Multimedia'daki Sophie . Devam edin . Okul bitti . Bugünlük . Claire cafeye çağırmıştı . Onu kırmak istemedim . Daha yeni tanıştık . Ama onunla ilgili iyi arkadaş olabileceğimizi düşünüyorum . Umarım o da öyledir .
Okuldan çıktık . Bana kapının önünde buluşalım demişti . Beklemeye koyuldum . Annem de merak eder diye mesaj attım ."Yeni bir arkadaş buldum , sanırım . Beni Cafe'ye davet etti . Merak etme kız kendisi :D ."
Yazdım . Sonra o da mutlu oldu eminim . "Tamam canım . Geç kalma . " diye cevap yazdı .
En sonunda Claire geldi . Biraz
geç kaldı . Ama sınavlar ile ilgili öğretmeniyle konuşmuş . İyi karşıladım . Cafeye doğru yola çıktık . Yolda pek konuşmadık . Ama en sonunda cafeye geldik . Hemen boş bir masa bulup oturduk . Etrafı incelemeye koyulduk . Garson yanımıza geldi :- Ne içersiniz hanımlar ?
- Bir tane cappuccino .
- Bana da aynısı .
Dedi Claire . Kahveler gelirken bix de biraz konuşmaya çalıştık . Claire söze başladı :
- Joseph adlı çocuğu tanıyor musun ?
- Kim ?
- Joseph . Joseph Kingston . Okulun en popüler çocuğu . Her kız peşinden koşuyor . Ama sadece bazıları elde edebiliyor onu .
- Bazıları mı ? Birden fazla sevgilisi mi oluyor her zaman ?
- Hayır . Öyle biri değil , Yanlış anlamışsın .
- Tamam . Şu konuyu kapatalım . Tamam mı ? Telefon numaranı versene . Ekleyelim .
- Tamam . Yaz hadi .
-Söyle .
- 0535..........
- Tamam . Benimkini vereyim .
- Tamam .
- 0587........
Numaralarımızı birbirimize verdik . Kahveleri içtik . Eve gitmeye hazırlandık . Şansa bak ki ikimiz de aynı sokakta oturuyormuşuz . Nutlu oldum . Eve gitmeye hazırlanırken o kavga ettiğimiz kızı gördük . Bana yani bize laf attı :
- Vay vay vay . Siz buraya da mı gelirsiniz ? Siz varoş yerine gotmez misiniz , yani şuraya ?
Diyerek çöplüğü gösterdi . Bu sefer cevap bile vermeden yolumuzua decam ettik . Claire yolda beni teselli etmeye çalıştı :
- Onun adı Sophie . Kendini birşey sanıyor . Okulda en zengin o . Ve kankileri . Hepsi sinirlerimi geriyor Candice .
- Benim de . Herneyse . Bye bye .
Diyerek eve girdim . Bu kızla uğraşacaktık sanırım .
Ama aklıma birşey takıldı . Acaba yanlış mı düşünmüştüm . Arkadaş edinemeyeceğim konusunda . Bilmiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİMLİ YABANCI
RandomMerhaba ben Candice . 17 yaşındayım . Liseye gidiyorum . Biz buraya yeni taşındık . Yani Amerika'ya . Eskiden Meksika'da yaşıyorduk . Kardeşim , annem , babam ve ben . Buraya gelmeyi istemedik . Hiçbirimiz . Annemin işi nedeniyle buraya taşınmamız l...