1. BÖLÜM-Görüşürüz en yakın arkadaşım!

3 1 0
                                    

Selam dediğim gibi rastgele yazıyorum Size göre olmayan saçma olan yerleri söylerseniz sevinirim!!
7. Sezonun başında olan herşey olup bitmiş. Negan yine grubuyla Alexandria'a gelip gitmeye devam ediyor ve Daryl Negan'ın elinde değil!
(Aslında belli ama yinede not düşeyim  Rick ve michonne sevgili değiller)

Rick

Daryl ile Negan'a erzak toplamaya çıkmıştık ama Alexandria'ya geldiğimizde Negan çoktan gelmişti.
Ve uzaktan bir silah sesi duymuştuk

Erzakları Negan grubuna teslim edip Daryl ile koşarak silah sesinin geldiği yere gittik.
Geldiğimizde sanki yerde kırmızı halı varmışcasına yerler kandı.Yere baktığımda yerde yatan (ölen adamın ismini unuttum ama siz anladınız) adamı gördüm ve kafamı yana çevirdiğim de ise Olivia'yı ölü gördüm

Rick:"Bir anlaşma yapmıştık!"

Negan:"Bakın millet bu Rick!"

Negan:"Daha demin senin için bir adam öldürdüm Rick bence bir teşekkürü hak ediyorum :D"

Rick:"Malları teslim ettim bence artık gitme vaktin geldi."

Bu nasıl bir öldürme şeklidir halkın önünde yapması çok çirkin bir hareketdi
(Diyene bak🤡)

Negan:"Hayır Rick, senin için spagetti yaptım! Ama seni beklerken karnımız kazındı oyüzden Carl'la sana bırakacak kadar yedik ;)"

Rick:"Spagetti umrumda değil lütfen artık git!"

Negan lucille'i grubumuzdan birisine doğrulttu

Negan:"Ama oğlun spagettinin tadını çok beğendi , bence sende tatmalısın."

Kafamı salladım ve eve doğru yürüdüm.
Tek başına olsa öldüreceğim adamın gözünün içine bakarak ona itaat ediyordum. Ne gururum ne de onurum kalmıştı...

Negan:"Bunu yapmayı sevmiyorum Rick ama beni zor durumda bırakıyorsun."

Negan takım arkadaşına dışarıda durması için hareket yaptı

Rick:"spagettini yedikten sonra gideceksin."

Negan:"Üzgünüm Rick ama ben tokum oyüzden sadece sen yiyeceksin ve bende seni izleyeceğim."

Yavşak yavşak konuşması gıcığıma gitse de sırf gitsin diye susuyordum

Eve girdiğimizde gerçekten çok iyi bir koku ile karşılandım. Carl'da peşimizden geldi ve kulağıma fısıldadı

Carl:"Ne kadar kötü birisi de olsa güzel yemek yapıyor."

Carl'a kafamı salladım ve Negan'a döndüm

Negan:"Yemeğini koyup geliyorum Rick , sen otur. Carl babana sofra kur.

Carl mutfağa yöneldi ama Carl'ın o adamın dediklerini yapmasını görmek istemediğim için Carl'ın bileğinden tutarak

Rick:"Sen otur Carl"

Dedim. Negan bana baktı ama memnun görünüyordu. Mutfağa geçtim ve çekmeceden çatak ve peçete aldım.

Negan:"Hey Rick üst kapaktan bana bir tabak verirmisin?:)"

Sırıtarak bana sordu. Cevap vermeden kapağa yöneldim.

Negan:"Ben konuştuğumda cevap vereceğin konusunda anlaştığımızı düşünüyordum?!"

Ciddi bir yüz ifadesiyle ruhuma bakıyordu.

Rick:"Sen bizim anlaşmamıza uysaydın şuanda senin her soruna cevap veriyor olurdum!"

Bende ona kaslarım çatık bir şekilde gözlerinin içine bakıyordum. Hoşuna gitmiş gibiydi amk yavşağı!

REGAN <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin