Я прокинулася і до мене підсів Арджен.
-Ти як?-Спитав Арджен.
-Нормально, а де Арієн?
-Спить на сусідньому ліжку.
-Добре, а що взагалі трапилося?
-Ви впали непритомні й імператор сказав привести нас до палацу.-Сумно сказав Арджен
-Дам, плакало наше спокійне життя.
-Згоден.
У той момент Арієн почала прокидатися. Ми швидко підсіли до неї та пояснили ситуацію.
-Наразі ми в палаці імператора?-перепитала Арієн щоб переконатися.
-Як бачиш.-відповіла я.
Ми не знали, що нам робити але доля вирішила за нас...
Різко до кімнати зайшла прислуга.
"Що відбувається?" - прозвучало у наших думках
-Вітаю вас, принц і принцеси.- сказала одна з прислуг.
-Я, Ішина, головна покоївка палацу Сівіолла.- Продовжила вона.
-З цього моменту ми будемо прислуговувати вам. Ми у вашому розпорядженні.
"Дівчат... Що відбувається!?"-Запитав Арджен
"Швидше за все ми повинні їм сказати що робити. Але я не впевнена"-відповіла Аріса
- Учора ви знепритомніли, тому ми не змогли допомогти вам скупатися, змінити одяг. Будь ласка, вибачте нас- Продовжила, як вона представилася Ішина.
Ми були в легкому здивуванні від того, що відбувається.
Що ми зробили щоб до нас ставилися як до імператорських осіб хоч позашлюбних вважають сміттям.
-Дозвольте нам вмити вас перед сніданком. Ми підготували теплу воду, чисті рушники та новий одяг для вас.
Нас різко схопила слуга з ліжка і поставила на підлогу.
-Ми повинні допомогти вам під час вмивання.
-Стійте! - прокричала Арієн
У той момент та прислуга, яка піднімала рукави, Арієн відійшла від неї. І тоді я з Ардженом закрили її.
Ті рани, які побачила прислуга, не можуть зникнути навіть з імператорською регенерацією. Рурахель залишила їх на наших тілах...
-Жах ... Що за рани на принцу і принцесах? У них є імператорська сила регенерації? – почали перешіптуватися прислуга.
-ВИ, ВИСОКОМІРНІ ПОТВОРИ! ЯК ВИ ПОСМІЛИ ТАК РОЗМОВЛЯТИ!
-Т-так! Місіс Ішина!
"Що щойно сталося" - Єдине питання, яке було в наших думках.
-Я навіть не уявляла, що у вас є рани на тілі. Я подбаю, щоб ніхто про це не дізнався. І будь ласка, не розповідайте про це імператору. Невідомо, що може статися потім.
"Що?"-Запитали ми одночасно в думках.
"Ну це було зрозуміло позашлюбні діти імператора з ранами швидше за все тоді наші дні будуть пораховані"-Сказала я близнюкам.
- Вас навчатимуть, як і інших дітей імператорської родини. Вашими викладачами будуть найкращі вчителі, які до цього навчали ваших братів. Все це тільки тому, що з милості його величності було вирішено виховувати вас, як членів імператорської родини. Також ви повинні сплатити за доброту його величності, оскільки він прийняв вас як своїх дітей.
"Якого біса?! Яка доброта? Він кинув нас на свавілля долі в замок Делорнін до Рурахель, а тепер хоче стати добрим батьком. П'ять років його не було в нашому житті тим більше ми позашлюбні до чого така доброта?"-Сказала я в думках щоб Арієн і Арджен почули
"Згодна Аріса з чого це раптом."-Сказала Арієн
Раптом у кімнату зайшов дворецький і сказав.
-Повідомлення від його величності.-І після того як він сказав щось Ішині він пішов
-Підготуйте їм найкращі шати після сніданку.-Сказала Ішина
-Так, міс Ішина.
"Що цього разу?"-одночасно подумали ми
-Його величність запросив вас на обід після полудня.
" ОБІД З ЙОГО ВЕЛИЧНІСТЮ?"
____________________________________________________________________________________
514 слів
ВИ ЧИТАЄТЕ
Друга принцеса
RandomПривіт це моя перша історія тому не судіть суворо. Фанфік по манхві ,,Переродженню Близнюків"