Met Gala'ya mı çıkıyoruz sanki?

6 0 0
                                    

Düz yazı sıkça kullanacağımı çok sanmıyorum ama Minsung bölümlerde oldukça görüleceği kesin. Ya abi anlamıyorum niye kimse okumuyoğğ😭😭 3 ve 4. Bölüm de hiç okuma yok ☺️ neyse uzattım bende he. Buarada Chris ve Jis aynı evde kalıyolar. Kafanız karışmasın brownielerimm
_______________
"Chan! Çabuk hazırlan biraz met gala'ya mı çıkıyoruz sanki?" Ohh size şunu hiç söyledim mi? Chan'ın hazırlanması 2 saatini alır. Tabii o'na karışmazsanız. O'na hızlı olmasını söylerseniz -sürekli- bu oran bir buçuk saate iner :)
"Lan Chris kime diyorum ben?"

"Ya geldim ya. Amına koyim tüm dolabı sırtlamışım giyecek kıyafet bulamadım"

Bu söylediği şeyin üzerine minik bir kahkaha attım. Chris çok zeki olabilir ama mal. Evet çok tuhaf biliyorum ama ben onu böyle kabulleniyorum.

"Chan sen salak mısın yoksa tipin mi öyle gösteriyo?"

"Salağım kanka" yüzünde tıpkı '☺️' bu gülümseme vardı.

"He iyi o zaman" söylediğimin ardından ekledim.
"Ya oğlum hadi çıkalım artık uçak kalkacak"

"İyi be tamam"

Kapıdan çıkıp kilitledim ve anahtarlarımı aldım. Arabaya bavullarımızı yerleştirdikten sonra şoför koltuğunun yanındaki koltukta yerimi aldım. Chris de şoför koltuğuna oturdu. Araba çalışmaya başladı ve yola çıktık.

(Buralarda çok fazla gazla zaman atlaması olacak sıkı tutunuuuunn~)

...
Havalimanına vardığınızda sordum;
"Pasaportları aldık değil mi?"

"Aldık." Diye yanıtladı beni Chris.

...
Uçağa binmiştik. Telefonumu uçak moduna alıp Chris ile sohbet etmeye başlamıştım.

"Jis bak haberin olsun Tokyo da önemli olaylar dışında otelden götümü kaldırmam."

"nE?"

"Doğru duydun cano götümü o güzel koltuktan kaldırmam."
Chris'in çok sert olmayacak şekilde omzuna yumruk attım.

"Ne ya benlik bir durum yok. Önemli durumlarda ararsın. Ama gezersek gelirim tabii"

"He anca gez sen dedoş" ardından göz devirdim.

"Dedeye göz devrilmez Jisung. Çok ayıp tch tch tch" sen ciddi misin? Der gibi yüzüne bektıktan sonra kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.

...

E tabii uyuya kalmışım. Chan beni uyandırdığında varmıştık. Uçaktan indik ve bavullarımızı almak için yürümeye başladık. Bavullarımızı aldıktan sonra havalimanından çıktık ve bir taxi bulup gideceğimiz otelin yolunu tuttuk.

We're enemyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin