PaRt~NiNe✨🦋🌷🍡🪻🌙

125 19 10
                                    

💕*
💕*
💕*
💕*
💕*
💕*
💕*
Pov/leza
«ئاهــــ باشە ئەم کوڕە کاری نیە تەنها سێری من بکات»
«بەم جۆرە ناتوانم تەرکیزم لەسەر کارەکەم بێت بە باشی»

لیزا:بەڕێز جیۆن.!!

جونگکووک:هم؟!

لیزا:ئەمە فایلەکانە...و کاتژمێر ١٢:٢٠ خولەک کۆبونەوەت هەیە.

جونگکووک:ئهمم..باشە (کاتێ سێری فایلەکانی لیزای دەکرد.)
Pov/jk
ئاهــــ....پێشبینیم دەکرد هەڵەی زۆری هەبێت...بەڵام بە پێچەوانەوە...تەنانەت یەک هەڵەش لە نێو فایلاکاندا بەدی نەدەکرا...سەرسوڕهێنەرە...

جونگکووک:ئهم تۆ کارەکانت لێرە تەواو بوون بەڵام پێویستە ٢٥ خولەکی دیکە چاوەڕێبکەی و بۆ کۆبونەوەکە ئاماددە ببە.

لیزا:ئهم باشە بـ.جیۆن.

جونگکووک:و جگە لەوەش..خانمی بچووک بانگکردنم بە بـ.جیۆن کەمێ بێزارکەرە تەنها بە جونگکووک بانگم بکە.(کاتێ سێری لیزای کرد)

لیزا:بەڵام.....(قسەکەم بڕدرا لەلایەن جونگکووکەوە)

جونگکووک:ناڕەزایم ناوێ تەنها ئەوە بکە کە وتم.

لیزا:ئهم بەڵی...جونگکووک.
Pov/leza
وا دانیشتم لە نێو کافتریاکە و بیر دەکەمەوە....بۆچی نایەوێ بە بـ.جیۆن ناوی بهێنم لە کۆمپانیا...ئاهــــ..چۆن بتوانم لە کۆمپانیا تەنها بڵێم جونگکووک....ئاااااا بەڕاستی قورسە.
.
.
.
.
تێپەڕاندنی کات...دوای کۆبوونەوەکە.
.
.
.
لیزا:هەر وەک خۆت وتت کارم تەواو بووە لێرە و ئێستا دەڕۆمەوە.

جونگکووک:ئـ...کەمێکی دیکە چاوەڕێبکە ٥ خولەکی تر تای تەواو دەبێ کە کۆبونەوە بەیەکەوە دەڕۆینەوە.

لیزا:ناهـــ..من پێویستە بۆ شوێنێک بچم ببورە(کاتێ ڕۆیشت)
.
.
.
.
.
(هاتمە دەرەوەی کۆمپانیا...بەرەو مارکێتێ بەڕێکەوتم...کەمێ کەلوپەڵ دەکڕم دوێنێ سێری سەلاجەکەم کرد هیچ شتێکی وای تێدا نەبوو..ئاهــــ ئەوانە زۆر ئیهمالن...تەنانەت ناتوانن هەندێک شت بکڕن بۆ نێو سەڵاجەکە.

(کەلوپەلی زۆرم کڕی و بڕیارم دا ئەمڕۆ خۆم خوانی نیوەڕۆ ئاماددە بکەم...هەمووکات تای ئاماددەی دەکات...گەڕامەوە کاتژمێر ١:٢٣ خولەکی نیوەڕۆبوو..پێش هەموو شتێک کەلوپەلەکانم کردە نێو سەلاجەکە ...جارێ نەگەڕابوونەوە....ڕۆیشتمە ژوورەکەم گەرماوێکی خێرام کرد و جلێکی ئاسودەم لەبەرکرد بەرەو مەتبەخەکە بەڕێکەوتم.)

جلەکەم

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

جلەکەم
.
.
...
.
.
خواردنەکانم ئاماددەکرد کە پێکهاتبوو لە سوپی قارچک...نانی برنجی...زەڵاتەی کاهوو...کیمچی...و هەندێک برنجی بێ ڕۆن.
خواردنەکان ئاماددە بوون گوێم لە دەنگی دەرگابوو بێکومان لەو دوانە کەسێکی تر نیە....(دەرگاکەم کردەوە)

جونگکووک:سڵاو خانمی بچووک..کاتێ بەرەو هۆڵەکە بەڕێکەوت.

تای:یا سڵاو شەیتانی بێوەفا.(ئەویش بە هەمان شێوە)

تای:واهـــــــ ئەم شەیتانە بچووکە کەی فێری دروستکردنی خواردن بووە.

لیزا:زۆر دەمێکە بەڵام تۆ نەتوانی پێشبینی بکەی چوونکە منت بەتەنها چێهێشت لە کۆریا

تای:واهــــ...بەو جۆرە نیە کوا وەرە شەیتانه بچووک (کاتێ لیزای لە باوەش کرد)

لیزا:ههههـــ

جونگکووک:یایا بەسە تەواو برسیمە با نان بخۆین.(کاتێ قاپە سوپەکەی خستە بەردەمی.
.
...

«شێوەی مانگ لە ڕوخساری دەبینم»☆🗝️🐈‍⬛🖤(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now