1. Bölüm - Yeni Ülke

95 10 6
                                    

Multimedia'daki Candice .

Merhaba . Ben Candice . 17 yaşındayım . Liseye gidiyorum . Yeni bir ülkeye taşındık . Aslında kardeşim ve ben bunu istemiyorduk . Ülkemizi ve arkadaşlarımızı bırakmak bize kabus gibi geliyordu . Bunun olacağına asla inanmazdık . Ama birgün oldu işte .
Eskiden neşeli biriydim . Artık yani taşındığımızdan beri içime kapanığım . Burası Amerika . Yani yeni taşındığımız yer . Eskiden Meksika'da yaşıyorduk . Orası... Orası benim bütün herşeyimdi . Evim , yurdum , okulum... Oradan ayrılmak en zor kısım . Yani burada kiminle arkadaş olabilirdim ki ? Tabii bu benim düşüncem . Kardeşim ilk başta gelmek istemiyordu . Ama uçağa bineceğimizi öğrenince hemen kabul etti . Ve buraya geldiğimiz ilk andan itibaren buraya aşık oldu diyebiliriz .
Buraya zamanla alışacaktım . Alışmak zorundaydım . Bu benim için çok zor olacaktı . Neyse . Yarın okul var . İstemesem de yarın herkes bana ilgi gösterecekti . Ülkem ile ilgili sorular soracaklardı . Ben bunları istemiyorum . Ben Meksika'yı istiyorum . Ama sanırım buraya gelmemizin bir de güzel yanı vardı . Teyzem ve halamlar burada yaşıyorlardı . Onları en son 10 yaşındayken görmüştüm . Buraya geldiğimiz için artık hergün onların yanına gidebilecektim .

SEVİMLİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin