1. bölüm

19 3 4
                                    

HERKESE ÖNCELİKLE MERHABA💋

not: bu ve birkaç bölümde enha ilkokul son sınıflar

iyi okumakar🤭🤭💕

•••••••••




"çocuklar yerlerinize hadi, jake sen hala neden ayaktasın?"

bayan lee sınıfına girdiğinde hala yerine geçmeyen öğrencilerini nazikçe uyarmıştı. hala ayakta duran jake'i görünce sorarcasına ona bakmış, jake özür dileyerek yerine geçtikten sonra bayan lee boğazını temizlemişti.

"aramıza yeni birisi katılıyor. çoğunuz zaten onu biliyorsunuzdur, yaşına göre buz pateninde oldukça başarılı" kapıya ilerlemiş, aralayıp içeriye yeni öğrenciyi çağırmıştı. sunghoon donuk bir yüzle sınıfa girerken onu gören kızlar ve erkekler kendi aralarında fısıldayarak bir şeyler söylüyorlar, bazıları onu tanıdığını söyleyerek övüyor bazıları da onun duruşunu eleştiriyordu. sunoo ise hayranlıkla ona sadece bakakalmıştı. bayan lee sınıfa sunghoonu tanıttıktan sonra ona dönmüş ve gülümsemişti

"sende kendini tanıt sunghoon, sonra da cam kenarında boş olan yere geç"

"merhaba, ben park sunghoon. iyi anlaşalım." hafifçe eğilip sınıfa selam verdikten sonra öğretmenlerinin söylediği yerine geçmişti. sıra arkadaşı sunoo hala ona hayranlıkla bakmayı sürdürüyor, gözlerini alamıyordu. bu sebepten olsa gerek heyecanla fısıldayarak konuşmaya başlamıştı

"merhaba, ben sunoo. sıra arkadaşıyız artık, ne güzel değil mi?" sunghoon duyduğu sesle sunoo'ya bakmış ve önüne dönmüştü. cevap alamayan sunoo dudaklarını büzerek iç çekmiş ve yine aynı heyecanla mırıldanmıştı. "sanırım fazla konuşkan değilsin. bende tam tersiyim, bence senin alışmana çok yardımcı olurum."

sunghoon yanında ona heyecanla bakıp konuşup duran çocuğa göz devirmiş ve kısık sesle konuşmuştu "biraz sessiz mi olsan?"

sunoo bu tepkiyi beklemediği için duraksamış ve üzgünce başını sallayıp önüne dönmüştü "kusura bakma.."

bayan lee teneffüs zili çalana kadar dersinin konusunu işlemişti. çok sürmeden zil çaldığında da konuyu anlatmayı bırakmış ve çocukları serbest bırakmıştı. sınıfa yeni gelen ve tanındık bir kişi olduğu için herkes bu anı bekliyormuş gibi sunghoon ve sunoonun sırasına toplanmış, yeni çocuğa sorular soruyorlardı.

sunghoon sorulan hiçbir soruya yanıt vermeyip bahçeyi izlemeyi sürdürürken tanıdık gelen sesle bakışlarını etrafındaki çocuklara çevirmişti. "jake?"

jake arkadaşının kendisini sonunda fark etmesiyle gülümsemiş ve diğerlerini geçerek en yakınına varmıştı, yeni çocuğun.

"beni hatırlamayacağını düşündüm.. teneffüs bitmeden dolaşmak ister misin bahçede?"

sunghoon gülümseyip başını sallamış ve sırasından kalkıp bahçede dolaşmak için jake ile beraber sınıftan çıkmışlardı. sunoo ise arkadaşlarından sadece bakmakla yetinmişti.






••••



bol bol yorum ve oylamayı unutmayın💕

orange flower || sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin