★²★

8 1 11
                                    

Kurwa XDD zaczęłam pisać i mi się akurat włączył egzorcysta boner. Miłego czytania.


Stan:

- Czyli ty żyłeś?

Zapytałem ducha KURWA DUCHA ZAPYTAŁRM!

-Japierdole odpowiadam ci na to 20 raz tak twój fotografowy kolega  ci wytłumaczył.

Owszem wytłumaczył no ale co moje adhd (tak adhd tak dziala dop.autor) daje o sobie znaki i sptam się jescze 10 razy tylko później.

- Czemu muwisz że Craig jest fotografem?

- Bo ma aparat na ząbkach więc cyka i sweet focie.

Ammm oke nie rozumiem go kompletnie.

- A ten jesteś dobry z matmy?

- No a co?

- Będziesz chciał mi pomagać na sprawdzianie proszu 🥺🥺.

Zapytałem i zrobiłem oczy szczeniaka i złapałem go za ręce. Kurwa jak?!

- Dobra.

Puźniej jeszce coś gadaliśmy tak wyszło że ja mu leżałdm na kolanach nwm bo tak.

- Ej a wgl jak to jest że ja mg cię dotknąć?

- Kurde ciężko to wytłumaczyć bo jakby ty mn przyzwałeś wsm to nie bardzo ty ale cb se z tej gejowej ferajny wybrałem i no ty mn widzisz i słuszysz i możesz dotknąć kiedy chcesz bo jesteś moim jakby właścicielem aż do tego dnia co tak będziesz mógł mn uwolnić.

-Amm oke doke. Dziwne mega a jak umarłeś?

-Kurde nie bardzo chcę o tym gadać.

-okkk

Postanowiłem ogarnąć się do snu. Ułożyłem się pod kouderką.

- A ty idziesz spać?

Zapytałem rudej żaby nwm dlaczego taka ksywa ale tak.

- Nie duchy nie śpią spotkam się z tweekem. Śpij dobrze.

- A oki doki dzięki bajo.

I on poszedł więc ja poszedłem lulu.

★★★

Krutko dziś ale czułam że powinnam coś napisać. Btw mam pomysł na kolejny ff XDD.

Polecicie jakiś fajny serial albo film ? Bo nwm co oglądac.

Rozdziału będą jeszcze rzadziej pownie obu ff bo jakiś kretyn daje mi albo lekcje do 17 (mam jeszce kułko teatralne więc do 18) albo o 7 wf debile.

Dobranicki

Miłego dnia
<33

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 31 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Demon którym byłeśOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz