Part 1.

24 0 0
                                    

Reggel arra kelltem fel, hogy csörög a telefonom. Rá pillantottam a kijelzőre majd láttam hogy a legjobb barátnőm Liza hív.
L:Szia Em. Remélem felkelltetelek.
Mondta röhögve nekem a lány.
E:Neked is szia és igen felkelltettél.
L:Bocsiiii, olyan kérdésem lenne, hogy esetleg lenne e kedved ma shoppingolni?
E:Persze elkészülők kB egy fél óra és a kapunkban tali.
L:Rendben, szia.
E:Szia.
Liza szerencsére 1 sarokra lakik tőlünk így szinte minden nap találkozunk. Kimásztam az ágyamból majd felöltöztem és a konyhába sétáltam, bátyám Mikey már a konyhában csinálta a reggelit.
M:Jó reggelt húgi.
E:Neked is, elmehetek Lizával shoppingolni?
M:Persze, csak vigyázz magadra.
Mondta nekem a fiú majd csinált nekem kávét.
M:Viszont 7kor át jönnek a haverjaim szóval 6ra érj haza.
E:Rendben.
Válaszoltam a fiúnak majd megittam a kávém. Felhúztam a cipőm majd a kapuba sétáltam ahol drága barátnőm már várt rám.
L:SZIA.
E:SZIA.
Köszöntünk egymásnak majd elindultunk a pláza felé.
E:6ra haza kell érnem mert 7re jönnek Mikey haverjai. Nem akarsz nálunk aludni?
L:De szívesen.
Válaszolta nekem a lány majd oda is értünk a plázába. Miután végeztünk a vásárlással beültünk sütizni majd miután végeztünk még beszélgettünk kicsit. Rá pillantottam a telefonomra ami 5 órát mutatott így elindultunk haza felé mivel már Meg untuk a plázát. Fél óra alatt haza is értünk.
E:Szia Mikey megjöttem.
Köszöntem bátyámnak aki a konyha felől válaszolt.
M:Rendben.
Lizával levettük a cipönket majd a konyhába mentünk.
L:Szia Mikey
Köszönt a lány zavartan a fiúnak.
M:Szia Liza.
Köszönt neki vissza bátyám zavarba jőve.
2 éve tetszenek már egymásnak de egyikük se mer lépni.
E:Liza ma itt alszik ha nem gond.
M:Nem gond, bármikor szívesen látunk.
Mondta a fiú Liza felé fordulva majd elmosolyodott. Mi fel mentünk a szobámba majd elkezdtünk filmet nézni.

,,7 óra körül "

7 körül megszólalt a csengő, mire Mikey az ajtóhoz ment majd beengedte a haverjait.
Én és Liza fent voltunk az emeleten mivel sorozatot néztünk egész délután miközben nasiztunk. Fél 8 körül elmentünk fürdeni majd pizsibe öltöztünk ami 1 tangából és 1 pólóból állt. Miután végeztünk lementünk a konyhába viszont a nappaliba a fiúk ültek így köszöntünk nekik.
E/L:Sziasztok.
Köszöntünk nekik mire Mikey mellém lépett.
M:Na fiúk ő itt Emma a húgom és drága szép barátnője Liza.
Fiúk:Sziasztok.
Köszöntek nekünk majd mi be mentünk a konyhába nasiért. Mikey és az egyik haverja léptek be a konyhába mikor épp kaját csináltunk.
M:Liza tudnánk beszélni 4szem közt?
Kérdezte barátnőmtől bátyám mire a lány csak bólintott majd felmentek bátyám szobájába engem magamra hagyva.
R:Szia Rye vagyok.
Köszönt nekem kedvesen a fiú majd töltött magának inni.
E:Szia.
Köszöntem neki majd indultam volna vissza ha nem szól utánam.
R:Esetleg nézhetnék veled filmet? Mármint ne értsd félre semmi olyanról nincs szó csak gondoltam rá kérdezek ha már Liza elment bátyáddal beszélgetni.
E:Persze, gyere csak nyugodtan.
Válaszoltam a fiúnak majd M
meg indultam a szobámba. Leültem vissza az ágyra a fiú pedig mellém ült majd elindítottam a sorozatot. Még vagy 1 órát néztük a sorozatot majd én az egyik évad felénél bealudtam. Másnap reggel arra kelltem fel, hogy valakinek a mellkasán fekszem és békésen szuszog mellettem.
Kinyitottam a szemem majd láttam hogy Rye az. Kimásztam mellőle az ágyból és rá néztem a fiúra aki békésen aludt miközben khm ,,sátrazott". Kimentem cigizni a teraszomra majd mikor bejöttem kicsit hangosabban csuktam be az ajtót, mire a fiú felébredt.
R:Jó reggelt.
E:Neked is.
Köszöntem a fiúnak aki amint észre vette hogy baj van azonnal magára húzott egy párnát.
E:Nyugodjál meg láttam hogy álló f*rokkal aludtál.
Miután ezt kimondtam a fiú elvörösödött majd felhúzta a nadrágját. Magamhoz vettem a mai ruháimat majd a fürdőbe sétáltam és felöltöztem. Mikor kijöttem a fürdőből vissza sétáltam a szobámba ahol Rye épp körbe nézett.
E:Jössz kajálni?
Kérdeztem a fiútól aki csak bólintott majd lementünk a konyhába ahol bátyám és Liza épp nyalták egymást.
E:Fúj, nektek is jó reggelt.
Köszöntem a gerle párnak akik abba hagyták a nyálaskodást.
M:Jaj húgi úgy csinálsz mint ha te még sose smároltál volna senkivel.
E:Nem mondtam hogy nem csináltam még csak undorító hogy pont a konyhába csináljátok. Legalább menjetek szobára.
Mondtam bátyámnak nevetve mire ő felkapta barátnőmet majd a szobájába mentek.
R:Jól kezdődik a reggel.
Szólalt meg mögöttem Rye majd töltött magának kávét.
E:Uhum.
Válaszoltam a fiúnak majd leültem az asztalhoz enni. Egy szőke hajú fiú jelent meg az ajtóban egy barna hajú fiú társaságban.
J/B:Jó reggelt.
E/R:Nektek is.
Köszöntünk a fiúknak majd csináltak kávét maguknak és ők is leültek.
B:Amugy én Brooklyn vagyok de mindenki csak Brooknak hív. Ő pedig Jack.
Mondta nekem a szőke hajú fiú majd a barna hajú fiúra mutatott.
J:Szia.
Még beszélgettünk egy kis ideig majd eljött az ebéd idő. Mindannyian asztalhoz ültünk majd Mikey csendet kért és felállt az asztaltól.
M:Emma 2 bejelenteni valóm lenne. Az első hogy együtt vagyunk Lizával.
E:Erre magamtól is rá jöttem
Szóltam közbe mire a fiú elmosolyodott.
M:A másik hogyha nincs ellenedre a fiúk ide költöznének hozzánk.
E:Nekem jó.
Válaszoltam bátyámnak.
M:Rendben.
Mondta a fiú majd leült a helyére. A nap további részében a fiúk berendezkedtek meg pakolásztak így gyorsan eltelt a nap. 11kor lefeküdtem az ágyamba majd azonnal elnyomott az álom.

,,Sziasztok az első rész kicsit hosszú lett de remélem azért tetszik nektek. Puszi🤍"

Bátyám haverjába szeretveWhere stories live. Discover now