sunghoon sunoonun yemeğini onunla paylaşmasının ardından bir okul gününü daha bitirmişti. okuldan sonra antrenmanını bitirmiş, ailesinin yolladığı şöför ile evine dönmüştü. geldiğinde her zamanki gibi evlerinin havası oldukça gergindi.
annesi de babası da gergin insanlardı, bu durum onun üstündeki baskıyı da arttırıyordu. annesiyle babasının salonda olduğunu gördüğü için onların yanına gitmek yerine odasına yönelmişti. üst kata hızla çıkıp çantasını çıkarmış, üzerini de değiştikten sonra yatağına uzanmıştı.
cezalı olduğu için annesi ona bir şeyler hazırlatmayacaktı. iç çekip dudakları büzmüş ve yastığına sarılmıştı.
bir süre o halde odasında uzandıktan sonra kalkmış ve ders çalışmak için masasına yönelmişti. çantasından gerekli kitaplarını çıkarıp geri bırakacakken içindeki paketi görmüştü.
kaşlarını çatıp paketi çıkarır, içinden çıkan sandviç ve meyveyi görmüştü. kaşlarını hafifçe çatarak elindekine bakarken paketin içine sıkıştırılmış notu çıkarır, not sunoodandı.
"cezalı olduğunu söylemiştin ama aç kalmamalısın. bu yedek sandviçimdi, ac kalırsam diye. ama senin daha çok ihtiyacın var. antrenmanda acıkırsan yersin. afiyet olsun~~~~
sunoo"sunghoon elindeki notla gülümsemeden edememişti. notu kitaplarından birinin arasına koyup masasına oturur. ailesinin gelip gelmeyeceğine emin olduktan sonra sunoonun bıraktığını yemiş, poşetini de çöpe attıktan sonra mırıldanmıştı kendi kendine
"o kadar ters davranmama rağmen... neden?"
———
sunoo, okuldan döndüğünde annesine yardımcı olmuş, sonrasında da abisiyle biraz vakit geçirmişti. saat geç vakte geldiğinde uyumak için yatağına gitmişti. bir süre sessizce tavanı izledikten sonra aklına sunghoon gelmişti. sandvici ve meyveyi yiyip yemediğini merak etmişti. umarım yemiştir diyerek uykuya dalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orange flower || sunsun
Fanfiction"günaydın sunghoonnie~~" sesini şirin çıkararak konuşmuştu. normalde başka birisine böyle söylese karşılığını alırdı ama sunghoon ona göz devirmiş ve mırıldanmakla yetinmişti "şöyle konuşma, biz yakın değiliz"