Частина 4

1 0 0
                                    

Ось що таке дискомфорт. (Цей шрифт означатиме думки) - Подумала Риса дивлячись у далечінь після того, як її вбрали в сукню.
Хоч нам і подали чудовий сніданок.  Але після шокуючої новини.  Їсти зовсім перехотілося.
Слуги стояли над нами доки ми їли.  Ця надмірна увага вже починає бісити.  І все через те, що Його Величність так сказав.  Навіщо він це робить?  Чому ми йому стали цікаві через стільки років?  Невже хоче стати справжнім батьком?  Та ні ж маячня якась.
-Назвемо їх Арджен, Арієн та Арісія.
Це наш перший спогад, пов'язаний з ним.  Якщо так посудити то в Арджена і Арієн буде Джейсон і мені більше не доведеться їх захищати.  Але поки що він не з'явитися мені доведеться підставляти себе під удар.  Я звичайно не проти тому, що в минулому житті займалася карате але з магією я не знайома і не знаю які властивості яка з них має.  Наскільки я знаю у кожного чарівника свою властивість мани та магія поділяється на типи.  Але які саме типи?  Коли зустріч Алекса треба буде згодом запитати.  Але зважаючи на все це буде не скоро.  Хоч я і знаю сюжет, але не відомо що може помінятися тільки через мене.  Тому я маю бути на чеку.  Сюжет поки йде як треба ... але коли з'являтися принци може будь-що зміниться.
Я трохи відволіклася від думок через те, що нас почали вести до його величності.
Я так розумію Арієн і Арджен зараз спілкуються телепатією.  Я теж не менше здивована всіма коштовностями, які тут знаходяться.  Але мене тут не дуже, що приваблює єдине, що мене зараз турбує це, те що може змінитися за обідом з його величністю?  Чи все буде як в оригінальному сюжеті?  Але головне, як він на нас відреагує?
______________________________________________
283 слова

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Друга принцеса Where stories live. Discover now