Персонажі:
Ізабелла 20 років, фанатка Токіо Хотел, дн: 11.09. Алергія на будь які горіхи
Кораліна, 21 рік, подруга Ізабелли, працює моделью Victoria Secret, дн: 27.05
* * *
Вечір, 18:47. Група Токіо Хотел готуються до свого чергового виступу в турі. Сьогодні концерт в Польщі, Гданськ. Том стояв і налаштовував гітару, Густав просто сидів на стільчику і говорив до Біла, який малював очі, про те що сьогодні він має прекрасно заспівати, а Георг лежав головою на столі і дрімав.
- Георг! Не спи, в нас вихід за 5 хвилин! Вставай давай! Хаха! - сказав Густав і стукнув його палечкою для барабанів
- Дебіл!! Ти не приохуїв бити мене?
- Нє, ну чувак.. нам реально вже йти треба, вставай давай! - підтримав Густава Том. Георг подивився на годинник і сказав:
- Взагалі то, ще 8 хвилин! Розумники чортові! - сказав Георг, а Том закотив очі:
- Душніла! Всерівно вставай, нєхрін спати.. - пробурмотів Том не відводячи голову від гітари. Георг встав з стільця і розчесав своє довге каштанове волосся. Білл тим часом закінчив малювати очі. Потім забігла їхня менеджерка і сказала, що вже час виходити. Хлопці зібралися і вийшли на сцену, вони стали по своїх місцях і завіси піднялися. Оголосили, що концерт почато і фанати голосно закричали і підняли плакати і таблички. Білл закричав в мікрофон, що сьогодні він очікує повний розрив. Фани прокричали, що вони обожнюють Токіо Хотел. Концерт почався.
Після концерту:
На сцену залізла одна з фанаток(Ізабелла). Вона подарувала квіти Тому і сказала, що обожнює його. Том сказав, щоб та пішла з ним в готель. Ізабелла була зовсім не проти і потім вони поїхали на таксі в готель. Зняли окремий номер і замовили алкоголь. Ізабелла знала, що буде вночі. Коли вони зайшли в номер, то їх вже очікувало шампанське. Том налив в келихи алкоголю і запропонував Ізабеллі. Вона погодилася і сіла на диван перехрестивши ноги. Том розумів, що це, як завжди дівчина на одну ніч і нічого більше. Він поцілував її в шию. Ізабелла була не проти. Вона подарувала йому пристрасний поцілунок. На ранок Том прокинувся і побачив, що її не було, але біля нього на тумбочці стояла записка:"Том, ти дуже крутий, я закохана з тебе ще давно і завжди мріяла побачити тебе. Ось мій номер: +*********. Я знаю, що, мабуть просто фанатка на ніч і все, але, можливо, ти ще передзвониш. Доречі мене звуть Ізабелла))"
- От, зараза! Думала, що так просто пішла і я потягнуся за нею, а ні. Вона просто чергова фанатка і все! - подумав Том. Коли він зрозумів, що вони все ж випили все шампанське вчора, то аж скривився. Він одягнувся і забрав ключі від номера, а після пішов на рецепцію і віддав їх.
Тим часом Ізабелла:
Вона прийшла в свій готель і зрозуміла, що все ж сьогодні приїде її подруга, бо в неї скоро важлива зустріч, а за тиждень показ. Аж тут дзвінок. На екрані телефону висвітлилося ім'я подруги. Вона взяла трубку:
- Привіт, Ізабеллочка!
- Привіт, тут таке сталося!
- Ого, що там? Невже лотерею виграла?!
- Тю, набагато краще! Пам'ятаєш групу Токіо Хотел?
- Ну, так..
- То я ж була на їхньому концерті і потім..
- Та що там?! Не тягни, я зараз з цікавості вмру!
- Я ПЕРЕСПАЛА З ТОМОМ КАУЛІЦОМ!
- Чекай, ти переспала з тим крутим гітаристом з дредами?!
- ТАК!
- Ахуєть, я в шоці
- Я йому свій номер лишила!
- Ну, вибач, але я не думаю, що він тобі подзвонить..
- Та я розумію! Я, що, тупа?
- Ой, я вже біля готелю. В тебе який номер?
- 357, чекаю!)
Кінець дзвінка. Аж тут чути стукіт в двері.
- О, Кор приїхала!
Ізабелла відкрила двері і з вигуками обійняла подругу.
- Ізабелла, я тебе так давно не бачила! Весь час по показах їжджу! А в неділю взагалі на показ Ангелів Victoria Secret! Чесно, навіть не вірю, що я відома модель... Це була моя мрія з дитинства..
- Кор, ти така молодець!! Вітаю тебе)) А після завтра в тебе ж зустріч? З ким?
- А, то з Gucci. Вони хотіли організувати вечір моди і показ нової колекції, але, яка вийде аж за 2 місяці, але ми можемо обрати одяг прям вже і носити!!
- Вау! А мені прихопиш щось?
- Хм, а що б ти хотіла?
- Ну давай сумочку якусь..
- Ну, добре, добре! Візьму звісно!
- Дякую! Люблю тебе!))
- І я тебе Ізабеллочка
Тим часом в Тома:
Том повертався в готель до друзів і брата. Ізабелла не виходила з його голови. Він завжди ставився до своїх фанаток, без ентузіазму, але тут він якось відчував палке бажання зустрітися. Ввечері коли всі відпочивали він сидів в холі готелю і дивився на записку, яку залишила Ізабелла. Він думав чи дзвонити, а все навколо наче зупинилося для нього. Він нічого не чув, поки на його плече хтось не поклав руку. Він розвернув голову. Там стояла Ізабелла.
- Чекай, що ти тут робиш? - злякано мовив Том
- Живу.. а ти, мабуть.. - Ізабелла навіть не встигла сказати, як Том її перебив:
- Через концерт я тут, а ще скоро йду на вечір моди. Мене наша менеджерка запросила. Також буде багато подій.. і взагалі, що таке? - відповів Том
- Тобто ти тут на довго? Доречі моя подруга також іде на вечір моди!
- Угу.. ясно..
- Що ти такий сумний? - Ізабелла обійшла стороною диван і сіла біля нього. Вона схилила голову йому на плече.
- Що ти робиш? - Том зіштовхнув Ізабеллу з себе і по злому глянув на неї
- Том, ти чого?..
- Ти всього фанатка! Відчипись! - Том сам не зрозумів, що сказав і став злим на себе. Навіщо він це сказав? В Ізабелли все розбилося зсередени. Вона думала, якщо вони переспали, то це хоть щось значить. Ізабелла встала з дивану і побігла в номер стримуючи сльози. Проте тут вона врізалася в когось високого. Вона підняла голову і побачила якогось хлопця з стилем емо або панк. Це був Білл Кауліц. Брат Тома.
- Оу, що така красуня сумує? - зацікавлено спитав Білл - Стоп, ти ж та фанатка, яка переспала з моїм братиком
- Не твоє діло! І брат твій - козел!
- Воу, воу! Ти чого?!
- То скажи мені: чого він мене відшиває!
- Мала, та він такий завжди! - Білл це сказав і постукав її по плечі і пішов до Тома. Ізабелла пішла в номер, а Білл підійшов до Тома і запитав, що трапилося.
- Та, я думав, що вона буде знову просто фанаткою-шльондрою, але не так..
- А що? - Білл здивовано приглядався до Тома
- Я закохався.. - зітхнув Том
- Том.. а нащо ти відшив її..?
- Я на автоматі, як і з всіма фанатками.. - Том розгублено дивився на Білла і ледь стримував сльози. Але все ж одна сльоза втекла з його карих оченят...
- Томе.. ходи сюди - Білл обняв Тома і вони так сиділи десь 10 хвилини. А потім вони пішли в номер відпочивати.
Ізабелла і Коралін уже спали і в готелі була повна тиша.
ВИ ЧИТАЄТЕ
До Чого Доведе Кохання? Початок, Як В Всіх, Але Потім..
FanfictionВона була просто фанаткою, але все змінилося..