Rhaenyra se ho snažila přimět mě pustit, dokonce ho začala bít ale nefungovalo to. Daemona Rhaenyry údery překvapili ale neoslabili. ,,Budeš se muset víc snažit." Zasmál se. Znovu jsem se začala vzpírat. A Rhaenyra se mě dál snažila od něho odtáhnout. Bylo poznat že o mě má starost. Daemonův stisk zesílil, už jsem se nemohla skoro vůbec pohnout. Vzdala jsem se. Uvědomila jsem si že ten odpor nemá smysl. A překvapivě se mi to docela líbilo. Ten fakt že mu nemůžu uniknout byl vzrušující. Daemon toho využil, zvedl mě a přehodil si mě přes rameno. Vyšel i se mnou z místnosti a chodbami mě nesl někam pryč. Rhaenyra šla za ním a dál se mě snažila vyprostit z jeho sevření. ,,Pusť jí!" Křičela na něj. Daemon ji ale ignoroval a dál mě nesl pryč. Šel rychle a snažil se mezi mnou a Rhaenyrou udržet co největší vzdálenost. Měla jsem pocit že jediné co můžu ohledně této situace dělat je jen to nechat aby se to dělo. Byl to beznadějný, i když podivně vzrušující pocit. Rhaenyra už to taky vzdala. ,,Kam ji neseš?" Zeptala se ustaraně poraženým hlasem. Daemon se zastavil a otočil se k Rhaenyře čelem, užíval si pocit moci kterou nade mnou teď má. ,,Někam kde nás nikdo nebude rušit." Odpověděl s úšklebkem. ,,Neboj, vrátím ji, téměř nepožkozenou." ,,Téměř nepožkozenou?!" Rhaenyra znovu vyjela a dál se začala snažit mě od něho dostat. Daemona už Rhaenyra opravdu štvala. ,,A dost!" Vyjel na ní přísným hlasem. Rhaenyra se lekla a ucouvla. Fakt že na ní takhle vyjel ji vystrašil. V tu chvíli na mě dopadla váha situace. Co mi udělá? Dostala jsem strach. Daemon si uvědomil jak nás obě vyděsil, zastavil se a jeho výraz zjemněl. Zhluboka se nadechl a po krátkém přemýšlení jak situaci zvládnout promluvil. ,,Neublížím jí. Bude trochu..." Přemýšlel jak to říct. ,,Použitá ale jinak v pořádku." ,,Použitá?" Rhaenyra vypadala opravdu znepokojeně. ,,V pořádku ji vrátím." Slíbil.
ČTEŠ
Daemon's prize (Daemon Targaryen x OC)
Fiksi PenggemarAelora je Rhaenyry o dva roky mladší sestra. Po návratu z Kamenoschodů se jí ale začne věnovat princ Daemon což povede až k jejich sňatku. 15+