1

5 1 5
                                    

Kenny położył tablice Oujia (źle mi się wcześniej napisało dop.autor) na podłodze a następnie na nią nacisnął.

- dobra kto pierwszy pyta?

Zapytał blondyn.

-Mogę ja.

Zgłosił się Clyde.

- Z kogi duchaaami tutaaj gadaam??

Zapytał próbując przy okazji udawać buczenie?

Nagle drewniany znaczek zaczął się przesuwać po literach. Utworzył dwa imiona Kyle i Tweek?

-Kyle i Tweek?

Zapytał Tolkien.

- Kiedyś ponoć byli tacy i chodzili do szkoły w south parku ale się zajebali kij wie czemu.

Powiedział Craig. A wszyscy na niego popatrzyli ze zdziwieniem.

-No co kiedyś czytałem artykuł z 10 lat temu się zajebali czy coś.

Powidział.

- Dobra tera ja mówie .

Powiedział Tolkien.

- Ile mieliście lat kiedy się zabiliście?

- Dobra stan zapisuj litery na kardce.

Kazali tak zrobiłem. S, I, E,D,E,M,N,A,S,C,I,E,

- Siedemnaście. Mieli siedemnaście lat.

Powiedziałem chłopakom.
Przez następne 30 min jeszcze tak zadawaliśmy pytania aż w końcu znudziło nam sie no co mamy chyba do tego prawo.  Gdy postanowiliśmy to zakończyć Kenny się tym zajął. A potem wszyscy poszliśmy spać.

Craig:

-Paa do zoba.

Powiedziałem wychodzącym przyjacielą.
Puźniej usiadłem i odpaliłem serial. Nagle dostałem Jumpscera od pół przeźroczystego blondyna który był odemnie z 10cm niższy.

- ŁAAA KURWA CZYM TY JESTEŚ?!

Krzyknęłe. i uciekłem do fortu z poduszek który został wczoraj a tam skuliłem  się w kule i zamknąłem oczy.

- AKYSZ SPIERDALAJ.

Krzyczałem dalej . Po czym usłuszałem odgłos plaska w czoło.

- Debilu źle mnie odwołaliście czy coś jestem duchem. Odpowiadając na pytanie nie nie możesz się mnie pozbyć aż do nowego roku i tak jesteś na mnie skazany bo tak. Mój przyjaciel Kyle wybarał se twojego emo kolege no tego co ma hujowo włosy rozjaśnione.

Powiedziała zjawa gdy lekko na nią spojrzałem.

- Co jest kurwa . Ej krasnoludku a możesz dotykać żeczy?

- Tak. I nie jestem krasnoludkiem jestem bardzo wysokim karłem.

- Oo to fajnie a inni cie widzą?

- Tylko ci którzy byli u cb na noocowniu.

- A okej.

Gadaliśmy my sobie spokojnie aż tu nagle ktoś zaczął najebywać w dzwonek.
Zszedliśmy i otworzyłem drzwi a tam ukazał się Stan który wyglądał jak by ducha zobaczył.

- KURWA CRAIG GONI MNIE JAKIŚ RUDY DUCH. OOO KURWA ZA TOBĄ TEŻ JEST TYLKO MA BLOND WŁOSY.

★★★
  Mam nadziej że wam się podoba dobra nocki.

Demon którym byłeśOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz