duyuru!!!

20 0 0
                                    

bir süredir bölüm yazamıyorum öncelikle özür dilerim bunun için büyük bir duygu yoğunluğu içindeyim çok duygusal bir zaman geçiriyorum ve bu da vücuduma hastalık olarak yansıyor nefes darlığı mide bulantısı vb sağlık sorunları ortaya çıkıyor bunların tek bir sebebi var canımdan çok sevdiğim her hatasında affetiğim sevgilim beni aldattı bunu öğrendiğimde yıkıldım ve hala toparlanmış durumda değilim erkek klasiklerini bilirsiniz ben senin sevgini hak etmiyorum gibi şeyler zırvaladı bu zaman içerisinde yanımda duran annem kuzenlerim ve arkadaşlarıma teşekkür ederim. Malum kişinin annesi bile ilk bunu öğrendiğimde yanımda durup bana destek olduğu için sonsuz teşekkür sunuyorum.

nasıl öğrendim konusuna gelirsek evlerine gittim telefonu istedim vermedi bir süre öyle tartıştık işim var dedi gitti. bir süre sonra canım sıkıldı ve instada geziyordum profiline girip baktım ortak takip ettiklerimizde bir kız var kız takipleştiğim öyle arada merhaba merhaba dediğim biriydi içime bir kurt düştü bende kıza yazdım sevgilimle takipleşiyorsunuz tanıyormusun falan dedim ilk hayır dedi ardından ise evet tanıyorum üç gündür sevgilim dedi o an kalbimin yandığını hissettim beynimin içi karıncalanıyordu yanımda da arkadaşım vardı o beni sakinleştirdi ardından kız çocukla olan konuşmaları attı bana davrandığından çok farklı davranıyordu kıza takılmalık gibi kız ondan oyuncak istemişti alamam demiş halbuki bana eğer birşey istersen söyle alim demesine rağmen ben kıyamayıp para ona lazım olur diye hiçbirşey aldırmıyordum. yani anlicağınız daha birkaç saat önce odada bana sarılarak uyuyan beni öpmeye doyamayan saçımı okşarken yavaş ve narin bir şekilde okşayan çocuk beni aldatmıştı kalbim hala çok ağrıyor beni öpüşü söylediği sözler asla aklımdan çıkmıyor annesine iki yıl sonra okulu biticek gidip isteriz diyen çocuk benim kalbimin katili olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin oyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin