evet Zoro uyuyacagini soylemisti
Kesinlikle uyuyamadi...Hayatinda ilk defa boyle bir şey yasiyordu. Ulu uyku ustasi Roronoa Zoro lanetlenmisti.
Sari kafali bir aptal tarafindan...
Ve tabii diğerlerine söylememişti ama panik atak geçirdiğini biliyordu.Pekala bu kötü seyler dusunmek icin oldukca yeterli bir sebepti.
Elbette sanji nin gecmisi hakkında en ufak bir bilgisi yoktu,
Aslına bakılırsa sanji gecmisinden hic bahsetmezdi. Onun hakkında bildikleri sınırlıydı.Mesela babasının ünlü bir restoran sefi olmasi,annesinin yıllar önce öldüğü, restoran ın ust katinda yaşamaları.
İste bu kadar.Vay canına gercekten cok az sey biliyormuş...!
Yanına gelen hemşireyi fark edip gozlerini araladi.
-9 numaralı hastanın yakını siz misiniz?
Z; sey... Evet?
-kendisi yeni uyandı isterseniz görebilirsiniz fakat lütfen kendisini toparlaması icin biraz zaman verin.
Z; tamam, teşekkürler
Hemşire gidince zoro ayaga kalkip odanin önüne yürüdü.
Girmeden once derin bir nefes aldı
Yuzune her zamanki sinirli ifadeyi takındı
Evet artık iceri girebilirdi.Sanji Zoro ya Zoro da sanji ye bakıyordu.
Oda büyük degildi ve az ışık alıyordu tabii bu sayede sanjinin yüzü daha da çökmüş,
Zoronun ise tüm gece düşünmekten artık basi ağrimis ve gozleri sismis gorunuyordu.birsey demeden kenardaki sandelyeyi yatagin yanina ilistirdi ve oturdu.
Sanji nin koluna takilmis serumu ve her saniye ses cikarsn sinir bozucu makinayi inceledi.Sarışın ise goz temasindan kacarmiscasina duvari izliyordu.
Aralarindaki sessizlik bir sure devzm etti
Bunu bozan kisi de Zoro oldu.Z; luffy ler benim evime geri döndüler.
Sarışın sadece başını salladi.
Zoro tekrar ic cekip cebinden altin renkli bir cakmak cikardi.
Sanji nin kaybettigini sandigi cakmak...
Özel yapim oldugu belliydi uzerindeki islemeler kendi havasini katmisti çakmaga
Sarışının gozleri buyumustu adetaZ; bir kac gun önce buldum, simdi vermem belki sacma gelicek ama-
S; hayır hayır! Düşürdüğümu sanmıştım gercekten bulmana sevindim...
Sanji çakmağı eline alıp inceledi. Gercekten onun icin önemliydi
Z; oi neden ağlıyorsun!?
S; ha!? Ağlıyormuyum?
Eliyle yuzune dokundu. Evet gercekten agliyordu ama farketmemisti bile.
Kendini durdurmayi basarinca yavasca Zoro ya bakti.
Sanji daha önce zoro yu hic bu halde gormemistiUzgun duruyordu ve yorgun.
Tekrar pismanlikla onune donduS; gece hic uyumadin mi
Z; APTAL! KİM SENİN İCİN TUM GECE BEKLEYECEK ?
Sadece uykum yoktu...Son kısmı sessiz soylemisti ama sanji duymustu ve ister istemez gülmüştü bu cevaba.
Z; tch! Herneyse gayet iyi görünüyorsun gidip seytan kadına (nami) haber vermeliyim.
Zoro kapiya dogru yoneldi
S; oi! Bekle bir dakika!
Z; ne var aptal asci
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨BeNnErDeNbİlEyİm✨
Fanfic•One piece lise kurgusudur pek bi aciklamasi yok eglenmek icin yaziorm