4

2 0 0
                                    

"O zaman Levi'ı ben ikna ederim." dememle Levi gözlerini devirdi. Ona yavru köpek bakışlarımı atarken konuşmaya devam ettim.

"Leviii lütfen bak herkes oynayacak, ayrıca şu an grup olduğumuz için çoğunluğa göre hareket etmemiz lazım. Hadi yaa!" en sonunda Levi bıkmış olacak ki telefonunu çıkardı ve Appstore'a girip among us indirdi. Zafer gülümsememi atarken ben de telefonumu çıkardım.

"Odayı kim kuruyor?" (Jean)

"Y/n kursun o iyi ayarlıyor." (Connie)

"Tamamdır kuruyorummm!" odayı kurduktan sonra 13 kişi olduğumuz için 3 impostor 1 engineer ayarladım. Rollerimizi görmemek için herkes birbirinden uzak oturmuştu. Roller dağıtılırken crewmate çıktıktan sonra herkese göz ucuyla baktım. Ama kimse rolünü belli etmemişti. Boşverip ekrana döndüm. Görevlerde öncelikli olarak adminde kart okutma vardı. Oyun içinde konuşamıyorduk, sadece toplantılarda konuşabiliyorduk. Benimle beraber Levi da gelirken kıkırdadım. Oyunu pek bilmiyordu, sanırım onu korumaya çalışsam iyi ederdim.

Kartımı okuttuktan sonra Levi'ın hala kart okutma görevini yapmaya çalıştığını gördüm. Çok komikti, ben de ilk başladığım zamanlar kart görevini bazen yapamazdım.

Sonra kablo bağlama görevi için electrical'a gittim, tabi yine Levi peşimden geldi. Kabloları renklerine göre bağlarken Levi'ın da güç aktarma görevini yaptığını gördüm, sanırım burada ayrılmamız gerekecekti. Çünkü onun görevini devam ettirmesi için communication odasına gitmesi lazımdı. Tam da düşündüğüm gibi Levi electrical'dan çıkarken ben de görevimi bitirmiştim. Sanırım security'e gidip biraz milleti gözetlesem bir şey olmazdı.

Electrical'dan çıkarken kapının girişinde Connie'yi görmemle göz ucuyla ona baktım. Bana piç smile atıyordu. Götüm tutuştu ve geriye doğru kaçtım ama o beni öldürmedi. Sanırım sadece dalga geçmeye çalışmıştı, şerefsiz.

Neyse, electrical'dan çıktım ve security'e gittim. Kameraların başında Jean ve Bertholdt vardı. Onlara katıldım ve kameralara baktım. Levi meteor vurma görevindeydi, Annie Reiner'la birlikte geziyordu, Sasha navigation'daydı, o sırada gözüme bir şey çarptı. Erwin ölmüştü.

Hızlıca kameradan çıkıp medbaye gittim ve ölüyü reportladım. Ekran yüklenince gördüm ki Hange de ölmüştü. Gözlerimi telefondan çekip etrafıma baktım.

"Ulan Hange ve Erwin ölmüş 11 kişiyiz kimse mi görmedi?"

"Nerede ölmüşlerdi gördün mü?" (Eren)

"Erwin'i gördüm ama Hange'yi görmedim. Erwin medbayde ölmüştü." (y/n)

"Siz neredeydiniz?" (Annie)

"Ben, y/n ve Bertholdt kameralara bakıyorduk. y/n Erwin-senpai'yi görünce reportlamak için yanımızdan ayrıldı direkt." (Jean)

"Tch, üç katil var ve gerçekten sadece 2 kişi mi öldü? Bir tanesi korkak çıktı." (Levi)

Levi'ın sözüyle ona yastık fırlattım.

"Sus be, hepimizi gebertecekler şimdi!" 

"Herkes nerelerde dolaştığını ve medbay yakınlarında en son kimi gördüğünü söyleyebilir mi?" (Armin)

"Ben orada en son Reiner'ı gördüm." (Sasha)

"Görev yapıp odadan çıkmıştım." (Reiner)

"Ben de Connie'yi gördüm." (Bertholdt)

"Hey! Ben katil olsam y/n'yi elektrik odasında öldürebilirdim ama öldürmedim!" (Connie)

"Boruto sen nasıl bilebilirsin ki, securityde değil miydin?" (Eren)

Kocişim~ AOT TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin