5

5 0 0
                                    

Yıldıza basarsanız sevinirim
İyi okumalar


Gidip kapıyı açtım.

Minho~

Kapıyı Hyunun açması ile rahatladım. Beni gördüğünde hem kızgın hem endişeliydi.

- Oooo Minho bey telefonunuz bozuldu herhalde!

Sadece ona baktım. Başkasının önünde ağlamayacaktim ama kendimi tutuyordum.

- Buraya gel.

×××
Beni içeri almış yiyecek ve içecek bir şeyler getirmişti. Şimdi odasında oturuyorduk.

- Tamam şimdi olanları anlat.

- Dün Jisung ile ...

×××
- Öyle iste sonra sana geldim.

Bana sarıldı.

- Jisung'u şu kadar tanıyorsam anlık hırs ile söylemiştir. Sana karşı asla böyle düşünmüyordur.

- Ama haklıydı.

- Hayır haklı değil. Ah bunu söylerken üzülüyorum ama Felix ben olmasam da ondan hoslanmayacakti. Bunu kabul etmesi gerek.

- Öyle mi diyorsun?

- Evet öyle diyorum. Ve dedikleri için pişmanlık duyuyordur şu an. Yaptıkları yanlış olmuş ve seni ilk görüşünde özür dileyecek. Onu tanıyorum.

Gerçekten içimi rahatlatmisti. Dışarıdan hiç öyle biri gibi görünmüyordu. Bir kez daha insanları dış görünüşlerine göre yargilamamayi öğrendim.

×××
Jisung~

Kapıyı açınca karşımda sınırlı ve endişeli bir Felix vardı. Hemen içeri daldı.

- Bu halin me, neden haber vermedin, ne kadar merak ettim haberin va-

Ağlamaya başlamıştım, o da şok olmuş olacak ki hemen benim yanıma oturdu. Ve sarıldı.

- Anlat Hanji kim üzdü seni?

Bir süre sarıldık hala ağlıyordum ama az.

- Ben bi hata yaptım Lix, büyük bir hata.

×××
- Ve şimdi ondan nası özür dilerim bilmiyorum.

- Ah isteyerek yapmamışsın. Ne söyledi de sen bu kadar sinirlendin?

Buna cevap veremezdim. Ne diyecektim senden hoşlanıyorum ondan dolayi mi..

- Tamam cevap verme ama sonra konuşacağız.

Bir süre oturduk saat altıya geliyordu.

- Kalk hadi biraz sahile inelim.

- Gitmek istemiyorum.

- Öneri değildi, kalk hadi hazırlan.

×××
Minho~

- Off buraya gelmemize gerek yoktu Hyun.

- Hayır biraz oturacağız sen de kafa dağıtacaksın.

Bir süre sessizce oturduk. Sonra Hyun dondurma alacağım dedi ve gitti.

Birinin arkamdan sessiz olmaya çalışarak -ki çok başarılı değil bence- yaklaştığını farkettim. Hyun olmalıydı.

- Özür dilerim (sessizce

Ah bu ses... cevap vermedim, veremedim. Yavaşça yanıma oturdu.

- Seni kırdığımın farkındayım anlık sinirle söyledim. Gerçekte böyle düşünmüyorum.

His Magic ^MinSung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin