PaRt~SiX✨🦋🌷🍡🪻🌙

135 24 10
                                    

Pov/leza
گەیشتمە ئەو کافێیەی بڕیاربوو کاتژمێر ٣ یەک ببینین لەوێ.
هیونجین لەسەر یەکێک لە میزەکان دانیشتبوو(ڕۆیشتمە لای)
.
.
.
لیزا:ئاهــــ..ببورە کە وامکرد چاوەڕێم بکەیت(دانیشت)

هیونجین:ناهــــ نەخێر هەر خۆی ماوەیەکی کەمە هاتووم.

لیزا:دڵخۆشکەرە(بە زەردەخەنەوە)
.
.
.
دوای کەمێ قسەکردن...

هیونجین:پێموابێت خۆشەویستت نیە.

لیزا:ناهــ نەخێر.

هیونجین:ئممم.

هیونجین:چ بەشێکت تەواوکردووە؟

لیزا:بەشی بازرگانی لە کۆریا.

هیونجین:ناوازەیە...سەرکەوتووبی خانمی جوان.(بە زەردەخەنەوە)

لیزا؛:سووپاس.(بە زەردەخەنەوە)
(هیونجین پەیوەندیەکی بۆ هات)

هیونجین:ئاهــــ ببوورە لیزا خۆشەویستەکەم کارێکی گرنگی پێمە.پێویستە بڕۆم..ببوورە.

لیزا:ئــ....ب باشە.(بە زەردەخەنەیەکی ساختە)

هیونجین:ماڵئاوا.
.
.
...
Pov/leza
(نەفرەت....گەمژەیەکی وەک من نەیتوانی تێنبینی ئەوە بکاتتتت)
(بۆچی هەر کەسێکم خۆشبوێت بەم جۆرەیە؟؟؟؟؟؟(بە دەنگێک نزیک لە گریان)
ئاهـــــ...خوایە....هەمیشە من گەمژەکەم کەوا دڵم دەشکێ.(بێ ئەوەی هیچ بڵێم بە دڵشکاوی گەڕامەوە ماڵەوە)
.
.
Pov/jk
تای لە ژوورەکەی بوو منیش سەرقاڵی بۆبایلەکەم بووم...تاکو تای هاتە خوارەوە .

تایهیۆنگ:یا کووک کەسێکی باشم دۆزیەوە کە ببێتە پاسەوانی تایبەتی لیزا.

جونگکووک:زۆرباشە...کەی چاودێری دەکەن؟

تای:وتیان کەوا سبەینێ دەستپێدەکەن.

جونگکووک:زۆرباشە.
؟
.
.
.
Pov/leza
گەڕامەوە بەردەرگا و ژمارەی نهێنیەکەم لێدا و چوومە ژوورەوە...
ئەمەی من گوێبیستی دەبم ڕاستە یاخود نا؟.. پاسەوانی شاراوە؟؟؟ ئەوان پاسەوان بۆ من دادەنێن هاهــــ..

لیزا:پاسەوان؟؟

تای:ت..تۆ کەی گەڕایتەوە؟

لیزا:تەنهااااااا جوابممم بەرەوەەەەەە
کامە پاسەوانه نەفرەتی؟؟؟؟؟

تای:بووەستە تتۆۆ...

لیزا:ئایا من منداڵم؟؟؟؟؟؟
من گەمژەم؟؟؟؟؟؟
چۆن دەتوانی کارێکییییی وا بکەیت لە پشت منەوە.....؟؟؟(بە هاوارو گریانەوە)
یاااا تۆ جونگکووک ئەی تۆ؟؟؟؟؟؟
نەتوانی ڕێگری لێبکەی؟؟؟؟

جونگکووک:بوەستە لیزا....

لیزا:تەنهاااا لەبەر ئەوەی وتم هاوڕێیەکی کوڕم هەیە؟؟؟؟
چیتررررر ئەویش نەماااااااا
ئێوەەەە تەنهااااا گەمژەیەکنننننننن
ڕقم لێتانەەەە

لیزا:هاهـــــ...زۆر سوپاس جونگکووک ئەمە هەڵەی منە نەوەک ئێوە. (بێ ئەوەی هیچ بڵێم ڕۆیشتمە ژوورەکەم)

تای:بوەستە لیزا(بەدوایدا چوو)
ئەو دەرگایە بکەوە لیزااااا
تۆ هەڵە تێگەیشتوویت

جونگکووک:تەنها وازیلێبێنە دیارە کێشەیەکی هەیە.(وتی کاتێ قۆڵی تایۆنگی گرت و بردیە هۆڵەکە)

تای:کێشەی چی؟؟؟

جونگکووک:گەمژە گوێبیستی نەبوویت وتی چیتر بوونی نەما...وادیارە لەگەڵ هاوڕێ کوڕەکەی بووەتە دەمەقاڵێیان.

تای:ئاهــــ....دوبارەەەەەە....ئەم شەیتانە دانانیشێ تاکو خۆی ئازار نەدات.
.
.
.
Pov/leza
جگە لەوەی خۆم دڵم شکا لە کاتی گەڕانەوەم بۆ ماڵەوە ....دڵم زیاتر شکا...جگە لە گریان هیچی ترم بۆ نەماوەتەوە.
من تانها گەمژەیەکم کە هەمیشە شکست دەهێنێ...لە هاوڕێیەتیی...خۆشەویستتییی هەمووو شت(بەدەم گریانەوە هەموو ئەمانەی وت)
پێویستە چی بکەم؟؟؟؟ دایکەەە تۆۆ بگەڕێوە و چارەسەرێکم پێبدە ئم؟؟
.
.
.
Pov/jk
تای خوانی ئێوارەی ئاماددەکرد پێم وانەبوو لیزا  بێتە خوارەوە..هەر بۆیە هەندێک خواردنم تێکرد و بەرەو ژوورەکەی بەڕێکەوتم...
لەبەردەم ژورەکەی ئەو خانمە بچووکە بووم و تەنها دەمتوانی گوێم لە دەنگی هەنسکەکانی بێت....لە دەرگام دا.
Pov/leza
گوێم لە دەنگی دەرگاکەم بوو هەر بۆیە چووم تاکو بیکەمەوە....ئەوە جونگکووک بوو بێ ئەوەی هیچ بڵێت هاتە ژوورەوە سینیەک پڕ خواردنە لەسەر مێزەکەم دانا.

لیزا:چیتەوێ؟؟(بە ساردی)

جونگکووک:هاتم تا خوانی ئێوارەت بۆ بهێنم.(بە ئارامی)

لیزا:پێویست بەوە ناکا خواردنەکە ببەو و بڕۆ.(بە تۆنی نزیک لە گریان)

جونگکووک:دڵنیابووم لەوەی پێویستی بە کەسێکە توند لە باوەشی بگرێت..هەستم کرد کەوا قورگی پڕە لە گریان...و چاوەکانی سوور ببونەوە بەهۆی گریانەوە...بێ ئەوەی هیچ بڵێم نزیکی بومەوە...و توند لە ئامێزم گرت.

جونگکووک:بووەستە لە گریان خانمی بچووک و تەنها بۆم باسبکە چی ڕویداوە.(بە ئارامی کاتێ لیزا لە باوەشیدا بوو)

لیزا:نەمتوانی هیچ بڵێم و تەنها بەردەوام بووم لە گریان...دوای کەمێک توانیم گریانەکەم کۆنتڕۆڵ بکەم...و هەموو شتێکم بۆ باسکرد بێ ئەوەی گرنگی بدەمە ئەوەی ئەمە کێیە و کەسێکی چۆنە.

جونگکووک:ئهمم یانی بەو جۆرە....هههـــــ لە ژیانی ڕۆژانەی کەسێکی ئاسایدا شتی وا زۆر ڕودەدەن...تەنها لە بیری بکە .

لیزا:ئم.

جونگکووک:ئێستاش وەرە بۆلای تای و ئاشت ببەوە لەگەڵی.

لیزا:ئم

جونگکووک:دەی خانمی بچووک هەستە پێویست بە دودڵی ناکات ئەو لەبەر تۆی بووە....دڵنیابە ئەو زۆری خۆشدەوێیت بۆیە بەم جۆرەیە.

لیزا:ئهم...
.
.
.
Don't forget vote
Comment

«شێوەی مانگ لە ڕوخساری دەبینم»☆🗝️🐈‍⬛🖤(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now