6 розділ

8 0 0
                                    

Зранку т/і встала раніше на годину і приготувала смачний сніданок. Коли Том прокинувся, то побачив, що його коханої немає і подумав, що вона на кухні чекає на нього. Він вийшов з кімнати, а до нього підбігла т/і і сказала, що має сюрпириз. На кухні вона показала сніданок і гарно упаковану коробку.
- Вау, т/і! Ти так старалася, мабуть!!
- Та, що ти! Відкривай подарунок, швидше!!
Коли Том відкрив коробку, то його щастю не було меж. Там стояли футболки з гітарами, 2 милі, парні футболки!
- Боже, т/і! Ти так постаралася!! Дякую тобі! - сказав Том і обійняв дівчину
- Ти ще не бачив фінального подарунку!!
- Вау, вже з нетерпінням його чекаю!!
Фінальний подарунок це був боксик в якому стояла футболка для малюка та сертефікат в улюблений музичний магазин Тома. Коли вони приїдуть в приватно знятий клуб для святкування ввечері, то т/і подарує це Тому.
- Т/і, а взагалі - коли в тебе день народження?
- 11 вересня, а, що?
- Та нічого! Ми все ж пара! Я маю це знати, маю знати коли дарувати моїй коханій подарунки
- Томмі, коханий мій, ти помітив, що не пойшло і місяця, а ми вже чекаємо на дитину?
- Звісно помітив! Я такий радий! Я буду батьком, а ти матір'ю! Ти рада?
- Звісно, рада!
- Ти ж моє сонце, ми будемо доречі молодими батьками, я дуже сподіваюся все добре складеться..
- Тю на тебе! Все буде пре-кра-сно!
Т/і обійняла Тома, який вперше так щиро плакав при ній.
* Від лиця Тома *
Я був водночас радий, але схвильований. В мене буде дитина від цієї прекрасної дівчини. Вона на тому концерті, мабуть, хотіла просто спокійно жити і відриватися, але коли...
* Від лиця Т/і *
Коли... Коли я була на концерті я мріяла про одне - жити на всю. Але коли я дізналася, що вагітна від цього прекрасного чоловіка, то була рада, як ніколи. Це світова зірка, він, мабуть, хотів жити без сім'ї в такому молодому віці. Але вже все склалося так. Але ми обоє раді. Я рада, що моя мама підтримала мене і не кинула саму, як дворову собаку.
* Від лиця автора *
Пара закоханих пішли разом дивитися фільми, але фільм був не важливий для них. Вони просто обнімалися. Ці двоє дуже тактильні. Вони ідеальні один для одного. Наче доля цих голуб'ят звела. Він був добрий тільки з нею і іноді з друзями. Вони були найкращою парою. Біля неї він таяв, а його голос ставав ніжним і лагідним. Вони так і заснули.
- АААЙЙ!! - прокинувся Том від крику його коханої
- Мила, що трапилося?
- Я хотіла приготувати тобі фруктовий салат, але порізалася..
- Уу, моя дівчинка.. ідемо я перебентую тобі руку...
Вони разом пішли до аптечки.
* Від лиця Тома *
З її білосніжної шкіри текла кров. Це виглядало жахливо. Мені було страшно її задіти ще більше. Її тендітну руку. Я акуратно взяв бинт і розмотав його. Я почав дуже акуратно замотувати їй руку.
- аа..аай.. - пробурмотіла тихенько Т/і
- Ой, вибач!
- Нічого-нічого
* Від лиця Т/і *
Він та акуратно обробив велику рану на моїй руці. Мені здавалося, що він боявся, що я скляна. Він так акуратно це робив, що я думала наче він і не торкався моєї руки.
- О так! Сильно болить? - запитав Том дивлячись мені в очі. Я сиділа на кріслі, а він присів на коліна. Знизу він подивився мені в очі, але я їх опустила. Мені було соромно, що в його день я зіпсувала йому настрій. - Хей, ти чого? - питав мене мій коханий.
- Вибач, мені соромно за це..
- Не вибачайся! Це ж буває, ти чого?
- Та нічого, нічого..
- Тоді ідемо збиратися? Одягнеш ту гарну сімейну футболочку, будь ласка?
- Звісно, Томмі! - від цієї форми імені він завжди так мило рум'янився
- Угу, люблю тебе..
Я пішла і одягнула футболку і джинси кльош в чорному кольорі, які підкреслюють мою фігуру. До образу я взяла свою сумочку і гарні чорні підбори. Я гарно нафарбувалася та вийшла до Тома. Він був в ну дуже гарному образі. Чорні широкі джинси, як завжди, але хоч чорні і футболка. Його чорні косички виглядали прекрасно. Він одягнув пов'язку на голову і взяв з собою чорне зіп-худі. Ми вийшли та він показав мені свою власну чорну ауді. Вона була ідентична до тої з Гданську, але не матова.
- Сідайте, міледі! - мило сказав Том і відкрив мені передні двері. Я сіла і ми поїхали.

До Чого Доведе Кохання? Початок, Як В Всіх, Але Потім..Where stories live. Discover now