4 розділ

15 0 0
                                    

Я прокинулася в поту через страшний сон. Я була вся в жарі і сльозах. Я встала і включила світло. Подруги не було, бо вона поїхала з іншими моделями на вечірку. Мені приснилося, що мій коханий Том помер в аварії. Це було жахливо. Я написала одразу йому і запитала чи все в нього добре. Він одразу відповів і запитав, що трапилося. Я розповіла про сон і він запевнив мене, що все буде добре і він зараз прийде до мене. І правда. Він прийшов за 3 хвилини до мене і був живим і здоровим. Я на нього накинулася з обіймами в сльозах. Чесно я не очікувала, що за 3 дні ми станемо парою. Знаю, звучить абсурдно.
- Ізабелла, ти як? - запитав Том стоячи в проході вхідних дверей
- Я нормально.. я переживала за тебе..
* Від лиця Тома *
Моя маленька плакала. Через мене! Я не хотів, щоб вона була сама в такий сумний момент.
- Ізабелла, може поки, що знімемо окремий номер для нас? - запропонува я
- Мм.. це хороша ідея, але чи не зарано? - запитала моя крихітка і закрила вхідні двері. Вона повела мене до себе до ліжка, щоб не стояти в проході.
- Ну чому ж? Якщо ми хочемо цього, то не дивлячи скільки ми знайомі ми можемо це зробити!
- І справді.. полежиш біля мене поки я засну? Тоді мені буде безпечніше - попросила мене дівчина. Я погодився і ліг біля неї.
* Від лиця автора  *
Вони разом лягли і кожен відчував тепло і комфорт. Хотілося просто так лежати і не вставти, нічого більше не робити. Коли дівчина заснула, то Том вирішив не йти, а залишитися, щоб просто відчувати цей комфорт далі. Том також заснув. На ранок вони прокинулися, бо Кораліна їх фотографувала і сміялася з цього виду.
- Кор, що ти, в біса, таке робиш? - ще й досі з закритими очима запитала Ізабелла
- Ну, а, що? Ви такі миліі..
- Кораліна, вийди!! Це не культурно фоткати без дозволу!! - з агресією виганяв Том подругу Ізабелли
- Ой, іду-іду!
Том встав і помітив, що Ізабелла далі спала. Він ніжно підняв її і відніс до дивану. Коли він її поклав на диван, то пішов готувати каву. Собі і своїй дівчині. Кораліна була в себе в кімнаті.
- Сонечко, котику мій.. прокидайся! Я тобі каву приготував.. - будив Том ніжним голосом Ізабеллу
- Хм?.. встаю-встаю - дівчина встала з ліжка і пішла чистити зуби. Коли вона роздягалася, щоб прийняти душ, то до ванної зайшов Том.
- Оу, вибач! - крикнув Том і закрив очі
- Хахах, Том! - сказала дівчина і підтягнула до себе Тома. Вона поцілувала його, а він її, але не тут, то було:
- Оуу, голубки! Хоч двері закривайте, хаха!! - проходила повз ванну Кораліна - Пиздець тут у вас кохання! Не буду заважати! - сказала Кораліна і закрила до них двері
- Ой, вибач.. це я винен, що не закрив двері - Том відійшов від дівчини і вийшов з кімнати. Ізабелла стояла в ступорі з такою гіркою біллю на душі. Такий момент, а її подруга все зіпсувала.

До Чого Доведе Кохання? Початок, Як В Всіх, Але Потім..Where stories live. Discover now