Ik zit bij het raam van de bibliotheek, het zonlicht dat door het glas schijnt maakt mijn boeken een beetje warm. Met een diepe zucht neem ik David aan de andere kant van de tafel in me op. Blijkbaar is het zijn favoriete tijdverdrijf om me achter mijn boeken vandaan te trekken en op mijn zenuwen te werken.
"Houd op met zo te doen, het maakt je alleen maar minder aantrekkelijk," merk ik op met een uitdagende grijns, terwijl ik hem over mijn boek heen aankeek. Zijn schamper gelach vult de ruimte.
"Vind je mij aantrekkelijk, Lelie?" Ik voel een prikkel in mijn buik. Ugh! Hoe kan iemand ZO irritant zijn? De manier waarop hij me aankijkt, met een glimlach die zowel irritant als verleidelijk is, trekt me altijd weer aan. Het is een spel dat we samen spelen, maar ik vergeef hem nooit wat hij heeft gedaan.
David's POV
Ik leun achterover in mijn stoel, mijn schouders gespannen van de spanning die tussen Leya en mij hangt. Haar zelfverzekerdheid is zowel frustrerend als schattig, en ik kan niet anders dan genieten van onze uitwisselingen, zelfs als ze soms echt heftig zijn.
"Ik ben tenminste niet een wandelende encyclopedie," antwoord ik met een uitdagende grijns om mijn mond.
"Als ik wil ontspannen, dan lees ik iets dat werkelijk interessant is." Ik vind het heel leuk om haar te irriteren, zij is gewoon prachtig als zij boos is. Vooral als ze zich zo fel opstelt; dan worden haar wangen rood en kijkt zij mij met een opstandige glinstering in haar ogen aan.
Die mix van irritatie en aantrekkingskracht is hypnotiserend. Toch kan ik niet helpen, het idee om dichterbij te komen is verleidelijk. Mijn gedachten draaien om de dingen die ik met haar wil doen, maar ik weet dat ik voorzichtig moet zijn.
Leya's POV
De woorden ontsnappen me zonder dat ik erover nadenk. "Wat vind je dan interessant?" Mijn stem klinkt veel flirteriger dan ik had verwacht. Mijn hart bonsdt in mijn borst terwijl ik hem aankijk. Zijn ogen glinsteren van de uitdaging, en ik voel een impuls om hem te slaan of te kussen; ik heb nog niet beslist.
"Misschien." Hij leunt naar voren, de afstand tussen ons bijna niet meer bestaand. Hij fluistert hees in mijn oor, "Misschien vind ik jou wel zo interessant. Ik heb wel zin om elk deel van je lichaam te verkennen..."
David's POV
Ik zie mijn woorden bij haar aankomen, haar wangen worden roder, haar mond gaat een klein beetje open en zij begint sneller te ademen. Zodra ik het verlangen in haar ogen zie, kan ik me niet meer terughouden. "Kun je ontkennen dat je naar mij verlangt? Lelie?" vraag ik, mijn stem laag en uitdagend.
Ze fluistert, "Jij bent..." Haar lippen zijn zo dicht bij de mijne. Het moment is zo intens dat het lijkt alsof alles om ons heen vervaagt. Man, ik heb zo'n stijve, het is gewoon niet eerlijk hoe makkelijk zij mij naar haar doet verlangen. Zij komt binnen in dezelfde ruimte waar ik mij bevind en mijn vriend daar beneden staat al klaar voor haar.
Leya's POV
"Jij bent... jij bent een klootzak, David!" Ik sta op, pak mijn boek en vlucht de scène uit. Ik voel me net een crimineel die bijna op heterdaad is betrapt. Ik had bijna die fucking opgeblazen (maar mega hotte) zak gekust!
JE LEEST
Shadows of the Past
RomantiekCattaleya Torres is 23 jaar oud. Zij heeft een erg groot trauma achter de rug en probeert opnieuw te beginnen. Op een dag word zij wakker in het ziekenhuis nadat zij een paniekaanval had gekregen en bijna was gestorven, zij was wakker geworden in ee...