Rozdział 3

9 4 0
                                    

Zaciągając się kolejny raz zauważyłam jak chłopak patrzy się na mnie machając głową.
Charlie nagle zaczął grać znajomą mi melodię.
Bardzo nie nawidziłam głośnych dźwięków ale ten dźwięk był akurat spoko. Zanim się spostrzegłam załapałam kontakt wzrokowy z brunetem który nie patrząc się na struny grał odruchowo.

Chłopak wziął głęboki wdech po czym zaczął śpiewać.

Have you got colour in your cheeks?
Do you ever get that fear that you can't shift the type that sticks around like summat in your teeth?
Are there some aces up your sleeve?
Have you no idea that you're in deep?
I've dreamt about you nearly every night this week
How many secrets can you keep?
Cause there's this tune I found that makes me think of you somehow and I play it on repeat
Until I fall sleep
Spilling drinks on my seter

Moje ciało automatycznie przeszedł dreszcz nad którym nie mogłam zapanować. Chłopak śpiewał tak czysto że zaczęłam się zastanawiać czy on przypadkiem nie ma auto tiuna w gardle.

(Do I wanna know?)
If this feeling flows both ways
(Sad to see you go)
Was sorta hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

Crawling back to you

Ever thought of calling when you've had a few?
Cause I always do
Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new
Now I've thought it through

Crawling back to you
]
So have you got the guts?
Been wondering if your heart's still open and if so I wanna know what time it shuts
Simmer down and pucker up
I'm sorry to interrupt it's just I'm constantly on the cusp of trying to kiss you
I don't know if you feel the same as I do
But we could be together if you wanted to

Nie wiedząc jak zareagować dalej stałam obok okna nie przerywając kontaktu wzrokowego.

(Do I wanna know?)
If this feeling flows both ways
(Sad to see you go)
Was sorta hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

Crawling back to you

Ever thought of calling when you've had a few? (calling when you've had a few)
'Cause I always do ('cause I always do)
Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new
Now I've thought it through

Crawling back to you

(Do I wanna know?)
If this feeling flows both ways
(Sad to see you go)
Was sorta hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

(Do I wanna know?)
Too busy being yours to fall
(Sad to see you go)
Ever thought of calling darling?
(Do I wanna know)
Do you want me crawling back to you?

Charlie położył gitarę na kolana po czym wziął łyka wody ze szklanki stojącej na komodzie obok łóżka.

- Uprzedzając twoje pytanie to była tylko przypadkowa piosenka pierwsza mi przyszła do głowy nie ma żadnego znaczenia - powiedział brunet.

Szczerze nawet nie wpadłam na pomysł aby zadać mu to pytanie. Chłopak ewidentnie uważał się za typowego play boya który może mieć wszystkie laski jakie mu się zażyczą. Może i tak jest ale na pewno nie w tym przypadku.

Stojąc nie ruchomo przypomniała mi się sytuacja na początku przybycia do tego domu.

Prychnęłam odwracając się tyłem do chłopaka.
Czekałam tylko na idealną okazję aby powiedzieć coś co za pewne mu się nie spodoba.

- Boże co ty robisz ? - zapytał chłopak. To była moja okazja aby wydostać się stąd. Rozumiem że mogłam go zirytować bo ja też bym się wkurzyła jakby jakaś obca laska wbija mi do pokoju bez zaproszenia ale też miałam powód wejścia tu.

- Jakoś swoim dziwką nie zadajesz tego pytania - odwróciłam się do niego posyłając mu wkurzający uśmiech. Na chłopaka twarzy zawidniała rzecz której nie chciałam zobaczyć. Uśmiech. Uśmiech który sugerował że ma na mnie jeszcze coś bardziej żenującego niż ja miałam na niego.

No to po mnie.

- Czyli sugerujesz że mam nie zadawać ci tego pytania bo jesteś jedną z nich ? - spytał chłopak bardziej stwierdzając.

O mój boże najukochańszy jak wyjść z tej sytuacji. Pytałam sama siebie nie wiedząc co odpowiedzieć.

- Nie dzięki a jeżeli tak to na pewno nie upadła bym do tego stopnia aby być twoją - mówiąc te słowa zauważam otwierające się drzwi do pokoju.

Z za drzwi wychyliła się nagle jakaś ruda laska która podeszła do chłopaka posyłając mi dziwne spojrzenie. Usiadła mu na kolana po czym pocałowała go w policzek.

Skąd ona mogła mieć klucz aby otworzyć te zasrane drzwi.

- Misiu mój najukochańszy co to blondynka robi u ciebie w pokoju ? - zapytała dotykając go cały czas po szyi.

- Nic ona już w zasadzie wychodziła - w tej kwestii się muszę zgodzić. Nie zamierzam siedzieć tu ani chwili dużej.

Odeszłam od okna bez słowa kierując się do wyjścia. Nagle z za pleców usłyszałam ciche szepty dziewczyny.

- Siema Vick - mówiąc te zdanie spowodował że moja niechęć do niego przerodziła się w nienawiść. Jak można mówić do kogoś po nazwisku.

- Elo szmaciarzu elo dziwko - powiedziałam wychodząc z pomieszczenia. Zamknęłam za sobą drzwi kierując się w prost do mojego łóżka aby pójść spokojnie spać.

Wchodząc do pokoju westchnęłam widząc leżącego Oliviera który ewidentnie czekał na mnie prawie śpiąc. Położyłam się obok niego przytulając.

- Gdzie byłaś o takiej porze ? - zapytał chłopak wtulając się. Widać  było że jest zmęczony po całym dniu. Pytanie brzmiało co takiego męczącego robił.

- Nie ważne idź spać jutro ci powiem - pocałowałam go w czoło głaszcząc po głowie. Może dużo się nie znaliśmy ale chłopak co dziennie pytał się nawet o głupoty aby tylko porozmawiać. Kochałam w nim tą cechę.

Położyłam głowę obok jego głowy po czym zamknęłam oczy niezwracającą uwagi na nie wygodną pozycję.

————————————————————————

Piosenka „ I do wanna kown"  autor Alex Turner

Wszelakie poprawki będą dziś w nocy wybaczcie za błędy słowne 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hidden desiresWhere stories live. Discover now