Bilgisayarda çalışırken Ayaz'dan dosyayı alıcağım aklıma gelir ve bilgisayarı bırakıp odadan çıktım doğru ayazın odasına gittim ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Çalışmaya o kadar odaklanmıştı ki benim geldiğimi anlamadı.
Ayça: "Ayaz bey!?" Birden işini bırkaıp bana baktı.
Ayaz: Ayça hanım!!
Ayça: Dosyayı alıcaktım sabah kahvaltıda bahsetmiştim.
Ayaz: "Aaa doğru ya tamamen unutmuşum." Ayağa kalkıp raflardaki dosyalardan birini alıp masanın önündeki koltuklardan birine oturdu ve benim de oturmamı istedi.bende hemen karşısına geçip oturdum.
Ayaz: bak bunlar geçen yılki tüm tasarımları ve çizimleri şunlar da bu yılki.
Dosyayı alıp iyice inceledim gerçekten harika tasarımları vardı bu zamana kadar birsürü projede başarılı olmuşlar çizimlere bakarken iyice şaşırmıştım bu kadar harika tasarımlarının olması muazzam bir şeydi.
Ayça: gerçekten harika tasarımları var.rekabetli bir iş olucak desene.
Ayaz: evet ama bizim tasarımlarımız onlara göre basit kalabilir.
Ayça: Ne o korktunuz mu Ayaz bey?
Ayaz: ben mi Asla!!
Ayça: harika bu dosya bende kalsın evde detaylıca incelemek istiyorum.
Ayaz: tabi alabilirsin.
O sırada Ayazın telefonu çaldı arayan Tolgaydı motorun hazır olduğunu ve gelip almamızı söylemişti,bizimde işimiz bittiği için beraber çıkıp Tolgayın yanına geldik.
Ayaz: kardeşim durum nedir?
Tolgay: hoş geldiniz abi,her şey yolunda motorumuz canavar gibi çalışıyor.
Ayça: Tolgay çok teşekkür ederim sen olmasan napardım bilmiyorum.
Tolgay: Rica ederim. Bu arada test etmek için bir tur attım kızım sen nasıl kullanıyorsun bu motoru zaptetmesi çok zor gerçekten helal olsun sana.
Ayaz: öhmmm ayazcım ayıp oluyor kızım falan.
Tolgay öyle diyince gülmeye başladım ve motorun anahtarını aldım.
Tolgay: aceleniz yoksa bir çay falan içelim hemde Ayça hanımla tanışmış oluruz.
Ayaz: Yani benim yok.
Ayça: benim de yok çayım şekersiz olsun lütfen.
Tolgay: hay hay hemen getiriyorum siz şöyle buyrun.
Ayaz: demek şekersiz çay içiyorsun;sağlığına bu kadar dikkat ettiğini bilmiyordum.
Ayça: hakkımda hiç bir şey bilmiyorusun "AYAZ ALACA".
Ayaz: Bilmeyi çok isterim.*sırıtır*
Ayça: sen her şeye bu kadar meraklımısın?
Ayaz: Hayır! sadece ilgimi çeken şeylere merakım vardır.
Ayça: ne yani ben senin ilgini mi çekiyorum?
Ayaz: neden olmasın! İlgi çekicek bir kişiliğe sahipsin.
Ayça: Bak Ayaz Alaca ben senin takıldığın o kızlar gibi değilim ve senin gibi birisi de asla ilgimi çekmiyor.
Biz konuştuğimuz sırada Tolgay çayları getirdi ve sohbeti kesmek zorunda kaldık ki zaten boş bir sohbetti.