S-1 |BÖLÜM 3

1 3 0
                                    

"Hakikat neyse hep ordaydım ben.
Nerden bileyim dünya haksızlıkla besleniyor."

3.Bölüm: Saklı Perdeler

Herkesin gözü Zeyneptedir. Zeynep ise çok utanmış ve perişan bı halde kaldırımda ağlıyordu. Başını kaldırdığında marketten çıkan Sinanı gördü.

- Eve gitmedinmi hâlâ Sinan ?

- Otobüsü son dakika kaçırdım Zeynep. Diğeri gelene kadar bir kaç atıştırmalık alayım dedim ama Senin bu halin ne?

- Lina Yaptı. ( Ağlamaklı olur)

- Aptal Egoistler ben onlara ne yapacağımı bilmiyorum hadi gel benimle.

- Hayır Sinan. Çıkıp gittiler zaten. İstesekte bir şey yapamayız zaten. Ben sana demiştim onların gözüne batarsan senle uğraşırlar.

- Çok şey yaparız Zeynep. Şuanda otobüs geliyor. Yarın ne yapacağımızı konuşuruz.

- Ama Sin-

- Aması falan yok bisküvi istermisin?

- olur. ( gülümser)
...

-(Mevlütün Evi)-

Mevlüt hem okulun başına gelenleri hem de Halit Erguçekle yapılmak istenen ortaklık gibi meselelerden dolayı abisi Hakanı ailecek evine davet eder.

-Şevval Hayatım her şey hazırmı ?

- Evet Mevlüt 1000 defa sordun ya.

- Tuana , Deniz Aşşağı inin amcanız gelir birazdan. Annenize yardım edin!

- Hayatım tamam gelir çocuklar abartma alt tarafı hakan gelecek ya

( Kapı çalar Hakan, eşi Meryem ve büyük kızı Hilal gelir. Mevlüt onları ağırlar ve sofraya otururlar.)

- Buyrun abi başlayın. Afiyet bal şeker olsun.

- Sağol Kardeşim. Sanada.
Ee Tuana derseler nasıl?

- İyi anca ellerinden öper.
Matematik ve Biyoloji biraz zorluyor onun dışında iyi

- Hayta Deniz senin dersler nasıl çift düğünmü yoksa

- Yok Amca ya not ortalamam 68 ben çift düğüm olmam hem.

- Hee olmazsın biz o okula 5 para vermesek hocaların hiç biri sana acımaz lan.

- Eh be amca okulmuş dersmiş kimin umrunda ben sizin gibi iş adamı olucağım

- Ulan iş adamı olman için bile lise diploması lazım lan çapsız yeğen.
( Tuana Hilalle konuşur)

- Ee Hilal abla, YKS sonuçları ne alemde mezuna mı kalıyorsub geçen seneki gibi ( hilal sinirlenir ama belli etmez )

- Yok Ablacığım. Yerleştik hemşirelik okuyacağım.

-geçen sene de okuyabiliyordum bu sene boşu boşuna mı girdim yani.

- yok daha yüksek puan aldın ya daha iyi bir yerde iş yapabilirim demek üniversiteden sonra tabii sen bilmezsin.
Lisedesin sonuçta.

( Yemek biter çay saati gelir )

- Şevval hayatım. Biz abimle terasa çıkıyoruz. Meryem yenge ile siz getirirsiniz çaylarımızı Hatice gelmedi bugün

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Coşarlar KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin