PaRt~TwO✨🦋🌷🍡🪻🌙

190 24 13
                                    

🌷*
🌷*
🌷*
🌷*
🌷*
🌷*
🌷*
🌷*
Pov/JK
(نەگەڕامەوە ماڵەوە بەهۆی کۆمپانیا کارێکی زۆرم هەبوو وە تایهیۆنگ لانەبوو هەر بۆیە کارەکان یەکجار زۆربوون.............پەیوەندیم بە تایهیۆنگ کرد وتم کەوا کاتژمێرێکی دیکە دەگەڕێمەوە)
.
.
.
.
Pov/LEZA
ئاهــــــــــ....لە کۆتایدا لەگەڵ براکەمم (هەناسەی ئاسوودەیم دایەوە)
(تایهیۆنگ پەیوەندی بۆهات و بە منی وت کەوا بڕۆم و سەیری ماڵەکە بکەم ڕۆیشتم بە نێو ماڵەکەدا دەگەڕام)
لیزا:«باوەڕناکەم ئەم ماڵە گەورەیە تەنها هی دوو کەس بێت»(بە سەرسوڕمانەوە)

ت/ب :ئەمە(«) یانی لە دڵی خۆی 😂🙂

(گوێم لە دەنگی پێ بوو....ئەوە تایهیۆنگ بوو)

تایهیۆنگ:چۆنە؟!بەدڵتە؟

لیزا:بێگومان...دیزاینێکی جوانی هەیە

تایهیۆنگ:(زەردەخەنەم بۆی کرد)
ئاهــــ کووک وتی کەوا کاتژمێرێکی دیکە دەگەڕێتەوە....وەرە تا ئەو دەگەڕێتەوە ژوورەکەتت نیشانبدەم.

لیزا:ئهمـــــ ...باش(سەرم بە مانای بەڵێ لەقاند...بەدوایدا ڕۆیشتم)

تایهیۆنگ:ئەمەش ژوری خاتوونە بچووکەکە (وتی کاتێ دەرگاکەی کردەوە)

لیزا:واهـــــ...ئەمە زۆر جوانە(یااتایهیۆنگ تۆ بەتەنها ئێرەت ڕێکخست؟؟)

تایهیۆنگ:ناهــــ نەخێر...جونگکووکیش یارماتیدام.

لیزا:ئاهــــ،،،ناوەکەی ئاشنا دیارە(وتی کاتێ خەریکی بیرکردنەوە بوو)

تایهیۆنگ:تۆ پشوو بدە...من خوانی نیوەڕۆ ئاماددە دەکەم.

لیزا:ئهمــــــ باش.
(تایهیۆنگ ڕۆشت منیش خەریکی ڕێکخستنی پۆشاکەکانم بووم دوای ٣٠ خولەک تەواو بووم و گەرماووم کرد خەریکی وشک کردنەوەی قژە درێژەکەم بووم...ئاهــــ کەمێ بێزارکەرە

تایهیۆنگ:یاااااا لیزااااا نان ئاماددەیە(بە هاوارەوە)
نیکی:یااا بچکۆل.....لیزااا
ئاهــــ دیارە گوێی لێنیە

تایهیۆنگ:کووک تکایە دەتوانی بانگی بکەی؟

جونگکووک:بێگومان....

Pov/jk
گەڕامەوە لە کۆمپانیا یەکسەر لە هۆڵەکە دانیشتم و قاچەکانم درێژکرد زۆر ماندوبووم...تایهیۆنگ و خوشکەکەی گەڕابوونەوە وتی کەوا لە سەرەوەیە....چووم بانگی بکەم بۆ خوانی نیوەڕۆ(لەدەرگامدا)

لیزا:یااا تەنها وەرەو لە دەرگا مەدە

(ڕۆیشتمە ژوورەوە....ئاهــــ شۆک بووم بە بینینی هەمان کەسی کۆنسێرتەکەی ساڵێک پێش ئێستا).

«شێوەی مانگ لە ڕوخساری دەبینم»☆🗝️🐈‍⬛🖤(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now