KESİNLİKLE MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN! KDFKGDFJGKDFJGDFKLGDFJK
Kayyu saçımı çekiştirerek beni götürmeye başladığında boğazım sikilene kadar çığlık atmaya başladım. Nabıyo la bu amını siktimin keli?! ''Bağırma amına kodumun kızı bağırma, kulağımı siktin attın!'' Gözlerimi devirdim. ''Yhav hehe.'' Ben kendi kendime söverken saçımdaki ellerini çekti. Siyah bir ferrayrinin önünde durduğumuzda gözlerim Şeyime teyzenin götü büyüklüğünde açıldı. Oha aman allahım bir ferrayri!!1!1!!11birbir!!111!!bir!!!!11!! ''Bin arabaya! Artık bana aitsin!'' Kollarımı memelerimle birleştirip başımı Kayyu'dan başka tarafa çevirdim. Bnne glmcm bnne.
''Binsene amına kodumunun çillozu!'' Elimi kaldırıp Kayyunun yanağına sert bir tokat attım. Kayyu çığırıp yere düşerken orospu kızlar gibi büyük bir kahkaha attım. ''Hhahsjhdhsdhahahahahahahahahahashshdhdhdfndmfkfoıtujruhdj zaaa noldu orrrrrrrrospu çocuğu!'' Kayyu'nun kel kafasına sert bir şaplak attığımda ortaya şıkan 'şap' sesi yüksek bir şekilde yankılanmıştı. Ben gülme evresini geçip, anırma aşamasına geçerken Kayyu'nun gözlerinden ateş çıkıyordu. ''Şimdi siktim seni!'' Hızlıca kaçmaya başladığımda o'da arkamdan geliyordu. Bir anda neden psikopat kötü çocuk bad boy havasına girmişti anlamamıştım. Bir dakika.. Yoksa bana mesaj atan psikopat sapık kötü çocuk bad boy Kayyu'muydu?!!?!birbir11!!111!bir!!11!!bir!!
Aniden durup arkamı döndüm ve Kayyu'nun karşısına geçtim. ''Yoksa sen.. Bana mesaj atan o psikopat sapık kötü çocuk bad boymusun?!'' Kayyu sırıtıp başını onaylarcasına salladı. ''Evet, amına kodumun safı ya. Hahahahahashahshashahfjdhgdjtgsdrhtmjntgsdfhyhahahahahaha.'' Yüzümü buruşturup arkamı döndüm ve Kayyu'dan uzaklaşmaya başladım. Pis sapık orospu çocuğu gavat siki salak şey! Arkamdan çekildiğimi hissettiğimde sertçe Kayyu'ya döndüm. ''Ne var yarram?!'' Kayyu ağzımı kapatıp beni zorla arabasına bindirdiğinde ellerimi ve ayaklarımıda bağlamıştı.
Korku dolu gözlerle bakarken dövme dolu olan kolunu bana uzatıp yanağımı okşadı. ''Ceza vakti, Barbie.'' Ne?!!bir11!birbir!!11!! Ceza vakti derken ne demek istiyordu bu sikoşkopat? Ağzım bantlı olduğu için konuşamıyordum ve bu beni oldukça sinirlendiriyordu. Tek çare dediklerini yapmaktı.. Gözlerim dolu bir şekilde uykuya daldım..
***
Uyandığımda kirli ve pis kokan bir deponun içerisindeydim. Gözlerimi açıp etrafıma baktığımda duvarlarda çıplak karı resimleri asılıydı ve odada sadece yattığım yatak vardı. Duvarlar kanlı ve rutubetliydi. Yataktan kalkıp üzerimdekilere baktım. Üzerimde seksili ve sapıklı bir gecelik vardı. Aman tanrım Kayyu bana tevazücmü edecek?!!?!!bir!1111!bir11!! Hızlıca kapıya doğru koşup açmayı denedim ama kilitliydi. Oflayıp duvarın kenarına oturduğumda kapı açıldı ve içeriye Kayyu girdi.
Üzerinde hiç bir şey yoktu ve kasları ortadaydı. Altına siyah kısa bir şort giymişti. Baklavaları bu şekilde karşımdayken dikkatimi doplayamıyordum lanet olsun! ''Uyandın demek, Barbie hanım.'' Alay yüklü sesi ile konuştuğunda gözlerimi devirdim. ''Hıı aynen hıı.'' ''Hıı anandır.'' O'na sinirle bakıp karnına yumruk attım ancak hiçbir etki etmemişti. O çok güçlü ve haşin bir erkekti! ''Beni neden buraya getirdin orospu çocuğundan çıkma lanet olasıca psikopat sapık kötü çocuk bad boy?!!''
''Unuttunmu Çilloz, sana vereceğim bir ceza vardı.'' Alt dudağımı ısırıp başımı eğdim. Şuan masum bir kızmış gibi duruyordum ve öyleydim. ''Lanet olsun çok masumsun sikişkopat orospu!'' Duvara yumruk atıp bağırdığında gözlerimi sıkıca kapattım. Yanıma gelip saçıma küçük bir öpücük kondurdu. ''Benden korkuyormusun?'' Yavaşça başımı onaylarcasına salladım. ''Korkmalısında, sikişken tavşanım.'' Kaşlarımı çatıp o'na baktığımda sırıtıyordu. ''Şimdi ceza vakti, Barbie!111birbir!!111bir!!!!111!!birbir!!11!!!''
YİNE SAÇMA SAPAN Bİ BÖLÜM JFDSKGSDFMGD BEN PEK KOMİK BULMADIM BU BÖLÜMÜ AMA SİZİ BİLMEM UMARIM GÜLDÜRMÜŞÜMDÜR. GÖRÜŞMEK ÜZERE SAĞLICAKLA KALIN LCSDFMÖGSDKDF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kel Kayyu Ve Sürtük Barbie'nin Maceraları
Non-Fiction**TAMAMEN ŞAKA AMAÇLI YAZILMIŞTIR!** Sizde kel kayu ve sürtük barbie'nin maceralarına ortak olmak istiyormusunuz?