•Як би він/вона тебе зрадили•

8 0 0
                                    

!Шалене відхилення від аніме.Усе пропишу!
Усі події відбуваються не в один день,думаю ви це зрозуміли.!

~ Ітадорі Юджі ~(можливе скло)


-Ітадорі!Вони прокляття!Ти можеш мислити нормально?-кричила ти,не розуміючи хлопця
-Ох пробач мила...Це знову дурні думки в голові...-він розкрив руки для обіймів,а ти легко подалася з сльозами на очах.
Як він може думати перейти на бік зла?Покинути тебе?Чи це Сукуна домінує у його тілі...?

*Минулі роки*
Т/і Дзенін.16-ти річна юначка яка "вирвалася" у магічну школу.На її курсі було всього 3 людини,не рахуючи її.
Один з її однокласників Ітадорі полюбив її,а вона його.Почали зустрічатися.
Останнім часом вони боряться зі своїми ворогами серед яких є Кендзяку,Махіто,Джьоґо(до їхньої смерті).
Згодом,твого хлопця почали навідувати дивні думки.Перейти на сторону зла?Що...?

Чергова битва,напад стався на школу.І ось знову,тілом Юджі наче наполовину заволодів Сукуна.
-Ітадорі,ти куди йдеш дурню?-вигукнула Нобара.
-Я займаю сторону зла,і буду захищати проклятть.
Мовчання,гнітуча тиша яку перервав сміх Махіто.
-Ну нарешті вмістилище.Ми тебе так довго чекали.
-Ітадорі,ти знову за своє?!-тут вже подала голос ти.
Він повернувся та глянув в очі пустим поглядом.Наче душа полетіла,тіло залишилося.
-Пробач Т/і.-коротко та сухо.
-Слухай,отже.-ти почала відмотувати бинт на руці,який ховав твою мітку(яка дає тобі значну силу у бою).-Впускай Сукуну,я не буду відповідати за свої дії довбню.-так агресивно.Наче все кохання зникло,та розсіялося у повітрі.Знала б ти,що Сукуна погрожував йому тобою...

~ Мегумі Фушігуро ~

На вашому з Фушігуро завданні,довелося розділитися.Аби хлопець не турбувався за тебе він послав з тобою Гончака.
Прокляття знайшло тебе першою,і як би ти не старалася воно домінувало над тобою.
"Чорт,він сильніший ніж я очікувала".
Але на щастя,дуже допомагав Гончак,який усима силами відволікав ворога та кусав.
"Проклята техніка,Шарм"-цією технікою володів твій клан Шіхуа.Техніка дозволяла різко впускати списи з усіх сторін,а потім вони вибухали.(Чисто уява)

Ти сидиш на підлозі у якійсь закинутій багатоповерхівкі,сил майже не залишилося,а шікігамі майже догриз прокляття,як тут пес розсіюється.
"Що?!Ох,схоже Мегумі скликав Гончака,що ж робити,навіть встати складно.Мабуть,а..."-побачивши великі синці на ногах,та один на пальці ноги,ти швидко зрозуміла причину болю.
Останнє що ти пам'ятаєш,прокляття ринулося до тебе,але болю ти не відчула.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Гедканони з персонажами Jujutsu KaisenWhere stories live. Discover now