sifat diaorg lah syg.. kak mas tu mmg mcm tu.. dia saja nak tgok abg. dia tu suka menyakat staff2 lelaki jika isteri dtg ofis..
ishh..tak bermaruah.. pegang2 bahu laki org.. dia ingat dia tu lawa sgt bergedik mcm tu..mesti janda kan abg..
takdelah sayang.. kak mas ngan kak diana tu ada jew suami..
haa ada suami.. aku agak terkejut ketika itu.. ya lah sejak dr remaja lg aku di terapkan dgn sedikit didikan agama..habis jew spm aku telah di jodohkan oleh org tua ku dgn suami ku yg pertama dulu.. bila dah bersuamikan seorg ustaz.. mmg bab adab berpakaian dan bergaul agak utama di titik beratkan lah ketika itu..
ya.. ada suami.. nape syg terkejut? pelik sgt ke?
kalau abg sayang nak pakai mcm tu pun abg lg suka..Ape abg suka sayang pakai mcm tu.. mmg taklah abg.. Pakain yg diaorang pakai mcm tu dah mcm nak jual body abg.. bodoh punya suami biarkan isteri dia org org jantan lain tgok tubuh isteri dia.. terang2 jd suami dayus.. abg dlm mimpi jew lah blh buat mcm tu kat sayang.. ujarku dgn nada kurang senang...
Abg cakap jew.. kalau blh abg happy.. kalau tak blh nak buat mcm mana.. betul tak..
mmg tak blh abg.. islam kan melarang perkara mcm tu.. ape lah abg ni.. dah lah abg pergi lah rest dulu.. syg kacau abg jew... aku melemparkan sedikit senyuman padanya..
abg.. lepaslah.. sayang ada kerja ni.. ape tarik2 tgn org mcm tu, sakit lah..
suamiku tersenyum gatal...
ishh.. ape abg ni.. tgahari kot, aku tahu dia perlukan aku...
alah.. ada aircond kan.. lg pun anak2 takde ni.. line tgah clear.. blh rancak sikit kite main..
ape lah abg ni.. kalau mcm tu abg pergilah mandi dulu.. ada ke nak peluh2 mcm ni...
humpp ya lah.. tp lepas abg mandi.. abg nak syg pulak cantik2 utk abg blh..
blh jew abg.. janji abg tak tergoda ngan kak mas tu.. syg taknak kongsi2 bekas org..
ishh ke situ pulak.. ok lah abg mandi dulu
sementara suamiku mandi.. aku berjaya siapkan dress perkhawinan yg agak seksi ini.. ukurannya pun tak besar dan tak kecik mana.. rasa kalau aku pakai muat ni.. huhuhu.. .. niatku terbatal bila suamiku membuka pintu.. terus dress itu ku sarungkan pd patung yg sedia ada di rumahku..
wow cantik.. pandainya isteri abg ni.. masak pandai, jahit pandai.. layan suami lg lah pandai... huhuhu
mengarut jew abg ni.. sama jew lah.. perempuan lain lg hebat dr syg tau.. cantik, bergaya.. .. mcm2 lah..
oklah tepi sikit.. nanti lewat, anak2 blk tak sempat nak bg suami mkn pulak.. huhuhu.. lantas ku terus masuk ke bilik mandi ku..
bersambung....
YOU ARE READING
Suami Dari Neraka
Fantasysecara tidak sengaja mahu pun sengaja ku pilih jln ku, akhirnya makin sesat duniaku