Hayatta ne yaşadım?

14 1 4
                                    

-bilgilendirme:Han Jisung şuan idol. Arada geçmişten bahsedicem. Ayrıca bu benim ilk ficim bu yüzden amatörlüğüme bakmayınnnn-

~Jisung'tan

Ben Han Jisung. Güney Kore'de Dünya yı sallayan bir solo sanatçısıyım. Aynı zamanda gitarist ve modelim. Bir çok marka benim eşsiz bir yüze sahip olduğumu söyleyip reklam ya da şarkı teklifi sunar. Zaten idol olma sebebim bu. Ben küçükken bana sesimin,kendi yüzümün ve fiziğimin mükemmel olduğunu söylerlerdi. Ki bunu farkettiler ve sonucunda burdayım;bir JYP idolüyüm. Ben şuana kadar fanlarıma her zaman nazik,kibar,anlayışlı ve centilmen tarafımı gösterdim. Ama nerden bilebilirlerdi bu melek yüzün altında bir şeytanın yattığını?

~Yazardan

Jisung ailesini 12 yaşında kaybetmişti. Peter hayat dolu bir çocuktu,sevecen,tatlı,çabuk mutlu olan. Ailesini çok severdi ailesi asla baskıcı değildi,onlarla sinema izler,parti yapar,dertlerini anlatırdı. Peter ailesini kendinden çok severdi. Ama o olay oldu... Ailesi bir piç tarafından öldürüldü. Jisung okulunda mutlu bir şekilde dersi dinlerken babası ve annesi avukatlık ve savcılık yapardı. Annesi savcı,babası avukattı. Yine Jisung okulda dersini dinlerken hukuk bürosunda bir patlama gerçekleşti ama kasıtlı. Biri tarafından yapılmıştı. Jisung evine dönerken komşular onu asla eve sokmadı.

Jisung babasını aradı,açmadı. Annesini aradı ve o da açmadı... Tek çare olarak hukuk bürosunu aradı. Fakat aldığı cevap onu dehşete düşürmeye yetmişti 'Hukuk binasında olan patlamada Bay Han ve Bayan Han'ı kaybettik. Başınız sağolsun' Jisung'un hayatı bu cümleyle bitti. Patlamanın sebebi yıllarca aranan seri katil Bay Lee olduğunu ailesinin ölümünden 2 hafta sonra öğrenmişti. Fakat bir sıkıntı vardı. Bay Lee'nin seri katil olduğu öldükten sonra öğrenilmişti ve Peter'ı mahveden şey ise Bay Lee, Bay Han'nın çocukluk arkadaşıydı...

Jisung,Bay Lee'nin ailesinin katili olduğunu öğrendiği an kendine yemin etti. Eğer Bay Lee ölmüşse ve ardından ailesini de peşinden götürdüyse, o da onun en değerlisini öldürecekti. Seri katillerinde en büyük sorunu şuydu;onlar için kıymetli hiçbir şey yoktur.

Jisung,tüm hayat enerjisini kaybetmişti ama o vazgeçmedi. Sırf o pislik katilin öbür Dünya da canını yakmak için o da onun ailesinden birine zarar verecekti.

Tam 11 yıl sonra. Peter Dünya'yı sallayan eşsiz bir ses ve güzelliğe sahip,toplasan bir ülke edebilecek fana sahip olmuştu.

O zaman anladı Jisung,hayat sana ne yaşattıysa üzerine gideceksin,içinde ki ateş asla sönmeyecek belki ama sen kendine bir gram bile olsun hayatta olduğunu kanıtlamak için çabalayacaksın. Belki bu çaba seni daha kötü hale getirecek ama en sonunda kazanacaksın. Hayat bu,her zaman kendini toparlayacaksın. Jisung bunu öğrenmişti ve artık hayata tutunacaktı.

Fanları her ne kadar o nu çok masum ve eşsiz bir idol olarak görseler de,Peter'ın içinde bir şeytan vardı ve heryeri yakana kadar durmayacaktı. Yeterince beklemişti. O piçin bir akrabasını bulduğu an onu yok edecekti.

Hapse girmek ya da idam edilmek Jisung'un umrunda mı sanıyorsunuz? Asla umrunda değil. O ailesinin intikamını alacak,alana kadar da durmayacak.

(Günümüz~~~)

~Jisung'tan

Bugün (yine) bir konser vardı. Oldukça yorucuydu belki ama şarkı söylemek,fanlarımla vakit geçirmek biraz bile olsun bana eski anıları unutturuyor. Bu da mesleğimi ne kadar sevdiğimin kanıtı. Ben sahne arkasında konser için hazırlanırken,kapının açılmasıyla az da olsa irkildim. Gelen,namı değer Bang Christopher Chan'den başkası değildi. Ben ve iş arkadaşlarım kısaca Chris deriz. Kendisi benim hem abim hem babam sayılır.

~Yazardan

"Selamlarrr!" heyecanla söylemişti sözlerini 'yaşlı' adam. Daha 26 yaşındaydı ama yaşlıydı işte -her ne kadar 5 yaşında olsada-

"Oh,tam vaktinde geldin Chris" sarı saçlı adam heyecanlı ve bir o kadar da kendinden emin gözüküyordu. Her zamanki gibi :)

Konu dans ve şarkı söylemeye gelince onu geçebilecek kimse yoktu.

......

Bölümü kısa yaptım biraz ama sonraki bölümler daha uzun olucak. Minsung dışında hyunlix,chanmin ve jeonbin de yapıcam. Henüz bölümleri hangi günlerde atacağımı belirlemedim ama perşembe ya da haftaya pazar günü atabilirim. Umarım beğenirsiniz asklarımmm<3

We're enemyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin