Atakan'dan

35 1 0
                                    

Yeni bir kurguyla geldim. Askeri kurgumda yanlış bir şeyler yazarım diye düşünmekten bölüm atamıyordum. Ama bu kitapta çok rahat olucam kafama göre yazıcam. Homofobik'ler ve ironi anlayışı olmayanlar baştan okumayı bıraksın kitap eşcinsel bir kurgu olacak. Bu arada cünzey shipine de laf etmiyorum sadece eğlencesine yazıyorum gırgırınızı yapıp gülün geçin, keyifli okumalarr.

Atakan gözlerini yüzüne vuran gün ışığına 'merhaba' diyerek açtı.
Yine huzursuzca yatağında kıvrandı, çok sevdiği bir ünlünün sevgililik haberiyle dün ufak bir depresyona girmişti. Kendisini asla tanımayan hatta ve hatta tanımayı bırakın varlığından haberdar olmayan bir ünlü için dün saatlerce ağlamış en sonundaysa uyuya kalmıştı. Sabah'ın ilk isyanını da ederek yataktan kalktı.

Tuvalette elini yüzünü yıkayıp aşağı indi. Kendisine sandviç yapıp dışarıya çıkıcaktı. Çünkü dünkü haberden sonra kafasını dağıtmaya ihtiyacı vardı. Sandviç'ini yiyip odasına çıktı. Üstüne lacivert renkte bir polo yaka t-short giydi, altına diz üstü sade beyaz bir şort giyip en sonunda da gözlüklerini ve saatini takarak aynaya baktı. "Of bu ne yakışıklılık ati anan bal peteğinde mi doğurdu be yavrum." Dedi aynada kendine bakarak her zamanki gibi kendisini aynanın karşısında övmeye başlamıştı. "Off ben kız olsam var ya kendime 100 pussyim olsa yüz tanesini de veririm şu karizmaya bak."

Atakanın kombini:

Evden çıkalı bir yarım saat olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evden çıkalı bir yarım saat olmuştu. Bizim Poyrazı arayıp mekanın konumunu istedim ama bir türlü bulamıyordum yarım saattir. Poyrazı tekrar arayıp telefonu açmasını bekledim. Bir kaç saniye sonra telefon açıldı. Sol elimde telefonu tutup sağ elimle direksiyonu yönetiyordum. "Oğlum siz yer yarıldı da içine falan mı girdiniz lan nerdesiniz amına koyum yarım saattir bulamıyorum." Dediğimde arkadan kahkaha atma tabiri caizse anırma sesleri geliyordu. Poyraz bizimkileri susturup konuşmaya başladı. "Kanka sen nerdesin konum at ben gelip alayım." Dedi sinirlensem de bir şey demeyip onu onayladım. Yaklaşık 15 dakika sonra Poyraz gelmiş beni almıştı. Arabayı yakınlardaki bir otoparka par etmiştim. Napayım mk göz bebeğimi Mercedes-Benz'imi sokak ortasına mı bıraksaydım.

*****
"Aga ben şimdi anlamadım bu gay işleri nasıl yürüyor oğlum kendi cinsinden biriyle oluyor ya hiç mi iğrenmiyorlar lan ben iğrenirim hacı o ne öyle herifle kimin ki daha uzun diye yarıştıracak mıyım." Dediğimde karşı masamdaki Aras hafif kaşlarını çattı içimizde bir tek o homofobik değildi hatta saygı bile duyuyordu. Sabır dilenerek mala anlatır gibi anlatmaya başladı bana.

"Bak güzel kardeşim sen nasıl bir kızla ilişkiye girerken iğrenmiyorsan onlarda iğrenmiyor bu kadar basit. Ayrıca senin gibi öyle kiminki daha uzun diye yarıştıracak bir fantezi yapıları yok. Sen artık ne yaşadıysan kafanda bu tür bir fantezi çıkarmışsın ortaya." Dedi, omuz silkip umursamadım. "Benim fantezilerim o götverenlerin fantezilerinden daha iyi. En azından ben fantezilerimi kızlar üstünde deniyorum."

Dedim, Aras sinirle soluyarak, "Atakan kapa çeneni benim asabımı bozma yoksa tüm fantezilerimi senin üstünde denerim." Dediğinde sustum. Beklerdim valla bu psikopattan her şey beklenirdi.

"Aha benim yeni best shipim" diyerek bizi kast etti Baran. "Ne diyorsun baran sakat mısın oğlum Arası napim lan ben." Dediğimde Aras da "Senin götüne mı kaldık sanki it herif." Dedi, bunun sonunun kavgayla biteceğini bilen Ali ve Poyraz araya girdi ve ortamı yumuşatmaya çalıştılar. Poyraz sandalyesinden kalkıp hesabı ödemek için gitti. Bizde ayağa kalkıp çıkışa yöneldik.

Herkes birbiriyle vedalaşıp arabasına bindi, Aras dışında. Burnunu çekip eli arka cebindeyken konuştu. "Özür dilerim ati bir anda patladım." Dedi, onun bu halleri bana sanki annesinin zoruyla dayak attığı çocuktan özür diler gibi gelince haline güldüm. "Yok kardeşim lafı mı olur sonuçta benim götüme kalmadın."

Dedim, son kelimelerimi şakayla karışık vurgulayarak. O da güldü ve bana döndü. "Yok be ati senin kasa kadar sağlamını görmedim bu yaşıma kadar." Diyip gözüyle gülerek götümü gösterdi, şerefsiz.

*****
Sonunda eve gelebilmiştim. Saat gece 11 buçuktu Asiye sultan meraktan bir ton şey sordu. Hepsini de tek tek cevaplayarak aç olmadığımı söyleyip odama çıktım. Üstümü değiştirip düz siyah bir kolu kısa altına da kırmızılı-siyahlı kareli pijamamı giyip kendimi yatağa attım. Bizimkilere iyi geceler diyip gruptan çıktım ve telefonu komidinin üstüne koydum. Çok yorulmuştum bugün bizim çocuklarla yemek yiyip konsol oyunları oynamıştık sonra da maç izleyip evlere dağıldık. Erken yatmam gerekti zira Annem yarın ailecek bir yere gideceğimizi söyleyerek erken uyumam için tembihlemişti keza zaten benimde uykum vardı. Tüm düşüncelerimi bir kenara bırakıp kendimi uykuya teslim ettim.

Evett, ilk bölümümüzün sonuna geldik. Acaba Atakan ve ailesi nereye gidiyor? Fikirlerinizi yazmayı ve oy vermeyi unutmayın canlar bir sonraki bölümde görüşürüz. 🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haram'ın tatlı zevki (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin