qAyYu Ve SeKs FaNtEzİlErİ

3.8K 151 165
                                    

Geciktirdiğim için üzgünüm tatildeydim ve internet olmadığı için yazamadımda. Birde böyle bölümler yazarak insanları güldürmek zor olduğu için biraz gerginim. Yani eğlenmenizi istiyorum. Neyse iyi okumalar diliyorum ve sizi barbie end kayyunun akışına bırakıyorum mcmnbbcncbcbfvjrgh




Korkmuşçasına geri kaçıp yüzümü saklamaya çalıştım. Aman tanrım çok korkunç görüküodu!!!!11!!birbir!!1i!bir'!111!! ''B-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-bb-b-b-ana ne y-y-y-y-apıcaksın?'' 9969599995874675483495340658935695468584 kez kekeleyerek söylediğim bu cümleler karşısında sırıtmıştı. Yavaşça üzerime doğru gelirken bende geriye doğru adım atıyodum. ''Götünden kan alıcam barbiy !!11!!birbir!!1!!!'' Korkarak gözlerimi irileştirdim. ''Aman tanrım olamaz aaa!!!!1!bir!'' Hızlıca üzerime atlayıp üzerimdeki seksili leyopar zebra aslan tavşan at ayı ve yunus balıklı iç çamaşırlarımı çıkartıp beni domalttı. Malıma vurduğunda ağzımdan büyük bir haykırış kopmuştu. ''Amuuuğaaa koyuuuuuuuuuuuuum!!11!!!birbir!!!!11!!!!'' Amını siktimin kelinin pipisi eşşek kadardı! Malıma vurmaya devam ederken bense ağlamakla yetiniodum. Of yhaa ya hamile kalırsam?!!birbvi!!!1111!

''Kayyu dur oç hamile kalırsam ananı sikerim!'' qayyu beni dinlemeyip köklemeye devam etti. Oh my Allah!!!birbir!!111! Lanet olsun neden böle yaptını bilmiorum kayyu beni üzmekten başka bi bok yemiyosun Allah belanı versin oç! Ben kayyuya sayısız belalarımı içimden sıralarken o ise bana köklüyordu. Zaten orospu sürtük fayişeydim ama şimdi daha çok orospu sürtük fayişe olmuştum. Bundan gurur duymuordum çünkü neden duyuyum.

Kayyu oçu işini bitirdiğinde içimden çıkıp kendini yatağa attı. Bende yattığı yatağın yanına uzanıp en köşeye kadar koca götümü ittim. Başını bana çevirip gözlerimin içine doğru baktı. Ellerimi tutup öptü ve gözlerimin derinliklerinde yola çıktı. ''Barbiy.. Seni çok..Seni çok..Çok...Amına koymak istiyodum ve koydum haha mal orospuydun zaten ama şimdi daha çok orospu piç sürtük mal öküz bok oldun haha ağzına sıçam amınakoydumun oçu seni haha bok yiyicisin haha.'' Söyledikleri karşısında ağlama kirızine girdiğimde şaşkınlıkla bana baktı. ''Ne bebek gibi ağlıon oç!'' Daha çok ağlamaya başladığımda kilotumu tekrar çıkarıp götüme şaplak atmaya başladı. Acıdan bayılcak hale gelmiştim ama orospu çocuğu hala vurmaya devam ediyodu. ''Amını gondikleyem senin kayyu dur oç ananı siktim senin bekle lan sen olum belanı sikicem senin!!bir!11!!bir!''

''Yav hehe yav hee.'' Ağzını yüzünü eğip dalga geçtiğinde kafasına tokat attım. Kel kafasından çıkan 'şap' sesini duyduğumda kahkaha atıp yataktan kalktım. Hemen seksili leyopar zebra aslan tavşan at ayı ve yunus balıklı iç çamaşırlarımı giyip beni getirdiği yerden çıktım. Koşarak yolda ilerliodum ama götüm çok acıdığı için beni biraz yavaşlatıyodu hay amını sikiyim amk oçu!

Göt cebimde duran telefonumu çıkarıp kulak pisliklerime dolu olan kulağıma götürdüm. Ken'in dumarasını tuşlayıp açmasını bekledim. ''Ken hemen beni al oç!'' ''Tamam barbi nerdesin söyle süpermen örümcek adam betmen olan ben seni kurtarcam!!!birr!!1Bibr!!!'' Gözlerimi devirip nerede olduğuma bi baktım. ''Uzun bi yol var yılanlar sevişiyo, sonracığıma tabelalarda çıplak karı resimleri var, sonra seks şuhop var.'' 

''Aaaaaa ben orayı biliom bekle seni alçam.'' Cevap vermeden telefonu kapatıp tekrar göt cebime koydum. Beni burdan hemen almalıydı çümkümsü birazdan kayyu oç şerefsiz götelek hayvan mal öküz bok şerefsiz orospu çocuğu gelebilirdi. 5 dakka sonra ken karşımda motoru ile belirdiğinde hemen motorunun arkasına oturdum ve kaskımı taktım. ''İyi misin barbiaşkım?'' ''Yav he he sürmeye devam  et amınakoyum ne çok konuşuyon oç!'' ''Üf salak şey.'' Ken motoru sürüp gitmeye başladığında hıphızlı gidiyorduk vuhuuuuuuuuu!!!!!!nitbititibitribir11!!birşibr1!!! Arkama baktığında kayyu bize doru koşuodu ama asla yetişemezdi haha ezik

''Barbi seni bulursam öyle bi sikicemki!!!!birbirvbi!!11!birbir Ken sende bekle olum siktim belanı yavşaak!!biribfibir!!!'' Kayyuya el hareketi çekip kahkaha attım ve tekrar önüme döndüm. Aklımda onun için çok biriful pılanlar vardı. Çümkümsü ben orospu sürtük fayişe kaltak bitch bitç bitcvccjhtim. HHSHAHAHAHAHhahahahaahahahahaha




Bu bölüm biraz olmadı ama aklıma pek bişeyde gelmedi. Umarım siz beğenmiş ve gülmüşsünüzdür jkdfgkdfm Vote ve yorumcuklarınızı bekliyorum kankşlaar kendinize iyi bakın kdfsdmvjjhbgkm

-Bu arada medyada Ken var erjktjh34t5u34uy5termngydfnghyermnthdrgjdfngjhshs





Kel Kayyu Ve Sürtük Barbie'nin MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin