•Місія виповнена,а далі?•Юта Оккоцу

7 0 0
                                    


!!Усі події,що відбуваються в даному фанфіку лише плід моєї уяви,де Сатору Годжо досі запечатаний, Кендзяку,ніхто не знає де він.Не читала мангу,і тому не дам спойлерів чи тому подібне.Та данних подій в аніме немає!!

16 річна дівчина Т/і Годжо,і ні,не донька,а рідна молодша сестра.
У 7 років втратила найбільшу опору,свого старшого брата.І хоча він її сварив,та тупо жартував,вона його все одно любила.Дивитися на його витівки з магією,було справді захопливо.
Чесно кажучи,в школу вона пішла аби помститися за вбивство брата.Ґето Суґуру, вона його ніразу не бачила,лише мала його портрет.

Жодного пропущеного уроки за два роки,додаткове читання та тренування.Все,аби помститися.
Дівчина мала те саме біле,біле як чистий сніг волосся нижче плеч,та ті самі блакитні очі.За характером була схожа на брата до 7 років.Далі спокійний.Навіть не сказати що це родичі.А після виповнення цілі-єдина мрія,переїхати у іншу країну.Де буде спокій.

***

Теплий зимовий вечір.За вікном падає сніг.Кожного вечора у неділю,Т/і записувала як пройшов тиждень.Плани,емоції,втома,та тому подібне.
"Зараз написати чи вже завтра?"-думала дівчина як краще зробити,але прийшовши до висновку-"Запишу за вечерею мабуть,через 30 хвилин і так спати, невстигну".
Взявши блокнот,який був оформлений достатньо гарно,темного кольору,пару наліпок,та знизу малюночок.Часто,коли нічого було робити,олівець сам брався до руки,там було намальовано багато малюнків друзів,вчителів,чи випадкових людей без обличчя.Пішла на кухню.
Там вона заварила зеленого чаю та поїла сендвіч,записуючи як пройшла неділя,та нарешті за два роки план дій.

На світло-помаранчевих сторінках був прописаний подальший план дій.Продумано все,до дрібниць.
Поділено на частини:

Де може знаходитися Ґето Суґуру.

•Що робити якщо він агресивно налаштований,та якщо м'яко налаштований.

•Якщо він схопить.

•Якщо він буде мертвий чи безсилий.
І багато чого.Аби не промахнутися.
Але найгірший варіант-якщо його ніде немає.

"Час виходу за 2 тижні о 6:50"
Подумала вона,відкладаючи блокнот та пішовши мити після себе посуд.
В кімнаті,коли дівчина одягнула піжаму та вже лягала в ліжко,в двері постукали.
"І кого чорти притягнули так пізно?"
Двері відчинилися,а за кімнатою стояв вчитель Т/і.
-Пане Юта?Рада вас бачити за півроку.Ви чого так пізно?-дівчина явно була шокована.За дверима стояв її вчитель-Юта Оккоцу.Він був учнем Годжо Сатору, її брата.А зараз він викладає у школі,звісно часто тікаючи по відрядженням.
-Вітаю Т/і Годжо.Це не твоє випадково?-він показав її щоденник та легко посміхнувся.-Знайшов на кухні.
"Невже?!Я його там забула?А якби хтось ще прочитав?І хіба я його не клала в шухляду?"
-Секунду...-швидко підійшовши до невеличкої полиці і відкривши її,щоденника не було.-Схоже справді моє.Дякую що принесли.
-Я прочитав вміст в середині,аби зрозуміти чий він,тобі це про щось говорить?-він розмовляв спокійно, обличчя не викликало жодної негативної емоції.
"О ні...Чорт,що робити,що казати...?"
-Я б хотів допомогти тобі.
-Що?
-Годжо сенсей врятував мене від страти.Врятував мені життя та навчив мене техніці.Завдяки йому я той,ким зараз є.Я вдячний твоєму брату.Та хотів би вбити те,що сидить у тілі Суґуру.Але спочатку, дозволиш зайти?
-Т-Так.Звісно.Я не дуже зрозуміла,що означає сидить у ньому?
Оккоцу обперся об стіл,а ти сіла ліжко, напроти столу.
-Буду говорити по порядку.Суґуру мертвий,він загинув від руки Годжо.
Сам Ґето,це заклинатель особливого рангу який вміє викликати проклятть та маніпулювати ними.В день смерті,він створив страшний інцидент у Шібуї,викликавши тисячі проклятть.Коли інші маги розбиралися у Шибуї,він напав на школу,та хотів убити мене,аби заволодіти Рікою,ти ж знаєш хто це?
-Так.Чула.
-Але в нього не вийшло.Він тоді ледь не повбивав моїх однокурсників-друзів.Коли Ґето отримав смертельне поранення,то помер від руки Сатору,аби він не нашкодив учням.Тіло залишилося,і тоді в нього вселився Кендзяку.
Кендзяку-прокляття яке посиляється в тіло.Він отримує доступ до всіх спогадів,та змогу контролювати техніку.І це нам дає знати,що Годжо Сатору був запечатаний Кендзяку,а не Ґето.Він досі контролює тіло,А Суґуру вже давно мертвий.Я бачив твій план дій,та готовий допомогти.
"Все що я дізналася,не міняє факту подій.Брат досі в чотирьох стінах у невідомості.Я вб'ю прокляття,та зроблю все,аби визволити."
-Гаразд, хочете обговорити деякі деталі?
-Я уважно слухаю.

Гедканони з персонажами Jujutsu KaisenWhere stories live. Discover now