Toen ik de deur van het appartement opendeed, werd ik onmiddellijk omarmd door een sfeer van luxe en moderniteit. De muren waren wit, strak en helder, wat de ruimte een frisse, uitnodigende uitstraling gaf. Het licht viel perfect naar binnen, accentueerde de glans van de lichthouten vloer en liet de zilveren details in de decoratie schitteren. Het was prachtig, en ik kon niet anders dan me voorstellen hoe ik deze ruimte zou omtoveren tot mijn eigen thuis.
Plotseling vulde de ruimte zich met een geur die me onmiddellijk terugvoerde in de tijd. Het was een subtiele, frisse geur van citroen en mint, vermengd met iets dat ik alleen maar aan David kon koppelen. Het was zijn favoriete aftershave, de geur die me jaren geleden nog zo vertrouwd was geweest. Die geur, zo seksueel en doordringend, bracht een golf van herinneringen met zich mee. Ik kon me weer zijn lach voorstellen, de manier waarop zijn blauwe ogen glinsterden als hij zich omdraaide om met mij te praten. Op dat moment voelde het alsof hij hier, in deze moderne ruimte met zijn strakke witte muren en rijk gedecoreerde details, weer terug was. Het was bijna eng hoe een enkele geur zo'n intense emotionele reactie kon oproepen; het zweefde om me heen alsof het me uitnodigde om te denken aan zijn aanraking, zijn stem.
Terwijl ik verder het appartement in liep, voelde ik een opwindende spanning door mijn lichaam gieren. Dit was mijn eerste keer hier, maar het voelde alsof het altijd bedoeld was voor mij, het voelde veilig. De slaapkamer, met het kingsize bed in het midden, had een appelblauwzeegroene accentmuur die het geheel een sensuele, intieme sfeer gaf. Ik kon me levendig voorstellen hoe de dekens langs mijn lichaam zouden glijden, het hele bed gevuld met een aura van verlangen naar hem. Ik kon zijn handen al op mijn lichaam voelen, zijn stevige grip die me dichter naar hem zou toe trekken terwijl we samen in het bed zouden liggen. Het was een fantasie die zo tastbaar werd dat ik de warmte van zijn aanrakingen bijna kon voelen. Het was ook een fantasie die nooit zou gebeuren. In de keuken, met zijn moderne witmarmeren aanrecht en chique, zwarte apparaten, kon ik me al voorstellen hoe ik een lekkernij bereidde.
En in de badkamer, met zijn strakke, moderne afwerking en de marmeren tegels, had het bad een uitnodigende gloed over zich heen. Het was een best groot bad. Ik stelde me voor hoe we samen in het bad zouden liggen, omringd door zijn geur en damp. Zijn handen zouden over mijn lichaam glijden, mijn vochtige huid die in direct contact zou komen met de zijne. Het idee dat hij zijn lippen langs mijn schouder zou laten glijden, deed een rilling over mijn rug gaan. Hier, in dit appartement vol mogelijkheden en beloftes, voelde ik niet alleen de opwinding van een nieuw begin, maar ook de prikkelende verwachtingen van seks. De droom over een toekomst met David hing als een warm deken om me heen. Tussen de muren van dit luxe toevluchtsoord zou ik niet alleen een huis maken, maar ook een nieuw leven.
Ik liet mij op de zachte zetel zakken, moe van alles dat er gebeurd was. Ik sloot voor even mijn ogen. Ongemakkelijk trok ik aan het korte zwart kleedje dat ik voor de gelenigheid had gekozen. Het kleedje was kort maar mijn rug was bedekt, zodat niemand de littekens kon zien die zich daar bevonden. Het feest was druk aan de gang en dat maakte mij een beetje rustiger. Ergens in een zetel dicht bij de hoek zat de vriendengroep van mijn broer en zijn beste vriend, David. David was heel knap, met donker bruin haar een diep blauwe ogen. Zijn lichaam was die van een Griekse god. En het was te merken dat ik niet het enige meisje was die haar ogen niet van hem af kon houden. Maar hij zou mij toch nooit opmerken. Dan kon ik toch evengoed een leuke avond ervaren? Ik stapte de dansvloer op. Dans was mijn favoriete sport. Naast hardlopen, ik hield ervan om mij in het ritme te verliezen en aan niks anders te denken. Terwijl ik mezelf liet gaan voelde ik opeens twee handen op mijn heupen, en een mannelijke stem die in mijn oor fluisterde, "Leya, weet je , ik heb onlangs over je gedroomd." Het was Chad, een van de twee tweelingen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en sloot mijn ogen terwijl ik verder in het ritme bleef dansen. Chad kwam dichterbij, ik voelde hem tegen mijn onderrug. Chad was bijna 15 centimeter groter dan ik. Ik glimlachte, het was toch fijn om te weten dat ten minste iemand WEL interesse had in mij. Ik schuurde tegen hem aan. Het voelde goed. Waarschijnlijk omdat Chad ook een prachtig lichaam had. Zijn lichtbruine haar en donkerbruine ogen waren net als chocolade. Om op te eten, dat was hij. Hij was ook maar 1 jaar ouder dan ik. Een sterke hand trok ons uit elkaar. Ik deed rap mijn ogen open en keek recht in de diepe blauwe ogen van David. "Watte Hell man?" Chads verontwaardigde vraag haalde mij uit mijn trans en nu keek ik hem ook boos aan. "Blijf van haar af Chad! Zij is nog maar 15, man! Serieus?!" Waarom moest David ook echt alles verpesten, en wat was er mis met mijn leeftijd? Ik herinner mij ergens dat zijn eerste 'serieuze' vriendin was toen hij 14 was! "David bemoei je met je eigen zaken!" schreeuwde ik hem toe. Hij keek mij geamuseerd aan en zei "Lelie toch! Het zijn mijn zaken als een of andere jongen met het kleine zusje van mijn broer zit te schuren?" Ik werd steeds bozer, hij had mij net het kleine zusje van Nico genoemd! "Nee dat zijn je zaken niet! En mijn naam is Leya niet Lelie! Ik ben niet een of andere bloem!" Zijn grijns was breed toen hij zei, "Maar je naam betekent letterlijk Lelie, Cattleya." Geschrokken keek ik hem aan. Niemand wist mijn volledige naam! Alleen mijn broer... Shit, natuurlijk. Ik rolde met mijn ogen en draaide mij abrupt om. Fuck! Waarom moest hij toch zo aantrekkelijk zijn?
Ik opende mijn ogen, dat was een herinnering van voor het ergste moment van mijn leven. Toen was ik zo goedgelovig. Toen ik nog dacht dat mijn moeder het ergste was, toen ik dacht dat er niks ergers was dan niet gewild te zijn. Er is ook niks ergers dan door de verkeerde mensen gewild te worden...
Ik pakte mijn laptop uit mijn rode valies en zette hem aan. Met een dampende tas thee ging ik op de zetel zitten. Ik opende mijn mailbox. Ik had naar verschillende universiteiten in de buurt van California mijn sollicitatie mails gestuurd. Eens kijken of ik ergens was toegelaten. Nog geen enkel antwoord. Ik zuchtte, dan maar een job zoeken. Ik stuurde mijn sollicitatie naar een paar cafés waar zij een barista zochten. En daarna sloot ik mijn ogen.
Met een zucht werd ik wakker, ik strekte mij uit. Snel ving ik mijn laptop voordat die van mijn schoot afviel. Ik zuchtte opgelucht, dat was op het nippertje geweest. Terwijl ik een slok van mijn thee nam, opende ik nog een laatste keer mijn mailbox. Van de shock kwam er bijna thee uit mijn neus. Ik had veel antwoorden gekregen. Maar mijn ogen bleven op die ene haken. Op die ENE waarop stond, "Stanford University" fluisterde ik met ongeloof. Ik opende snel de mail. Ik kon het niet geloven! Ik was toegelaten in Stanford!
💕Please, vergeet niet te stemmen als je het leuk vindt! (Natuurlijk mag je ook stemmen als je het niet leuk vindt!)😂
JE LEEST
Shadows of the Past
RomanceCattaleya Torres is 23 jaar oud. Zij heeft een erg groot trauma achter de rug en probeert opnieuw te beginnen. Op een dag word zij wakker in het ziekenhuis nadat zij een paniekaanval had gekregen en bijna was gestorven, zij was wakker geworden in ee...