7•„Cea mai bună cale de a-ți prevedea viitorul este să-l creezi."

456 55 7
                                    

     Valentina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Valentina .

      Întru în cameră precum un vârtej și trântesc ușa ,nepasandu-mi dacă mafiotul aveai să vină să-mi ordone să nu mai fac asta niciodată.Merg rapid spre dressing și-mi iau telefonul din sertarul cu șosete și răspund mesajelor primite înainte de cina dezastruoasă.

    Mamei îi spui ca am ajuns cu bine în Italia ,anunțând-o cu un entuziasm fals ca de mâine încep lucrul,iar Lui Emilia îi spun adevărul .I-am povestit într-un mesaj scurt de contractul prenupțial pe care am fost forțată să-l semnez apoi îi trimit locația exactă,deși nu există nicio soluție să plec de aici odată cu contractul sau fără bani necesari mamei.

     Ar fi mai simplu dacă aș putea obține un card de la el ,gândesc ,mușcându-mi buza .Unul fără limită și cu multe zerouri în spate ,astfel încât să am o șansă să o scap pe mama de boala și de mine de el .Dar  trebuie să-l iau fără să-și dea seama ,altfel îl va anula înainte să pot face ceva cu bani .

     Oftez ,frecându-mi fruntea frustata.Nu voi reuși niciodata să plec si nici nu mi-aș permite sa duc planul pana la capăt ca la final să nu are succes .

    —Poate  e mai bine sa stau potolită,șoptesc.

      Îmi pun telefonul la loc și mă întorc,intrând în baia încăpătoare din marmură neagră.Lasa apa să curgă în cadă până ce e aproape plină și fac o grămadă de spumă ,consumând o sticlă întreagă .

   —Măcar să-i fac daună totală în portofel,spun zâmbind când arunc sticla la gunoiul de sub chiuvetă.

  Îmi scot hainele rapid și intru în apă, lăsând căldura să-mi relaxeze mușchii încordați. Spuma se ridică deasupra apei, acoperindu-mi corpul până la umeri. Îmi închid ochii și las capul pe spate, încercând să îmi golești mintea de tot haosul care a devenit viața mea de când am ajuns aici. Apa fierbinte îmi calmează tensiunea, dar mintea îmi zboară în continuare la planurile disperate de evadare.
 
  Fiecare scenariu îmi apare în fața ochilor, unul mai periculos decât celălalt. Unul în care reușesc să fug și să dispar complet, altul în care sunt prinsă și adusă înapoi, pedepsită și mai rău. Știu că îmi joc viața pe o lamă de cuțit.

 
     După câteva minute ,când capitulez de la orice plan ,mă ridic din cadă, apa caldă curgându-mi de pe piele, și mă înfășor într-un prosop.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Pactul sufletelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum