Dante Salvatore .Am pătruns în casă, furia încă arzându-mi în vene. Valentina era o provocare constantă și asta mă irita mai mult decât pot descrie. În timp ce Matteo a închis ușa în urma noastră, am simțit cum tensiunea dintre noi se amplifică. Nu aveam timp să mă relaxez sau să îmi revin din această criză; trebuia să fac ordine și să-i arăt Valentinei că nu avea voie să joace după cum îi convenea.
— Valentina, mergi in biroul meu, am spus cu vocea mea de comandă, fără să mă uit la ea.
I-am auzit pași apăsați care mergeau nervoși spre biroul meu ,apoi ușa care se deschidea și se închidea cu putere .Matteo ,în spatele meu înjura în italiană ,începând apoi să radă de comportamentul Valentinei.Mana lui se pune pe umărul meu ,râsul lui colorat încă fiind auzit de urechile mele .
—Ți-a cheltuit 3 milioane de euro într-o singură zi,spune amuzat.Pe o masina .
—Am văzut mesajul de l‐a banca,îi răspund nervos .De ce nu mai anunțat mai devreme ca plecase cu cardul din biroul meu ?
Mă întorc spre el pentru a-l privi.Fata lui amuzantă se schimbă,devenind serioasă ,conștient de greșeala pe care a făcut-o.
—Am crezut-o când mi-a spus ca a vorbit cu tine ,se scuză el .Plus ,Alejandro a scos-o din casă și a lăsat-o de capul ei prin Sicilia.
—Vă primi și el cea ce ce merită ,spun mai mult pentru mine .Vreau să-l găsesc în subsol ,după ce termin de vorbit cu Valentina .
Am pătruns în birou, având grijă să nu las niciun semn de slăbiciune. Furia care mă cuprinsese era palpabilă, și eram conștient că era necesar să mențin controlul pentru a nu-mi submina autoritatea. Valentina stătea nemișcată în mijlocul camerei, cu privirea plecată, dar cu postura tensionată care trăda o nerăbdare subestimată.M-am dus în spatele biroului și m-am așezat pe scaunul din piele .Mi-am lăsat privirea să se fixeze pe ea, analizând-o cu o intensitate care probabil o făcea să se simtă inconfortabil.
— Așază-te, am spus, indicând scaunul din fața biroului.
Valentina s-a așezat pe scaun, cu o privire tulbure și mâinile tremurând. Am început să-i vorbesc, dar am observat cum fața ei se transformă treptat într-o expresie de indignare și neacceptare.
—. Știu că ai furat un card și ai cheltuit o sumă exorbitantă. Vreau acum cardul pe care l-ai furat.
Valentina s-a uitat la mine cu o furie acumulată, dar, cu mâinile tremurând, a scos cardul din buzunarul blugilor și l-a așezat pe birou. Am luat cardul, l-am examinat pentru un moment, apoi am aruncat o privire furioasă asupra ei.
— Ce ai făcut astăzi este inacceptabil, Valentina. Ai cheltuit 3 milioane de euro pentru o mașină. Ai un contract cu mine și ai trădat încrederea pe care ți-am acordat-o.
CITEȘTI
Pactul sufletelor
Romans"Dansul cu diavolul te poate arde, dar când flăcările dorinței sunt aprinse, scăparea devine imposibilă." Valentina Romano este o tânără care ar face orice pentru a-și proteja familia. Cu o mamă grav bolnavă și un tată care se luptă cu afaceri peric...