O PRÍBEHU (a o mne)

98 10 4
                                    

Drahí čitatelia (akoby prešlo storočie, odkedy som to naposledy napísala), ozývam sa a vopred varujem, tento oznam bude dlhší, no prejdem k podstatnostiam.

Po prvé: KRV A MLIEKO BUDE Z WATTPADU ZMAZANÉ. Prosím všetkých, ktorí príbeh čítajú - dajte mi vedieť. Nerada by som niekoho nechala v napätí. Príbeh nechám zrejme publikovaný ešte týždeň či dva a potom ho odpublikujem.

Dôvody?

Konečne, po sto rokoch od napísania KaM, som vymyslela správny smer a koniec príbehu, preto prejde úplnou prerábkou. Myslím, že moje písanie dospelo do bodu, že je dostatočne silné, aby unieslo príbeh ako je KaM. Kým ste o mne nepočuli, veľa som študovala - o písaní, postavách, štruktúrach, o worldbuildingu atď.

Vidieť KaM v tejto podobe a čítať si komentáre ma občas dokáže hrýzť na nesprávnom mieste, a preto je pre mňa najlepšie a najjednoduchšie riešenie príbeh zmazať.

Vráti sa ešte niekedy? Neviem. Možno. No bol by drasticky preinačený.

Vopred ďakujem za pochopenie!

Po druhé: ak sa zamýšľate či žijem a tvorím, a či sa vrátim na Wattpad, tak: žiť žijem, tvoriť tvorím (no pomenej ako za mojich stredoškolských čias), a vrátiť sa na Wattpad neplánujem. Moja "kariéra" ako spisovateľa na oranžovej platforme je dávnou minulosťou, teraz sa venujem najmä škole (hrdá študentka literatúry) a pracujem na novej sérií.

Po tretie: na čom presne pracujem?

Som rada, že sa pýtate.

Niektorí z vás mohli zaregistrovať môj príbeh inšpirovaný slovanskou mytológiou, chvíľu som ho i pridávala na Wattpad, vzápätí som sa rozhodla, že najlepšie bude písať si ho do šuplíka. Je to náročnosť - prvýkrát píšem fantasy a ešte k tomu tak rozsiahlu sériu, nápady sa len hrnú, hádam jedného dňa budú čímsi iným ako wordovským dokumentom, uvidíme.

No stále tvorím, síce teraz už len pre seba a môjho jedného, vášnivého čitateľa, no predsa.

Po štvrté: často sa vraciam k časom na Wattpade. Chýba kontakt s vami, vzťah, ktorý sme si neoficiálne vytvorili, a preto sa chcem spýtať na ktorých platformách sa najčastejšie zdržujete a či by ste mali záujem vidieť aké-také behind the scenes môjho písania/možno úryvky príbehov/ potencionálne cestu k publikovaniu (klop klop). Premýšľala som, že by som si založila Substack, snažím sa modernizovať a držať s dnešnou mládežou. Dajte mi vedieť, čo by ste odo mňa chceli vidieť, a či vôbec niečo.

Po piate: v neposlednom rade - rozlúčka. Dúfam, že sa vám darí, čitatelia - že veľa čítate, autori - že veľa píšete, a že si plníte sny. Verím, že sa opäť stretneme, či už tu, na Wattpade, na nejakej inej platforme, alebo v kníhkupectve.

S pozdravom,

Petra V.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KRV A MLIEKOWhere stories live. Discover now