- herşey üst üste geldi -

13 4 60
                                    

Luffy dişlerini sıkarak kapıdan dışarı çıkmaya yeltendi.

Geçmesini engelledi zoro.

Z; Luffy, çoktan uzaklaşmıştır peşinden gitsen bile onu bulamazsın.

Zoro herkesten daha çok ağırlık hissediyordu üzerinde. Luffy i durdurmuştu çünkü kendisi de biliyordu ki ne kadar peşinden koşsalar da sarışın bu sözleri boş yere söyleyip de geri dönecek biri değildi.

Bir süre daha sessizlik oldu.
Eninde sonunda birinin ilk odadan cikan olması gerekiyordu.
kimse o kisinin Zoro olacagini düşünmemişti.

Z; ben hava almaya çıkıyorum.

Tabii ki de hava almaya çıkmıyordu ama nereye gittiğini kendisi de bilmiyordu. Usulca okulun kapısına doğru ilerledi
Ne gariptir ki okulun kapısı ardına kadar açık ve önünde bekçi de yoktu. Şuan ne normaldi ki zaten? İlk defa yönlerin yer değiştirmesi(!?) İşine yarayacaktı. Birkaç dakika sonraysa kendini bilmediği sokaklarda buldu. Ara sokağın birisine girip sırtını duvara yasladı. Yere oturdu iç çekerek.
İçinden söylendi:

Ne diye bir anda gittin aptal aşçı... Bu boktan garip histen kurtulamamışken ve bu garip hissi sadece sen yanımdayken hissediyorken...
O ağır lafları çok içten söyledin. Bize miydi o sözler? Anlayamıyorum. Geri dön Sanji...

Üç gün önce Sanji' nin bakış açısı;

Yine her zamanki gibi güzel leydilerimi görmeye gideceğim için heyecanla kalktım. Tabii ki yine aç Luffy için ekstra yemek kutusu hazırladım ve yaşlı moruğa haber verip okula doğru yola çıktım.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle cebimden çıkarıp mesaja baktım.

Bilinmeyen numara;

Bu akşam x parkına gel eğer gelmezsen istenmeyen şeyler olabilir.

Okulda bunun gibi şakalar yapan çok insan vardı bu yüzden mesajı takmadan telefonu tekrar cebime koydum ve yoluma devam ettim.

(Gün sonuna gelelim hemen çünkü zaten bu bölüm uzun olacak. yani sanırım...)

Yine yorucu bir gün geçirip arkadaş tayfamızdaki otistiklerle  -Özellikle Marimo Malı Nami-swan la konuşurken hiç rahat vermedi😤- uğraştım.

Nedensizce içimde Bir rahatsızlık vardı. Yaşlı Moruğa bugünlük dinlenmek istediğimi söyleyip yukarı çıktım ve kendimi yatağıma attım. Biraz dinlenir, aşağı inip yardım ederim diye düşünüyordum;

Gözümü açtığımda parıldayan güneşin beni karşılamasını beklemiyordum. Hemen saate baktım ve normalden bir saat daha erken uyandığımı gördüm. En azından geç kalmamıştım...
Dün gece hazırlamadığım çantamı hazırladım ve günlük rutinlerimi yerine getirdim. Gruba bakıp Nami-Swan ve Robin-cwan ın yanına-yani okula- hemen geleceğimi yazdım. Tam çıktım tekrar gidiyorum derken Doflamingo Hoca'yla çarpıştım.

NE ALAKA AMK-

BEN ŞUAN NEDEN DOFLAMİNGO DAN BROOK VE FRANKY LE KAÇIYORUM LAN!

(Luffy'lerin zehirlendiği akşam saatlerine yani hastanede oldukları zamana gelelim, buraları geçiyorum ama kusura bakmayın😬)

Bu mallar yüzünden Marimo'nun evine dalmam yetmezmiş gibi bir de bacağıma cam girdi. HA BİDE BEN BU BACAKLA HASTANEYE KADAR TAŞIDIM BUNLARI AMK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✨BeNnErDeNbİlEyİm✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin