Selamlarrr
Çok heveslendim bölüm yazmaya ama uykum var gibi -_-
Umarım okunur okunmazsa burayı terk ederim 3 ay daha bölüm atmam '-'
Bu arada bana en sevdiğiniz kadın idolü söyler misiniz kapak yapcam-
Oteli ayarlamıştık, kıyafetler ve eşyaları yerleştirmiştik ve son olarak uçaktaydık. Ve Tanrım, sanırım benim uçak korkum vardı. O kadar gerilmiştim ki... Uçak hareket etmeye başlamıştı ve bir kaç dakikaya kalmadan havalanmaya başlardık. Elim titriyordu be bütün kaslarım kasıktı. Hızlı nefesler alıp verdiriyordum ve buna daha devam edersem bayılabilirdim. Yanımda Hanni vardı en azından, belki elini tutsam daha iyi olabilirdi. Titreyen elimi onun elinin üstüne koyduğumda anında bana baktı. "Sunoo! İyi misin?"
"Hm...hm" Nefeslerim arasında çıksrttığım mırıltılar pek onaylar gibi değildi. Elimi kavrayıp ona bakmam için diğer elini yüzüme getirdi. Ona bakarken ne dediğiyle ilgili hiç bir şey çözememiştim sadece başım dönüyordu ve uçağın kalkışındaki o basıncı fazla şiddetli hissediyordum. Kontrol edemediğim feromonlarım ise yanımdaki yolcuları rahatsız edebilecek düzeydeydi. Stres altında ne yapacağım hakkında ufak bir fikrim yoktu ama çoktan bir kaç dakika geçmişti değil mi? Bu daha fazla sürerse katlanabileceğimi sanmıyordum çünkü. Gözlerimi açık tutmaya çalışırken bir anda basıncın azaldığını ve yavaş yavaş sabit hıza geçtiğimizi hissettiğim anda soluklanabildim. Hanni başımı yaslanmamı ve rahat hissetmemi sağladı, eğer kendimi gevşetmez isem en küçük ani harekette yere yapışabilirdim. Kalp ritmim normale dönmeye başlarken Hanni elimi hiç bırakmamıştı.
"Daha iyi misin Sun?"
Başımı onaylarcasına sallarken artık cidden daha iyi hissediyordum. Ama vücudumun herhangi bir bölgesini hareket ettiremeyecek gibiydim. Neredeyse 1 saatlik olan uçuşun en azından tamamının böyle geçmemesini umuyordum. Hafifçe gözlerimi kapattım ve biraz dinlenmek için rahat bir pozisyona geçtim.
Yaklaşık 30-40 dakika uyumuştum ve tTokyo'da olmamıza sadece 30 dakika kalmıştı. Belki dile getirmemiştim sma heyecanlıydım. Dört yılın ardından Enha üyelerini görebilecektim. Niki bana uzun süredir mesaj atmamıştı. Hoş, zaten çok ta beklemiyordum ve böyle olmasaydı iyiydi çünkü yazınca elim ayağıma dolaşıyordu.
-
Otel odasına geçmiştik biraz dinlenip yerleşmiştik. Şimdi de konser için hazırlanıyorduk.
(Kıyafet)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playlist |sunki
FanfictionEnha grubunun hayranı olan ve nadir erkek omegalardan olan Sunoo ve Enha grubunun ana dansçısı alfa niki & Texting, düzyazı ★OMEGAVERSE AU