Reggel az ébresztő hangjára kelltem fel. Rye még békésen aludt mellettem én pedig óvatosan ki keltem az ágyból nehogy véletlen felébreszem. Gyorsan át öltöztem majd a konyha felé vettem az irányt.
E:Jó reggelt báttyus.
Köszöntem bátyámnak majd nyomtam egy puszit a fejére.
M:Neked is jó reggelt. Mi ez a nagy vidámság.
E:Semmi csak jól indult a reggelem.
M:Na miért?
Én csak megrántottam a vállam majd bele kortyoltam a kávémba. Ma hétfő van szóval mától már újra mennem kell dolgozni aminek örültem is meg nem is hisz így kevesebb időm lesz itthon lenni.
E:És mit csinálsz ma?
Kérdeztem bátyámtól aki a telefonját bújta.
M:Nem tudom még lehet beugrok dolgozni de nem biztos attól függ Liz mit szeretne csinálni. És te mit csinálsz?
E:Mennem kell dolgozni. Szólsz Ryenek hogy ne keressen itthon mert dolgozom és csak későn érek?
M: Persze.
Mondta nekem bátyám majd magához húzva megölelt. Megittam a kávém majd felvettem a cipőm és kiléptem a bejárati ajtón. Friss szellő csapta meg az arcom. 20 perc séta után 7:50re meg is érkeztem a munkahelyemre így volt még időm elszívni egy cigit és át öltözni. Köszöntem a konyhában a fiúknak majd a pulthoz álltam. Egy kis kajáldában dolgozom ami egyben kávézó is. Én felszolgáló és egyben pultos is vagyok. A délelőtt folyamán elég sok megrendelésünk volt így délben lehuppantam a székre mivel mindig ekkor van kaja szünetünk. Dzseszi társaságában kint ültem a hátsó teraszon ami az itt dolgozók részére van kialakítva.
D:Na és mizu veled? Rég nem találkoztunk már.
E:Nem sok. Bátyám összejött végre Lizzel. Nekem lett barátom újra,de még friss a dolog. De szerencsére tiszteletben tartja hogy nekem még idő kell mire teljesen megbízom benne.
D:Na gratulálok Liznek is és neked is. És örülök hogy végre boldog vagy.
Válaszolta nekem a lány majd kinyílt az ajtó. Noah lépett ki rajta és először balra majd felénk nézet.
N:Sziasztok csajszik. Em téged keresnek
Mondta nekem Noah majd elnyomtam a cigim és bementem a fiú előtt az ajtón. A pulthoz sétáltam ahol Mikeyt és Lizát pillantottam meg.
E:Sziasztok.
L/M:Szia.
E: Mi újság?Hogy hogy erre látni titeket?
L:Gondoltuk be nézünk már hozzád mert eljöttünk boltba.
E:Na szuper. Ryeel mizu?
M:Semmi viszont kicsit ideges lett mikor nem talált maga mellet téged és lerohant a konyhába,de miután mondtam neki hogy dolgozol megnyugodott.
E:Istenem ez a fiú. Mintha bármi bajom esne.
L: Örülj neki hogy félt téged.
E: Örülök is neki.
M:Na viszont ha már itt vagyunk akk én szeretnék kérni egy cappucinot. Te kicsim mit kérsz?
Nézett bátyám a barátnőmre aki egy új fajta kávét választott. Gyorsan elkészítettem nekik majd vissza ki mentem kolleginámhoz és leültem az asztalhoz. Miután végeztunk a kajálással vissza mentünk az épületbe majd újra munkához láttunk. Este 9 kor végeztem és megvártam míg Dzseszi bezárja a helyet majd elköszöntem tőle. Elindultam haza de elkapott egy furcsa érzés mintha valaki követne engem. Hátra néztem de nem láttam senkit. Kb 5 perc telt el mióta hátra néztem mikor valaki neki nyomott az egyik falnak.
S:Szia Em.
E:Sam engedj el.
Válaszoltam a fiúnak aki persze nem engedett el.
E:Mit akarsz tőlem?
S:Vissza akarlak kapni.
E:Én viszont nem akarok veled lenni. Hagyj békén.
Mondtam a fiúnak majd ellöktem magamtól és elkezdtem futni viszont ő gyorsabb volt mint én így el lökött aminek következtében bevertem a fejem egy kőbe és eszméletemet vesztettem. Sam elfutott és ott hagyott egyedül.,,Mikey szemszöge"
Az ágyban feküdtem Liz társaságában mikor rápillantottam az órára. Fél 10 múlt és hugi még nincs itthon elkezdtem aggódni amit persze Liz észre is vett rajtam.
L:Mi a baj szerelmem?
M: Még mindig nincs itthon Em,pedig már fél 10 múlt és tudod hogy 20ra már itthon szokott lenni.
L:Lehet,hogy baj van megkéne nézni.
M:Rendben te próbáld meg felhívni addig én felöltözöm.
Gyorsan felöltöztem és mivel Liz nem érte el telefonon hugomat ezért szóltam Ryenek hogy lehet baj van,mert Em még mindig nem ért haza. Elindultunk 3an a munkahelye felé mikor megpillantottuk eszméletlenül a földön feküdni. Rye oda rohant.,,Rye szemszöge"
Mikor megláttam hogy Em a földön fekszik eszméletlenül engem elkapott a düh és a sírás. A könnyeimmel küszködve rohantam oda hozzá majd felemeltem és az ölembe fektettem. Fején volt egy seb de egyébként semmi más baja nem volt szerencsére. Óvatosan felálltam vele majd haza indultunk. Amikor haza értünk én felvittem a szobánkba majd letöröltem a fejéről a vér cseppeket. Át öltöztettem pizsibe majd én is át öltöztem. Még egy picit néztem ahogy a lány fekszik majd elnyomott az álom,de most nem tudtam nem teljesen el aludni.
Már vagy fél órája aludhattam mikor hallottam hogy valaki nyöszörög mellettem. Kinyitottam a szemem és láttam hogy Em kezd magához térni.
R:Szia kicsim.
E:Szia édes,mi történt?
R:Nem értél haza időben a munkából és elkezdtünk aggódni miattad ezért elmentünk a munkahelyedhez és pár méterrel arrébb találtunk meg téged ahogy feküdtél a földön.
E:Istenem.
Mondta a lány és elkezdett sírni.,,Em szemszöge"
E:Istenem.
Mondtam a fiúnak majd elkezdtem sírni. Ő csak magához ölelt és simogatta a hátam. Miután megnyugodtam elmondtam neki mi történt.
R:Most már nem foglak egyedül hagyni soha és akkor nem fog ilyen történni veled.
E:Rendben, köszönöm.
Válaszoltam a fiúnak majd adtam neki egy puszit és vissza feküdtünk aludni.