4. Bölüm - Dövme

50 7 3
                                    

Multimediada'ki Candice'ın dövmesi . Devam edin .

Claire ile ayrıldıktan sonra eve girdim . Annem nasıl geçtiini sordu :

- Yeni arkadaşınla nasıl geçti günün ?

- Aslında iyi gecti . Çok tatlı ve iyi bi kız .

- Senin adına mutlu oldum . Candice....

- Evet .

- Oturur musun biraz ?

- Noldu anne ? Bir sorun mu var ?

- Hayır , hayır . Ben sadece senin , sizin mutlu olmanızı istiyorum . Biliyorsun değil mi ?

- Biliyorum . Anne , ama mutlu olmam için birşey daha yapman lazım .

- ....

- Dövme yaptırmak istiyorum .

- Ne dedin sen Candice . Öyle birşey olmayacak .

Böyle söyleyeceğini biliyordum . Her zaman böyledir . Ama çocukluğumdan beri istediğim birşeydi . Para biriktirmiştim , ve bunu kesinlikle yaptıracaktım . Ama annem birşey der diye biraz da korkuyordum , tedirgindim . Claire ile iyi arkadaş olmuştuk ama Meksikadaki'ler kadar değil . O yüzden ona herşeyi anlatmıyorum .
Bu yüzden yanlız gideceğim yaptırmaya . Annemden arkadaşıma gidecegim diye yalan söyledim . Ama bu pek de inandırıcı bir yalan değildi . Nedenini biliyorsunuz . Burada pek arkadaşım yok .
Paramı aldım . Herşeyim tamdı . Yola koyuldum . İnternetten nerede bir dövmeci olduğuna baktım . Neyse ki pek uzak değildi . Dövmeciye ne kadar yaklaşırsam içimdeki korku ve tedirginlik daha da artıyordu .
Sonunda varmıştım . Pek fazla müşteri yoktu . Oturdum . Beklemeye başladım . Bir yandan korkudan bir yandan da elimdeki paraya birşey olmasın diye çantama sıkıca sarılmaya başladım . Birden bir sesle irkildim :

- Hanımefendi . İsterseniz sizi alalım .

- T-tamam .
Dedim . İnanamıyorum . Ben kekeledim mi ? Buna inanamıyorum . Koltuğa oturdum . Dövmeyi nereye yaptıracağıma karar vermiştim . Omzuma yaptırcaktım .
Ne mi yaptıracaktım ? Karar verememiştim . Kitaptan seçecektim . Adam önüme kitabı koydu . İçinde bir sürü şey vardı . Bir sürü dövme modelleri . Kuşlar , yazılar , şekiller , yıldızlar .
İçlerinden dikkatimi en fazla kuşlar çekti . Çünkü kuşlar özgürlüğü temsil ediyordu . Özgürlük . Bu kelime bana çok yabancı . Hiç olmadığım birşey . Herneyse . Tam uyacaktı .
Bu olsun detip kuşları gösterdim . Birkaç saat sonra bitmişti . Bir krem verdi . Her hafta süreceksin dedi . Ve sonunda bir hayalimi daha gerçekleştirmiştim .

SEVİMLİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin