Best knkm pelinsu ile bir gün

1.1K 83 38
                                    

Ken beni külüstür motoruyla eve götürürken aniden gelen göt kaşıntısı ile götümü motorun koltuğuna sürttüm. 2 dakika sonraysa evin önüne geldik ve Ken motoru durdurup indi. Bende indikten sonra Ken'e ''Tşk ederim knk'' dedim. Knk dediğim için yüzü düşmüştü belli ki. ''Ne knksı yha sew fln desen olmaz mı üf.s'' Gözlerimi devirdim. Bi türlü akıllanmıyıcak bu amına kodumun tipsiz orospu çocuğu.. ''Hyr olmaz knk diyosam knkyız kes uzatma.'' Oda gözlerini devirdi. ''Ok.'' Saçımı savurup dış kapıyı açtım ve eve girdim. Balkonun penceresinden Ken'e baktığımda motorun koltuğunu kokluyodu. Eyvah ben oraya götümü sürdüm!!!!!11!!!! ''Bu koku ne amk fare ölüsü gibi.'' Ken kendi kendine mırıldandığında hızlıca camı kapattım ve içeri girdim. Öf allahım yha bütün aksiliklerde bni buluyo artık bi şans versen bna!!! Kendi kendime söylendim..

Telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim ve hızlıca telefonumu elime aldım. Mesajı açıp okumaya başladım.

'Ah barbie ah... Keşke bni dinleyip kaçmasaydın ama artık çok geç. Seni de Keni de bulup anasını sikmezsem en adi orospu çocuğuyum. Evine adamlarımı yolluyorum kapıyı açmazsan ben gelir o kapıyı götüne sokarım. Hadi byyy cnmssss muck -K'

Korkuyla çığlık attım ''Korkuyla çığlıkkkkkkk ayyyyğhnhhhhhhhhhhhhhh!!!!!'' Tabiki de kapıyı açmıyıcaktım açayım da siksinler beni dimi! Oflayıp yatağa geri oturdum ve düşünmeye başladım. Napıcam ben şmdi yha allah bi yol göstersen snde haniiiii..

Aklıma gelen fikirle seksi orospu sürtük fahişe kaltak smilemi yaptım. Best knkm pelinsudan yardım istiyicektim! Kesin sıtarbukstadır o.. Neyse arıyım cnm nolcak sonuçta best knkm. Telefonu elime alıp hemen pelinsuyu aradım,

''Knk müsait misin bak çok önemli bişey söyliyicem!''

''Berkcanlarla sıtarbuksta moccalı kahve içiyoruz knk söyle çabuk''

''Sikerim berkcanı da moccalı kahvenizi de çabuk buraya gel!''

''Noluyo yha?!''

''Anlatırım kızım işte üf gel sn bize hadi''

''Tamam knk geliyorum bekle beni muck''


Pelinsunun buraya gelmesini beklerken oldukça sıkılmıştım. Acaba ne yapsam diye düşünürken aniden kapı çaldı. Olamaz kayyunun adamları geldi! Sessizce kapıya doğru yaklaşıp delikten baktım. Yanılmıştım. Gelen pelinsuydu. Hemen kapıyı açıp pelinsuyu içeri aldım ve odama geçtik. ''Knk artık anlatıcak mısın neler olduğunu amk geldim buraya berkcanı bırakıp bak siktirtme ananı eğer önemli değilse götünden kan alırım.'' Gözlerimi devirdim. ''Üf önemli olmasa ben seni çağırır mıyım slk şimdi bak beni dinle iyice. Kayyuyu biliyon mahalledeki yakışıklı ççk şimdi o bna aşıkmış tmm mı sonra geldi işte dediki sni sewiom falan ama ben bunu sewmiom tabi neyse geldi beni kaçırdı sikti bu fln şimdi de evime adamlarını yolluyo beni almak için kaçtım ben bunun yanında çünkü. Knk napcam çabuk söyle ölmek istemiyom!'' Pelinsu şaşkınca bana bakarken dediklerime inanamamış gibiydi. ''Yuh kızım neden daha önce söylemedin amk!!!! Seni hemen bize götürmeliyiz dur ben berkcanı arıyım da alsın bizi yoksa burda ikimizi de sikerler amk ayıks olak.'' Ok diyip hemen pelinsunun koluna girip kapıya doğru ilerledim. Tam kapıyı açacakken zil çaldı. Olamaz!!!! Kayyunun adamları!!! Pelinsuya korkmuş bir şekilde baktım ve ''geldiler'' diye fısıldadım. Pelinsu da oldukça korkmuştu. ''Barbi napçaz şimdi amk bende kaldım burda hay anasını sikim ya'' Koluna vurup kaşlarımı çattım. ''Ben ne biliyim amk kızı bi susta düşünek.''

En iyisi kapıyı açmamaktı ama eğer açmazsan götüne sokarım o kapıyı demişti kayyu... Bu yüzden açmam da gerekiyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. ''Pelinsu knk açıyom ben kapıyı yoksa daha kötü olcak bu iş.'' Pelinsu şaşkınca bana baktı ''Yuh amk salak mısın sikerler bizi diyom sen kapıyı aççam diyon hala mal mal konuşma sg şurdan bi amk eziği seni.'' Oha pelinsu bana bağırdı! ''Ln kızım adam ol ln sen kimsn amk sie benim evim bura ananı sikerim bak oç evladı seni!'' ''Yaw hehe barbi bok sikersin boş konuşma bi sg şurdan eziğe bak fakirsin zaten ne işim varsa benim burda öf sıçmık!'' Sinirlendim ve kapıyı aniden açtım. Karşımızda ise takım elbiseli adamlar vardı. Hepside çok kaslıydı ama kayyu kadar kaslı olamazlardı asla... 3 kaslı adam karşımızda dururken pelinsunun sesi sessizliği böldü ''Oha çk yakışıklılar bunlar sikcekse sikilmeye razıyım'' Ve tam o sırada arkadan bir ses duyuldu. Bu kayyunun sesiydi ''O zaman ikiniz de sikilmeye hazır olun kezban orospu çocukları...'' İşte şimdi yandık!!!!!!!!


Uzun bir aradan sonra merhaba. Çok çok uzun zaman oldu biliyorum. Ve artık bölümler son hız yayınlanmaya devam edecek. Beğenmenizi umuyorum. Vote ve yorumlarınızı eksik bırakmayın lütfen <3

NOT!!!: Bakın, ben bu hikayeyi dediğim gibi mizah amaçlı yazıyorum. İçinde hiçbir ciddiyet yok ve yazdıklarım benim karakterimi de yansıtmıyor. Mesajlarda ciddi ol, düzgün yaz gibi şeyler görüyorum. Ben zaten bu hikayeyi komedi amaçlı yazıyorum ne ciddi olması amk? Hikayede yaptığım kısaltmalar (slm, sn kmsn gibi) bunlar hikayenin ana temeli zaten. Komik olması için. Yani bunları ciddi olarak yazmıyorum ya da gerçekte ben böyle değilim. Lütfen yanlış fikirlere kapılmayın. Neyse, görüşmek üzereeeee <3

Kel Kayyu Ve Sürtük Barbie'nin MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin