Çünkü bir gölge gibi, her yerdeyim

1 0 0
                                    

Minho'dan

Mingi denen yavşağın Jisung'un kuzeni olduğu gerçeği biraz şaşırtmıştı ama sorun değil. Ming'ye söylediğim gibi çizginin oradaydı. Motorunun yanındaydı be onun yanında benim motorum vardı.

"Sonunda geldin" bir insanın sesine bile gıcık olunmaz.

"Evet." Hiç bakmadan cevap berdim ve güzel motorumun yanına geçtim. Motorlarım benim her şeyim. Hazırlık için duyuru yapıldı ve kaskımı takıp motoruma yerleştim.

İkimizde hazır olunca başlamamız için bayrak indi ve ateş konfetileri patladı. Mingi benden önce başlamıştı ama bu bir avantajdı. Çünkü rakibin senin tekerlek izini görürse hızına yetişme olasılığı artar.

Aniden gaza yüklendim ve Mingi'yi geçmiştim bile. Aramızda koca bir mesafe vardı. Hızlı yarışın ardında bitiş çizgisine varmıştım. Çizgiden geçtim ve kaskımı çıkardım. Konfetiler patlatıldı ve yüksek bağırışlar duyuldu. Lee know.

Mingi bende 4 saniye sonra çizgiye geldi. Hız meraklısı ama yeteneksiz.

Jisung bizi izliyordu. Sanki kimi savunacağını bilemez gibiydi. Gerçi o da haklı. Bir tarafta kaybetmiş kuzeni, bir tarafta daha yeni tanıştığı; ailesinin katilinin oğlu var.

Mingi, Jisung'a beklentiyle bakıyordu. Kaybetmesine rağmen bir tebrik için. Ama Jisung beni şaşırttı. Mingi'ye göz devirdi ve yanıma geldi.

"Tebrik ederim ve teşekkür ederim. Çünkü egosundan geçilmeyen kuzenimi yendin."

Han. Büyülenecek kadar güzel ve yakışıklı. Aşık gibi bakmamak elimde değil.

Küstah bir sırıtış takındım ama hala o yoğun bakışlar Han'ın üzerindeydi. "Tebrikin için teşekkürler. Aynı zamanda, kuzeninin egosunu bilmene sevindim. Biraz başarıya kafasını takmış" son cümleyi söylerken güldüm.

"Lee know'u sevdim. Daha küstah ve başarı amaçlı, ayrıca hırslı. Buraya sık sık gelmeliyim."

"O zaman bu durumda sen Han'sın. Jisung gibi utangaç birini görmüyorum şu an. Ve Han'ı çok sevdim. Bu arada.. aklımda bir soru var"

"Tabii sor" gülümseyerek baktı.

"Buraya Mingi için mi geldin, yoksa bir yarışçı mısın?" Ufak bir kahkaha attı. Sorgularcasına baktım.

"Beni daha önce duymadın her halde Lee. Ben Busan'da sokak yarışçısıydım, tıpkı senin gibi. Ama bir farkımız var. Ben araba yarışçısıyım" şaşırmıştım. O bir idol?

"Han, sen bir idolsün. Bunu yapman be kadar doğru?" Bir sır verir gibi yaklaştı.

"Aslında insanlar benim idol olduğumu bilmiyor. Orada hep maske takıyorum. Bana Shadow diyorlar. Çünkü bir gölge gibi, her yerdeyim."

______________________

Araya kaynasın diye yazdım

Hojam şimdi dersiniz; amk bi karar ver bu çocuk niye her boku yapıyo?, diye. Ama hojam ne yapim jisimiz her şeyi yapıyo. Yalnız motorcu Min çok seksiiiii.

He bide jisunga shadow demelerinin bir sebebi yok öylesine. Aklıma geldi yazdım sorgulamayın bebikler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

We're enemyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin