Reggel arra kelltem fel hogy valaki kopog az ajtómon.
E:Gyere.
Válaszoltam majd felültem az ágyba.
M:Jó reggelt húgi, bocsánat hogy felkelltettelek csak Rye és Andy nem férnek meg 1 szobában és valamelyik veled aludhatna-e?
E:Persze, Ryeel már amúgy is aludtunk együtt.
Válaszoltam bátyámnak aki csak furán nézett rám. Elsőnek nem értettem de utána rá jöttem.
M:Mi az hogy együtt aludtatok?
Nézett rám engem méregetve.
E:Amikor te beszéltél Lizával akkor épp sorozatot néztem vele és Rye megkérdezte hogy nézhet e velem filmet én pedig mondtam neki hogy persze, aztán bealudtam a film közben és elaludtam rajta.
M:Hm, cukik.
E:MIKEY.
Kiabáltam rá bátyámra vörös arccal.
M:Valaki elvörösödött.
Mondta nekem nevetve a fiú.
E:Hagyjál békén.
Mondtam a fiúnak majd magamra húztam a takarót.
M:Hát jó, akkor szólok Ryenek, hogy jöhet.
Mondta bátyám majd kiment a szobámból.
20 perc múlva épp öltözni kezdtem mikor valaki kopogott, gyors magamra vettem a ruháim.
E:Gyere
Mondtam majd Rye jelent meg az ajtóban.
R:Szia,csak én vagyok az.
E:Rendben,arréb pakoltam a ruháim hogy a te ruháid is elférjenek a szekrényben.
R:Aranyos vagy.
Válaszolt nekem a fiú majd becsukta maga mögött az ajtóm és elkezdte kipakolni a ruháit. Én kimentem cigizni amíg a fiú pakolt. 5 perc múlva a fiú jelent meg mögöttem majd ő is rá gyújtott.
E:Megkérdezhetem min vesztettek össze Andyvel?
R:Azon, hogy egyszerűen nem lehet vele megmaradni egy szobában, mert a ruhái annyi helyett foglalnak hogy az enyémek nem férnek el az ágyon elég nagy helyett foglal el és nem lehet elférni mellette.
E:Ooo értem.
R:Köszönöm amúgy hogy veled lakhatok egy szobában.
Mondta nekem a fiú.
E:Nem kell megköszöni.
Miután elszívtuk bementünk majd én lementem a konyhába ahol Liza épp ebédet csinált.
L:Szia csajszim.
E:Szia.
Köszöntem vissza neki majd meg öleltem.
L:Hallo egy szobába alszol Ryeel.
E:Igeeen.
L:Valaki nagyon örül neki.
Nézett rám barátnőm mosolyogva.
E:Naaaa ne kezd el te is.
Válaszoltam neki elvörösödve.
M:Na mi van húgi már megint zavarba vagy,tán nem Ryeről van szó.
E:MIKEY.
Kiabáltam rá bátyámra mire ő csak elkezdett röhögni.
R:Mi a kiabálás tárgya?
E:Semmi.
Válaszoltam a fiúnak.
M:Csak annyi, hogy...
E:Mikey fogd be.
Szóltam közbe mire bátyám elmosolyodott.
M:Hát jó.
E:Köszönöm.
Mondtam a fiúnak.
L:Mi a terv akkor estére?
Kérdezte a lány bátyám felé fordulva.
M:Iszogatásra gondoltam.
L/E:Jol hangzik.
Néztünk egymásra a lánnyal majd elkezdtünk mosolyogni.
E:Viszont én vissza megyek a szobámba.
M:Rendben.
Elindultam fel az emeletre majd elkezdtem egy kicsi rendet rakni a szobámba.
A délután folyamán elmentünk Mikey én és Liza piát venni majd mikor haza értünk bepakoltunk a hűtőbe. Este mindannyian leültünk körbe majd elkezdtünk beszélgetni.
11 körül már picit mindenki részeg volt így eldöntöttük, hogy elrakjuk magunkat holnapra. Felsétáltunk Ryeel a szobánkba majd én elkezdtem pizsibe öltözni. A fiú addig elfordult és ő is át öltözött pizsamába.
Miután át öltöztünk lefeküdtünk az ágyba majd azonnal elnyomott minket az álom."Sziasztok kicsit rövid rész lett, de remélem így is tetszik nektek. További jó olvasást.Puszi🤍"