EFSANE

96 26 29
                                    

Selamm

Nasılsınız?

Aklıma yeni bir kurgu geldi ve bu kurgu efken adasından daha güzel geldi bana.

Efken adasını devam ettirirmiyim bilmiyorum.

Yakında okulda açılacağı için bölümler biraz fazla gecikebilir.

Okuduktan sonra satır aralarına yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen.

İyi okumalar...🥰🥰 

"Bir zamanlar,çok uzun zaman önce,bu sarayda bir lord yaşarmış. Bu lordun bir de kızı varmış. Lord bu sarayın kralıymış haliyle kızı da buranın prensesi."diyerek anlatmaya başlamış sarayın bilgesi etrafındaki çocuklara. Bilge çok yaşlı olduğu için çok çabuk nefesi kesiliyormuş. Soluklanmak için durduğunda çocukların hepsi dikkat kesilmiş bu yaşlı bilgeyi dinliyorlarmış. Bilge biraz soluklandıktan sonra anlatmaya devam etmiş:

"Kralı aslında severmiş eskiden burada yaşayan insanlar. Ancak bir gün kralın eşi çaresi olmayan bir hastalığa yakalanmış ve prensesin on birinci yaş gününde saat tam 11.59'da derin bir uykuya dalmış. O uykudan da bir daha asla uyanmamış."

Bilge tekrar soluklanmak için durduğunda sol gözünden bir damla yaş süzülmüş yanağına. Bir damla yaşı hiç aldırmadan anlatmaya devam etmiş:

"Prenses annesinin ölümünden sonra günlerce odasından çıkmamış. Kral ise fazlasıyla insanların üzerine gelmeye, insanlara bağırıp çağırmaya,sert davranmaya başlamış. Bir süre sonra insanlar onu umursamamaya başladığında ve krallık içinde bir isyan çıktığında kral isyanlara karşı gelememiş ve kısa süre içerisinde büyük bir çöküş yaşamış.

"Halk kralını değiştirmek istemiş ve bunun için ne yapacaklarını bilmez haldelermiş. Tam o an hepsinin içine bir umut dolmuş. Bu umut kralın saraydan sürgün ettiği büyük oğluymuş."

"Kralın oğlunu neden sürgün etmişlerki?"diye bir ses yükseldi çocuklardan.

"Bunu maalesef kralın kızı ve kendisi dışında kimse bilmiyor March. Bu konu hakkında tek bilinen şey Kraliçe Eleanor'un ölümünden sonraki 1 ay içerisinde kralın onu sürgün etmesi. Şimdi izin verirsen devam edeyim."diyerek cevaplamış bilge çocuğu .

"Halk kralın oğlunu bulmak için neredeyse 2 hafta boyunca uğraşmışlar. Bu süreçte kral zindanda kalmaya kızı ise sarayda hizmetçi olarak çalışmaya zorlanmışlar. 2 hafta sonra kralın oğlu saraya getirilerek kral olmak isteyip istemediği sorulmuş. Oğlan hiç düşünmeden kral olmayı kabul etmiş çünkü eğer kabul etmezse kralın küçük kızının tahta çıkacağını biliyormuş. Babası ve annesi  genellikle kızı ile ilgilendikleri için onu her zaman kıskanırmış. 1 ay içerisinde her şey tamamlanmış ve taç giyme töreni yapılmış. Taç giyme töreni sona erdikten sonra sarayda büyük bir ziyafet verilmeye başlanmışken zindanda görevli bir şövalye yeni kralına bir haber getirmiş. Bu haber kimisi için iyi kimisi içinse kötüymüş. Ancak yeni kral için çok büyük bir habermiş. Yeni kral büyük bir şokla zindana doğru ilerlemiş. Zindanlara vardığında babasını yerde hareketsiz yatarken küçük kız kardeşini ise babasının cansız bedenine sıkıca sarılırken görmüş. Eski kral yani lord o gece kızının boynuna bir ısırık bırakarak prensesin 12. Yaş gününde saat 11.59'da kraliçesinin yanında derin bir uykuya dalmış."

Yaşlı bilge tekrar durmuş ve sağ gözünden de bir damla yaş süzülmüş yanağına.

"Peki lordun kızına ne olmuş?"demiş çocuklardan biri.

"O gece prensesin üzerine bir lanet uygulanmış. Lordun kızına ne lanet uygulandığını henüz kimse bilmiyor tek bildiğimiz kızın kan ile beslendiği. Lordun kızı bir süre kadar abisinin hizmetçisi olarak çalışmış. Büyümüş ve 14 yaşına gelmiş. Bir gece abisini de ısırmak için saldırmış ama bu girişimde başarısız olmuş ve bu büyük bir hata olmuş. Çünkü bu olayın hemen sonrasında abisi onu saraydan sürgün ettirmiş. O günden sonra kızdan bir daha haber alınamamış. Gitmeden önce söylediği tek şey ise 'bir gün geri dönecek ve annemin intikamını alacağım' olmuş ama kimse kızın ne intikamından bahsettiğini bilmiyor. Şu anda bir çok kişi kızın öldüğünü düşünüyor ama bazı kişiler onun hala yaşadığını, onun çok güçlendiğini,onu gördüklerini söylüyorlar."

"Peki gerçekten hala yaşıyor mu?"diye bir soru yönelmiş çocuklardan biri bilgeye.

"Bence hayır. Yani bu olayın üstünden tam tamına doksan sekiz yıl geçti. Daha önce hiç bir varlık bu kadar uzun süre yaşamadı."diyerek cevaplamış yaşlı bilge.

"Neden hikayeyi anlatırken hiç kralın ismi ve prensesin ismini söylemediniz?" Diye farklı bir soru yöneltmiş çocuklardan biri daha.

"Çünkü onların isimlerini yeni kralımız Glenn'den başka kimse bilmiyor...


Bölümü beğenmişsinizdir umarım

Bu az kelime olan bir tanıtım bölümü gibiydi

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın

Diğer bölümde görüşürüz...🥰🥰🥰

EfsaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin