Episode 2

47 5 1
                                    


A/N: This episode is about Ramsha and Shariq.

Shariq sees his friends leaving and goes inside his house. He notices Ramsha standing there, waiting for his arrival and walks up to her.

Ramsha (noticing Shariq): "Yar Shariq itni der kyun laga di. Mein kab se wait ker rahi hoon."

Shariq: "Sorry Ramsha, hum log Mall Road chale gaye they aur time ka pata hi nahi chala."

Ramsha: "Wah, buhat khoob! mujhe itni tension horahi hain aur janab yahan dostoon ke saath maze kerte phir rahe hain."

Shariq: "Yar baat ko mat ghumao. batao aapi kahan hain?"

Ramsha: "Sab ander hain, aap ka wait horaha hai."

Shariq: "Iss liye tou mujhe ander jane se bhi dar lag rahe hai."

Ramsha: "Kyun? tumhein shaadi nahi kerni kya?"

Shariq: "Nahi aesa nahi, bilkul kerni hai."

Ramsha: "Tou koi aur masla hai?"

Shariq: "Ramsha, mein ne aesa kab kaha hai?"

Ramsha: "Tou phir ander chalo.", she said, holding his arm and dragging him to the lounge.

When they both went inside the lounge, Shariq noticed his sister and brother-in-law sitting on the couch, talking to his mother. He walked towards his sister and said,

Shariq: "Aoa Ghazala aapi!"

Ghazala: "Arey WAoa Shariq, tum kab aaye?", she said while getting up and hugging him.

Shariq: "Bas abhi aaya hoon.", he replied, reprocating the hug.

Ghazala: "Wasey tum gaye kahan they?"

Shariq: "Aapi mein apne doston ke saath Muree gaya tha. Aap bata deti keh aana hai tou na jata. aap ko airport se lene aajata."

Ghazala: "Koi baat nahi. Hamara plan hi itni abruptly bana keh kisi ko batane ka mauqa hi nahi mila aur mujhe Ramsha ne bataya tha keh tum ghar per nahi ho tou hum ne ride book kerli."

Shariq: "Tou mein itni suddenly aane ki wajah jan sakta hoon kya?"

Ghazala: "Ammi ne bataya tha keh tum aur Ramsha shaadi delay ker rahe ho iss liye mein aagayi. Ab tou bacho tumhari shaadi ke baad hi jaon gi wapis."

Shariq: "Oh God! aapi aap bhi?!"

Ghazala: "Kyun? tumhein koi masla hai kya? Shaadi nahi kerni abhi?"

Shariq and Ramsha: "Nahi nahi aapi, bilkul kerni hai!"

Ghazala: "Tou phir theek hai, iss mahiney ke end tak shaadi kerlete hain."

Shariq: "Iss mahiney ke end mein? aapi woh tou buhat jaldi hai? tayari kese hogi?"

Ghazala: "Beta ji woh aap ka masla nahi hai. Mein aur ami ker lein ge. Mujhe wasey bhi mahiney ke end tak chutti mili hai." turning to Ramsha," Ramsha tumhein koi problem tou nahi hai?"

Ramsha: "Nahi aapi, mujhe koi problem kyun hogi?"

Ghazala: "Tou phir theek hai! Iss haftey nikkah hai aur agley hafte rukhsati. baqi mehndi aur walima beech mein/baad mein ker lein ge."

Ramsha and Shariq: "Theek hai aapi!"

Ghazala: "Tum dono apne doston ko beshak bata dena aur invite bhi ker lena."

Ramsha: "Ok!"

Shariq (mummering): "Yeh chaaron tou ab mujhe itna tang kerein ge keh dil hi nahi ker raha keh bataon."

Ghazala: "Kya hua Shariq? Kuch bola?"

Shariq: "N-nahi tou aapi."

Ghazala: "Tou phir jao aur mithayi leker aao. Aur Ramsha ko bhi saath le jao."

Shariq: "Sahi hai, chalo Ramsha!", he said pulling her out of the door, towards the car.

In the car,

Ramsha noticed that Shariq was awfully quiet, so she decided to break the silence,

Ramsha: "Kya hua Shariq, itna chup kyun ho? koi problem hai tou batao na yar!"

Shariq: "Kuch nahi yar! Mujhe bas idea nahi tha keh aapi itni jaldi shaadi rakh lein gi."

Ramsha: "Tou yeh tou achi baat hai. hum ne wasey bhi decide kya tha keh hum shaadi keh baad apni company start kerein ge. tou naik kaam mein der kesi?!"

Shariq (joking): "Acha, tumhein mujhse shaadi sirf company start kerne ke liye kerni hai!" Samjh gaya mein tumhare intentions."

Ramsha (stammering): "N-nahi tou...mein ne aese kab kaha. Tumehein koi ghalat fehmi hogayi hogi."

Shariq (laughing): "Arey yar mazaak ker raha tha. Itna ghabra kyun rahi ho?!"

Ramsha: "Mein kab ghabra rahi hoon. Aur beta ab tum bacho mujhse."

Shariq (faking offence): "Haye mein dar gaya!", earning him a whack from Ramsha

Ramsha: "Shariq, chup kerke gari chalao."

Shariq: "Acha theek hai baba!"

Ramsha: "Wasey tum apne doston ko kab batao ge?"

Shariq: "Yar ghar jaker group per message daal doon ga ya phir kal mil ker bata doon ga." Hearing this, Ramsha nodded in affirmation.

Soon, they arrived at the bakery and brought mithayi to take back home. At night, Shariq messaged his friends about a meet-up the next day.

Shariq: *Guys, kal shaam ko coffee peene chalte hain. Tum logon ko important news batani hai.* 

Shehryar: *Kesi news Shariq?*

Shariq: *Woh tou kal hi bataon ga. aese mazaa nahi aaye ga.*

Saad: *Yar itna bano mat aur group per hi bata do. mein shayad kal na aapaon. Dua ka doctor's appointment hai.*

Shariq: *Bro shaam ko aik ghante ke liye aajana. Beshak bhabi ke appointment ke baad hi sahi.*

Shahzain: *Lagta hai Shariq ke pass koi buhat hi buri khabar hai iss liye bata nahi raha hai.*

Shariq: *Nahi koi buri khabar nahi hai Shahzain. Infact, achi khabar hai. Tum log aao ge tou pata. chal jaye ga.*

Saad: *Chal tu itna insist ker raha hai tou aajayein ge. Lekin 5 baje ke baad.*

Shariq: *Thank you Saad! Tum log kal 6 baje tak aajana. News break hojaye gi.*

Shehryar: *Oye mujhe tou soch soch ker neend hi nahi aaye gi. Lagta hai sach mein koi breaking news sunaye ga yeh.*

Shariq: *Sabar ker le beta! breaking news tou hai, kal pata chal jaye gi. Ab soja jaker.*

Shehryar: *Chal theek hai, kal milte hain phir!*

Saad and Shahzain: *Done hai!*

With that, the guys ended their chatting and drifted off to sleep, looking forward to the news Shariq had to share with them.


A/N: Finally, Ramsha and Shariq are also about to get married. I really wanted to see this in the actual drama, but it ended soon so I decided to incorporate it in my ff. Let me know your views about the 2nd episode through votes and comments. In the next epi, Shariq will disclose the news to his friends!

Signing off for today!




Ehd-e-WafaWhere stories live. Discover now