4

6 1 0
                                    

Yıldıza basarsanız
İyi okumalar
Rab2ia3 gelsin bu bolumm

Jisung ~

Aynanın karşısında hazırlanıyordum. Minho ile baragidecektik amacım kafa dağıtmakti. Ama bir yandan da kafamı sorular kurcalıyordu.

Acaba açıdan yanlış görmüş olabilir miydim? Ama hayır baya doğru bi açıydı. Ya da ben öyle sanıyordum. Bizimkilere ne zaman açıklayacaklardı? Yada direkt aciklayaklar mıydı?

Bunları kafama takmamaya çalışarak hazırlandım. Telefonuma gelen mesaj ile irkildim.

Linoo - siz

Geldimm

Geliom hemenn

Onu bekletmemek adına hemen evden çıktım. Yine taş olmuştu. Ve motoru ona bir çekicilik katıyordu.

- Ooo yakıyorsun

- Tabiki seninde masallahin var.

Gülüşerek yola koyulduk.

×××
Minho~

Ben çok icmemistim ama Jisung hayatında içmediği kadar içmişti muhtemelen. Devamlı olarak bana bir şeyler anlatıyordu.

- İnanabiliyor musun? Sadece ikisi ve beni bıraktı. Artık beni sevmiyor.

Muhtemelen Felixten bahsediyordu. Onu dinliyordum ve anladığım kadarıyla Felix ve Hyunjin aralarında bir şeyler olmuş. Bunu merak ettiğimden dolayı Hyun'a mesaj çektim.

HyunJ - siz

Felixle oldunuz mu???
İnsan haber verir essek misin

Hssjsjbs ne hayır daha olmadık
Revirde sonra konuştuk
falan da sen nerden çıkardın

Jisung ile bara geldik sizi anlattı
Sarhoş hala

Yanlış görmüştür
Bi ara Felix bana sarıldı o sira
Görmüştür

Anladim ama bise olursa ilk ben

Evet evet sana yazicam anladım
Şimdi müsaadenle
Civcivim ile oyuna giricem

Ben de sincaba bakim

Ah tanrım şaka gibiydi. Sırf yanlış gördüğü bi şey için kendini bu kadar üzmemeli.

Bi dakka Jisung nerde? Dans pistinin ortasında oynayan Jisungu görmem ile gözlerim büyüdü accayip iyi kıvırıyordu. Ama yanındaki adam beni rahatsiz etmişti.

Başta çok takmadım ama gözüm hep Jisungun üstündeydi. Adam ona sırnaşmaya başlayınca hemen ayağa kalkıp yanına gittim.

Kolundan tuttum o anda kolumda bi el hissettim.

Adam
- Hey nereye götürüyorsun onu? Sıraya gir güzelliği ince ben gördüm.

Al işte şimdi kavga çıkartma da ne yap.

Minho
- Sevgilim ile ilgili bir kere daha böyle konuşursan, konuşabileceğin bir ağzın olmayacak.

His Magic ^MinSung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin