Minho Jisungla olan görüşmesinden sonra bu günki mahkeme davası ve karar için herşeyi hazırlamıştı gece geç saatlere kadar çalışmış ve hazırlamıştı.. Ama sabah aldığı haberle hayal kırıklığına uğramıştı. Şimdi ise arabayla son hız hastaneye gidiyordu. Jisung hapıshane banyosunda bilekleri kesik ve kanlar içerisinde bulunmuş ve hastaneye nakledilmişti.
Arabayı öylesine hızlı sürüyordu ki ne bir kırmızı ışık nede kurallar sikindeydi. Şuan onun tek umursadığı şey Jisungtu. 'Ona bir şey olacak mı?' Endişesi ve ihtimali beynini deşiyordu.
Sonunda hastaneye vardiğinda koşarak içeri girdi ve masa başındaki personele yaklaştı.
"Han..Han Jisung hangi odada?!" Neden bu kadar endişelendiğini kendisi bile bilmiyordu. Sadece korkuyordu.
"Beyfendi saki-"
"Bana onun odasını söyle! Sakin olmamı değil!" diye bağırdı kadına. Sesi tüm hastanede yankılanmıştı.
"O-ondokuzuncu oda.." dedi kadın korkuyla. Minho hızla merdivenlere koştu asansör bekleyecek hali yoktu 19. Odayı bulduğunda hızla odaya koştu kapıda gardıyanlar vardı.
"Giremezsiniz gerileyın bayım." dedi gardıyanlardan biri.
"Ben Avukatıyım çekilin!" Hızla içeri girdi. Jisung yatakta bilinci kapalı bir sekilde yatıyordu yanında ise birkaç hemşire vardı.
"O iyi mi durumu ne?" Dedi hemşirelere.
"Durumu stabil fazla kan kaybından ona 2 tüp kan nakliye edildi bileklerine dikiş atıldı bir kac saate uyanacaktır geçmiş olsun" dedi ve çiktilar.
Minho derin bir nefes aldı ve kendini koltuğa attı.
"Lanet olsun.. Aklım çıktı.." dedi saçını karıştırırken. "Bi insan bunu kendine neden yaparki! Lanet olsun!" diye bağırdı. Bunların tamda mahkeme günü gerçekleşmesi onu dahada sinir etmişti. Mahkeme ertelenecek ve hatta davaya Jisungu olumsuz yonde etki edecek şeyler bile olacaktı.
"Ü-üzgünüm.. Baba l-lütfen bağıma.." Minho bunu duyunca hızla kafasını kaldırdı ardından ayaga kalkıp Jisungun yanına adımladı gözleri kapalıydı ve gözlerinden göz yaşları akıyordu.
"Baba mı?" Dedi Minho.
"L-lütfen lütfen..s-söz veriyorum b-birdaha yapmicam.." Jisung muhtemelen narkozun etkisınden dolayı böyle şeyler söylüyordu.
"Tamam..sakin ol ağlama.." dedi Minho başını oksayarak.."Bu yaşta böyle şeyler yaşamak zorunda kaldığın için özür dilerim Jisung.." Dedi Minho eliyle Jisungun göz yaşını silerken..ama fark etmediği bir şey vardı ki kendi göz yaşları da akıyordu..
-"Korkuyorum.. Ama umrunda değilmiş gibi..aydınlat beni sevgilim.."-
🎵Romantic Homicide🎶*Bir süre sonra..*
Minho hala Jisungun tamamen kendine gelmesini bekliyordu. Bir süre sonra birkaç ses duydu ve Jisunga yaklaştı.
"Uyandın mı?" Dedi Minho.
"N-nerdeyim.." Dedi Jisung.
"Hastanede..bunu neden yaptın?" Dedi Minho sert bir sesle. Jisung acıdan kıpırdatamadığı bileklerine baktı.
"H-hayır..b-ben.." ve ağlamaya başladı Jisung.. Öyle ağlıyorduki.. "ö-ölmemisim.. Neden.. Neden ölmeme izin vermediniz!" diye bağırdı ağlarken Minho kafayı yiyecekti.
"Ne demek ölmemişim?!Ne diyorsun sen ne ölmesi?" Dedi Minho gözlerine bakarak.
"A-abimin yanına.." Ağlamaktan konuşamıyordu Jisung elleri titriyordu..
"Jisung sakin ol..lütfen" Dedi Minho ellerini hafifçe tutarak Jisung yine bir anda çekti "D-dokunma!" diye bağırdı.
"Tamam..üzgünüm..sakin ol lütfen..bağırma..sadece iyi olmanı istiyorum.." Dedi Minho bir kaç adım uzaklaşıp.
"G-git.. Yalnız kalmak istiyorum.."Dedi Jisung Minho reddetmek istesede..bunun en doğrusu oldugunu düşünüp kafa salladı..
"Tamam..gideceğim..üzgünüm..sadece iyi ol.. Lütfen." Dedi ve odadan çıktı. Yavaşca hastaneden çıktı ve arabasına bindi tam o sırada telefonu çaldı asıstanı arıyordu.
"Bi sen eksiktin." Dedi ve telefonu açtı.
"Efendim çok önemli bir gelişme var.. Ve bu çok kötü.." Minho bunu duyunca yüzü dahada düştü.
"Söyle."
"Müvekkilinizin dosyasına 3 madde daha eklenmiş..savcılıktan yeni dosya geldi az önce ve dosyada suçlunun o gece alkollü olduğu, evd2 bulunan bir biçakta parmak izi olduğu ve suç gecesi yapılan aramada üstünde bıçak taşıdığı tesbit edilmiş ve dosyaya eklenmiş." Minho bunu duyunca şok geçirdi.
"Ne?!"
"Efendim..galiba davayı alamiçaksınız mahkemeye çıkmanız tamamen aptallık olucaktır. Mahkeme 1 ay sonrasına ertelendi."
"Lanet..lanet olsun!" Dedi Minho ve telefonu koltuğa fırlattı. Bu mahkemeyi kazanmasının imkanı yoktu.. Kanıt çok fazlaydı. Ya Jisung ömrünü hapiste geçirecekti yada Minho..onun için geleceğinden vaz geçecekti..
.
.
.
.
.
.
.
.
.Kısa oldu modum yok iyi okumalar.. 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Color - 𝑀𝑖𝑛𝑠𝑢𝑛𝑔
Historia CortaCinayetten suçlanan bir müvekkil ve onun suçsuzluğunu kanıtlamaya çalışan bir avukatın hikayesi.. "Ben kimseyi öldürmedim! Bırakın beni!" Yapmadığı birşey yüzünden bunca acı ve zorluğa katlanmak zorundaydı.. "Tanrıya yemin ederim ki seni kurtaracağ...